Ik zou het niet weten maar mijn herinneringen zeggen dat de kruidvat niks heeft. Ik koop mijn geurtjes altijd op schiphol, dus ik kom in de stad nooit in een parfumerie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lokale DA heeft nog wel een redelijke uitgebreide geurafdeling hier
Ik ben straks niet thuis, dus zwaaien heeft geen zinquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Van dezelfde ex van wie ik op mijn verjaardag (de eerste die we samen vierden) een envelop met 150 euro kreeg
Ik hou niet van geurtjesquote:
dan zwaai ik wel als ik langs roosendaal rijd.... ben je daar wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben straks niet thuis, dus zwaaien heeft geen zin
Rip, wat heb jij allemaal voor vriendjes gehad?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een keer van een vriendje een pyamaopbergzak in de vorm van een papagaai gehad
Hineininterpretierenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik zie het alweer, jullie zijn dus blijer als iemand het vergeet en helemaal geen cadeau geeft.
Nee... Ik zit in Breda, aan de kant waar jij niet langs gaat... (tenzij je de A27 helemaal af gaat rijden, dan kan ik vanuit de achtertuin zwaaienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan zwaai ik wel als ik langs roosendaal rijd.... ben je daar wel?
Pff, dat is me teveel moeitequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zit in Breda, aan de kant waar jij niet langs gaat... (tenzij je de A27 helemaal af gaat rijden, dan kan ik vanuit de achtertuin zwaaien)
Dat dus. Volgens mij voegde hij er nog aan toe dat ze daar ook goedkoper waren.quote:
Ken ook iemand daar... alleen al een jaar niet meer gesproken.. Dus kan het niet meer kennen noemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hou niet van geurtjes![]()
[..]
dan zwaai ik wel als ik langs roosendaal rijdT.... ben je daar wel?
Tof, mag ik je nu aanraken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ken ook iemand daar... alleen al een jaar niet meer gesproken.. Dus kan het niet meer kennen noemen
Dorp hier eejquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar mijn herinneringen zeggen dat de kruidvat niks heeft. Ik koop mijn geurtjes altijd op schiphol, dus ik kom in de stad nooit in een parfumerie.
Wat ik nog wel weet was die goedkope Amando die ik bij de kruidvat kocht toen ik 13 ofzo was
Toen je 8 was, hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een keer van een vriendje een pyamaopbergzak in de vorm van een papagaai gehad
Wat een vreemde redenatie weerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik zie het alweer, jullie zijn dus blijer als iemand het vergeet en helemaal geen cadeau geeft.
Ik ken daar ook mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ken ook iemand daar... alleen al een jaar niet meer gesproken.. Dus kan het niet meer kennen noemen
Wat een fantastische conclusiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Ben jij helemaal mal met je t?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik ben er eentje die het hele jaar oplet waar de dame bij roept: Oh dat vind ik leuk/lekker/mooi/etc. En desnoods noteer ik het ergens. En dan koop ik het voor valentijn/kerst/etcquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat dus. Volgens mij voegde hij er nog aan toe dat ze daar ook goedkoper waren.
A) als je me wil verrassen zeg dan niet dat ik zelf iets mag uitzoeken
B) en zeg dan al helemaal niet dat we naar de winkel gaan waar ze het goedkoopst zijn ( dat zou IK dan namelijk kunnen voorstellen)
Ik ging een keer bij de broer van Heatwave dvd kijken, want daar scharrelde ik toen mee. En toenzei hij terwijl ik een slokje wijn nam de legendarische woorden "Ik hoop dat het te zuipen is, het is de goedkoopste van aldi"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat dus. Volgens mij voegde hij er nog aan toe dat ze daar ook goedkoper waren.
A) als je me wil verrassen zeg dan niet dat ik zelf iets mag uitzoeken
B) en zeg dan al helemaal niet dat we naar de winkel gaan waar ze het goedkoopst zijn ( dat zou IK dan namelijk kunnen voorstellen)
Zet die ook maar op je lijstje dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dorp hier eej
Gewoon deo van de supermarkt, ik heb geen geurtjes en weet ik wat voor zooi
Ik vroeg me ook al af of mafkees die daarbij had gezet of djayzz al ge-edit had...quote:
Helemaal niet, blijkbaar zegt "kruidvat" meer voor bepaalde mensen als het idee dat erachter zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een vreemde redenatie weer
Mijn ex vergat het de eerste 2 jaar, toen ben ik het maar duidelijk vooraf gaan melden
Ik kreeg altijd iets wat hij alleen leuk vond
Je hebt zeker nog niet op de buienradar gekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken daar ook mensen
Oke, nu ga ik werken!
Duim voor mij dat het om 15.30 droog is
Edit;
En mafkees? Het is ik rijd, dus je had die t er niet bij hoeven zetten
Ik heb teveel geurtjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dorp hier eej
Gewoon deo van de supermarkt, ik heb geen geurtjes en weet ik wat voor zooi
he meisje met roze onderdelenquote:
Ik ben wel eens slecht met taal, maar toch niet zoooo slechtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af of mafkees die daarbij had gezet of djayzz al ge-edit had...
quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef ObviousClone het volgende:
Cadeaus vergeten is al helemaal "not done". Mijn ervaring is dat vrouwen het op prijs stellen als je ze dingen geeft waar ze heeeel lang geleden om gevraagd/gehint hebben. Zo kocht ik voor mijn ex een poster die ze maanden daarvoor ooit ergens in een film aan de muur had zien hangen. (beetje googlen enzo). Geen gruwelijk duur cadeau natuurlijk, maar ze was er echt belachelijk blij mee.
En standaard ergens naar toe gaan (museum waar ze graag heen gaat) met een ramantisch etenje. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Toch?
Nou, ik weet nog net wanneer ik zelf jarig ben, de rest staat gelukkig in de agendaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn verjaardag is ook wel eens door mijn ex vergeten. Toen we nog met elkaar gingen dus. Niet tof.
Soms djayzz, soms.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:
Ik ben wel eens slecht met taal, maar toch niet zoooo slecht
Heb nog nooit een verjaardag vergeten, zelfs geen relatie-jaardag. Ik heb nog een bos met 48 rozen gestuurd toen ik in Kenia zat voor het 2 jaar samen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn verjaardag is ook wel eens door mijn ex vergeten. Toen we nog met elkaar gingen dus. Niet tof.
quote:
Jij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben er eentje die het hele jaar oplet waar de dame bij roept: Oh dat vind ik leuk/lekker/mooi/etc. En desnoods noteer ik het ergens. En dan koop ik het voor valentijn/kerst/etc
Works like a charm
eeej lui krengquote:
Rip, je zegt.. je zegt... Liefje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Mijn liefje is vandaag jarig
Dus die krijgt morgen leuke cadeautjes, als ik terug ben in NL
quote:
Ahh, vandaar het nieuwe setjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
eeeeeej mannetje van mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind luchtjes ook te cliché. Maar t komt altijd wel van pas... Ik geef dat alleen aan een goede vriendin meestal
ouzo, gyroskruiden, olijfoliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeeeej mannetje van me![]()
hou je nog een beetje van me
Dat werkt nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
In de vakantietijd lig ik ook alweer half te slapen
![]()
Zelf je tijd indelen werkt niet echt zoals ik dacht dat het zou werken
Altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeeeej mannetje van me![]()
hou je nog een beetje van me
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
Kadootjes zijn hoe dan ook leuk om te krijgen.
Het interesseert me echt niet hoe duur iets is of waar het vandaan komt, het gaat echt om de moeite die erin gestoken is.
Wat heb je gekocht? Weet namelijk echt NOOIT wat voor mannenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |