he meisje met roze onderdelenquote:
Ik ben wel eens slecht met taal, maar toch niet zoooo slechtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af of mafkees die daarbij had gezet of djayzz al ge-edit had...
quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef ObviousClone het volgende:
Cadeaus vergeten is al helemaal "not done". Mijn ervaring is dat vrouwen het op prijs stellen als je ze dingen geeft waar ze heeeel lang geleden om gevraagd/gehint hebben. Zo kocht ik voor mijn ex een poster die ze maanden daarvoor ooit ergens in een film aan de muur had zien hangen. (beetje googlen enzo). Geen gruwelijk duur cadeau natuurlijk, maar ze was er echt belachelijk blij mee.
En standaard ergens naar toe gaan (museum waar ze graag heen gaat) met een ramantisch etenje. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Toch?
Nou, ik weet nog net wanneer ik zelf jarig ben, de rest staat gelukkig in de agendaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn verjaardag is ook wel eens door mijn ex vergeten. Toen we nog met elkaar gingen dus. Niet tof.
Soms djayzz, soms.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:
Ik ben wel eens slecht met taal, maar toch niet zoooo slecht
Heb nog nooit een verjaardag vergeten, zelfs geen relatie-jaardag. Ik heb nog een bos met 48 rozen gestuurd toen ik in Kenia zat voor het 2 jaar samen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn verjaardag is ook wel eens door mijn ex vergeten. Toen we nog met elkaar gingen dus. Niet tof.
quote:
Jij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben er eentje die het hele jaar oplet waar de dame bij roept: Oh dat vind ik leuk/lekker/mooi/etc. En desnoods noteer ik het ergens. En dan koop ik het voor valentijn/kerst/etc
Works like a charm
eeej lui krengquote:
Rip, je zegt.. je zegt... Liefje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Mijn liefje is vandaag jarig
Dus die krijgt morgen leuke cadeautjes, als ik terug ben in NL
quote:
Ahh, vandaar het nieuwe setjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
eeeeeej mannetje van mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind luchtjes ook te cliché. Maar t komt altijd wel van pas... Ik geef dat alleen aan een goede vriendin meestal
ouzo, gyroskruiden, olijfoliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeeeej mannetje van me![]()
hou je nog een beetje van me
Dat werkt nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
In de vakantietijd lig ik ook alweer half te slapen
![]()
Zelf je tijd indelen werkt niet echt zoals ik dacht dat het zou werken
Altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeeeej mannetje van me![]()
hou je nog een beetje van me
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
Kadootjes zijn hoe dan ook leuk om te krijgen.
Het interesseert me echt niet hoe duur iets is of waar het vandaan komt, het gaat echt om de moeite die erin gestoken is.
Wat heb je gekocht? Weet namelijk echt NOOIT wat voor mannenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |