quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Aestivate het volgende:
XxX_Muh_Schatje!1!WJNMK_HVJ-XoneLove!
ik heb em er idd ook onder 1Maurice in staan om dezelfde reden, verder iedereen gewoon onder voornaam, of plaats van mijn werk( laatste 3 cijfers verschillen per telefoon, dus had balie, kantoor enz) en ouders onder paps en mamsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
D'r naam met een puntje ervoor, omdat ik een gare telefoon heb en ze zo bovenaan de lijst staat
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef worff_asd het volgende:
ik heb de mijne als "popke" in mijn telefoon. dat is het koosnaampje wat ik haar heb gegeven.
Zijn de voornamen van jouw ouders ook papa en mama?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef PeRi het volgende:
Mensen die me lief zijn, vriend/vrienden/ouders/broer, enkel voornaam en de rest voor- en achternaam. Allemaal op voornaam gesorteerd.
Jaquote:Op woensdag 8 juli 200915:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zijn de voornamen van jouw ouders ook papa en mama? [afbeelding]
Ja, same here... Iedereen gewoon netjes met voor en achternaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Ceased2Be het volgende:
voornaam + achternaam, net als m'n zussen, ouders etc.
ben wel weer zo'n autist dat het allemaal gelijk moet zijn
ow....... da's een handige tip !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
D'r naam met een puntje ervoor, omdat ik een gare telefoon heb en ze zo bovenaan de lijst staat
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon op naam.
Er zijn van die stakkers die er "truffeltje" van maken oid
Jannus?quote:
quote:
Zodat je niet vergeet dat hij je partner is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er <voornaam> (partner) <achternaam> in staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |