Drie netten, zwart wit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef ShadyLane het volgende:
Ah, vervlogen tijden! Toen het allemaal nog over de antenne ging had je mensen die voor de lol gingen storen. In onze wijk was een tijdlang een stoorder actief, met in het daderprofiel "sportliefhebber", want op zondagavond stoorde ie nooit.
Foto's!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had vroeger een riem van de A-team
Geen gesp en gaatjes, maar zo'n elastische, daar stond A-team op, en het gezicht van BA
Ja, ik vraag me af of daar foto's van zijn. Dan moet ik bij m'n moeder in de fotoboeken duikenquote:
Welke uitkomst is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Z het volgende:
Je bent gewoon de grootste oudehoer in dit topic IR.
Ja, je hebt het gewoon overal al over gehad met die achtendertig slow-chat reeksen die je frequenteert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Z het volgende:
Je bent gewoon de grootste oudehoer in dit topic IR.
Welnee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Okee, jongens. Wat nu. Is er nog hoop, of moet ik vrezen dat ik 50 jaar verbitterd doormoet?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
NC, het zal niet door de slowchatreeksen komen, want TTK is al jaren de enige, maar in het Echte Leven kom ik dit soort gesprekken inderdaad ook vaak tegen
Dat topic staat inmiddels 2 maanden open, dus ik kan je niet zeggen dat er echt frequent gepraat wordt. Laat staan over alles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 109 ( Met Lamon )
Ze zijn zelfs naar je vernoemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |