Die Bar Le Duc koop ik daar wel. Kost maar 1 muntje en je loopt niet het risico dat er een pak met 2 liter water klapt in je rugzak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef Frenker het volgende:
[..]
Amen.
Ontopic: 2L Pak Bar Le Duc sowieso (Water is chill+douche), wat pilsjes en dat is het wel.. kom niet eens aan die 8L denk.. daarnaast moet je het ook allemaal meesjouwen natuurlijk
Mag mee, mits je het overschenkt in de halve literbekers die bij de ingang van het festivalterrein worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Ticker het volgende:
Dat drinken is toch alleen voor op de camping? Of mag je ook het terrein op?
wat is de pepsi test?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef lifes het volgende:
koop een 8-pack grolsch buiten de poorten als je nuchter bent...schenk over in een halve liter beker en neem wat extra bekers mee..stoom door naar de eerstvolgende biertap...speel nu de ''pepsi-test'' met de 2 biertjes die allebei even koud dienen te zijn..ik weet het resultaat!
Glas pepsi, glas Coca-Cola, je weet niet in welk glas wat zit. En dan proberen of je verschil proeft.quote:
Die Grolsch bierbus waar je je lauwe blikjes voor koude kan inruilen schijnt op Lowlands te staan dit jaarquote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
van die blikjes pauper-prosecco van de aldien wat palm/hoegaarden in blik
beetje jammer dat alles zo lauw wordt...
Tijdens het festival kan je echt zo even het terrein op en af naar de auto?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:48 schreef GustavFTW het volgende:
Vorig jaar iets van 4 trays halve liters met zn 4-3n volgens mij. Of je laat gewoon een deel in de auto liggen en haalt het later op of je vraagt aan vrienden op de caravan camping het mee naar binnen te nemen, daar kijken ze niet zo nauw
Ja hoor. Als je wil kun je de hele dag het terrein aflopen en weer naar binnen lopen. Mits je een bandje om hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 11:44 schreef 988012 het volgende:
[..]
Tijdens het festival kan je echt zo even het terrein op en af naar de auto?
prosecco in blik?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
vorig jaar een aantal blikjes meegenomen van die prosecco in een koeltas,zelfs op zondag had mijn vrouwtje nog wat lekkers te drinken!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Nee hoor, mag ook van een ander merk zijn. Als het maar een A-merk isquote:Op zondag 19 juli 2009 11:43 schreef 988012 het volgende:
[..]
Die Grolsch bierbus waar je je lauwe blikjes voor koude kan inruilen schijnt op Lowlands te staan dit jaarMoet je echter wel Grolsch meenemen dus.
Dat is inderdaad wel een goede optiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef lifes het volgende:
koop een 8-pack grolsch buiten de poorten als je nuchter bent...schenk over in een halve liter beker en neem wat extra bekers mee..stoom door naar de eerstvolgende biertap...speel nu de ''pepsi-test'' met de 2 biertjes die allebei even koud dienen te zijn..ik weet het resultaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |