quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Aestivate het volgende:
XxX_Muh_Schatje!1!WJNMK_HVJ-XoneLove!
ik heb em er idd ook onder 1Maurice in staan om dezelfde reden, verder iedereen gewoon onder voornaam, of plaats van mijn werk( laatste 3 cijfers verschillen per telefoon, dus had balie, kantoor enz) en ouders onder paps en mamsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
D'r naam met een puntje ervoor, omdat ik een gare telefoon heb en ze zo bovenaan de lijst staat
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef worff_asd het volgende:
ik heb de mijne als "popke" in mijn telefoon. dat is het koosnaampje wat ik haar heb gegeven.
Zijn de voornamen van jouw ouders ook papa en mama?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef PeRi het volgende:
Mensen die me lief zijn, vriend/vrienden/ouders/broer, enkel voornaam en de rest voor- en achternaam. Allemaal op voornaam gesorteerd.
Jaquote:Op woensdag 8 juli 200915:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zijn de voornamen van jouw ouders ook papa en mama? [afbeelding]
Ja, same here... Iedereen gewoon netjes met voor en achternaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Ceased2Be het volgende:
voornaam + achternaam, net als m'n zussen, ouders etc.
ben wel weer zo'n autist dat het allemaal gelijk moet zijn
ow....... da's een handige tip !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
D'r naam met een puntje ervoor, omdat ik een gare telefoon heb en ze zo bovenaan de lijst staat
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon op naam.
Er zijn van die stakkers die er "truffeltje" van maken oid
Jannus?quote:
quote:
Zodat je niet vergeet dat hij je partner is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er <voornaam> (partner) <achternaam> in staan.
Ik ookquote:
Voor noodgevallen, hè?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zodat je niet vergeet dat hij je partner is?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef NJ het volgende:
Achternaam, Voornaam. Zoals al m'n andere contacten.
ja leuk joh, 1 nummer onder 2 namenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik me dan ook weer, in al mijn doemdenkerij, afvroeg was: stel nou dat mij iets overkomt, dan zou 't fijn zijn als ze m'n partner direct zouden herkennen in de telefoon, maar daar heb je dat ICE nummer voor (ook maar 's erin zetten).. In Case of Emergency was dat toch?
Ik MOET boeren, want ik heb net een grote FRIET speciaal naar binnen gewerkt na 10 uur terrasmarathon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet belasting betalen.
Je moet accoord gaan met de voorwaarden van FOK! als je post.
Je moet de wet gehoorzamen.
Je moet geen illegale content downloaden van BREIN
Je moet zoveel en zoveel niet!
Je moet er maar aan wennen.
Hier ook..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Ceased2Be het volgende:
voornaam + achternaam, net als m'n zussen, ouders etc.
ben wel weer zo'n autist dat het allemaal gelijk moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |