The Jetsons was een verheffende tekenfilm?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet het allerbeste voorbeeld om nu naar de commercielen te kijken.
Nu, je kunt beter zelf oudehoeren dan dat er tegen je geoudehoerd wordt. Dan kun je in elk geval nog een beetje bepalen waar het geoudehoer over gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef JAM het volgende:
Nu, die afspraak om twee uur, zenuwslopend dat dat was! Ik heb bijkans zeker een kwartier zitten oudehoeren. Een geoudehoer zeg, niet te zuinig! Daar lusten de honden geen brood van! De rest van de middag heb ik het bed moeten houden. Ik kom er net pas uit.
Ik durf bij dat schimmige internetzaakje hier om de hoek niet te internetbankieren, en op een draadloos netwerk al helemaal niet. Doe jij alles nog met papieren overschrijvingskaarten of ben je gewoon wat nonchalanter?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef mane het volgende:
Ik heb een computer in mijn klaslokaal dus na mijn lessen blijf ik soms even zitten om wat dingen te doen. Maar privé dingen doe ik vooral in dat cafeetje om de hoek met een kop koffie erbij.
Goddomme, ik heb ze gewoon allemaal gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef zodiakk het volgende:
Kon toch niet op tegen Transformers, Inspector Gadget, G.I. Joe, Thundercats of... M.A.S.K. (Mobile Armored Strike Kommand ) tegen V.E.N.O.M. (Vicious Evil Network of Mayhem) !
Wat heb jij een enge poes, Frollo, getverdemme. En wat maakt dat mobieltje van jou mooie foto's zeg, dat vind ik zowaar nog walgelijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef Frollo het volgende:
Hier is niet zomaar een random poesje, maar, vers van mijn mobiel getrokken, mijn eigen poesje!
[ afbeelding ]
Hier, nog een.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat heb jij een enge poes, Frollo, getverdemme. En wat maakt dat mobieltje van jou mooie foto's zeg, dat vind ik zowaar nog walgelijker.
Geen idee, die hebben de bovenburen daar neergezet. De foto is gemaakt in het gemeenschappelijke trappenhuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik maak me ernstiger zorgen over die planten. wat zijn dat voor dingen, zeg?
Ik heb laatst nog op de camping gezeten ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef zodiakk het volgende:
Ziet er allemaal wat SBS-erig uit, Frollo. Met zo'n bakstenen muurtje en regenpijp.
#2 is het best imho.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Aangezien ik nog wel internet heb, ga ik straks eens even goed zitten voor de meesterwerken van JAM.
Zeg, gooi die es even mijn kant op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Absoluut! Heb je nooit mijn familiefoto gezien? (...) Over de foto heeft Claudia_x het volgende gezegd (geparafaseerd): "je vader ziet eruit als een seriemoordenaar." Nou, dat says it all.
Zo denk ik er ook over, Z. Toen was ik inmiddels een paar glaasjes Vedett verder.quote:
Het enige dat bij ons expliciet verboden was, was The A-team. Te gewelddadig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef sigme het volgende:
Wij mochten nooit kijken:Amerikaanse programma's Tros Veronica
Bij mijn vader hadden we een weeklijst, ik meen dat we (buiten Jeugdjournaal om) per week één uur tv mochten samenstellen.
Drie netten, zwart wit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef ShadyLane het volgende:
Ah, vervlogen tijden! Toen het allemaal nog over de antenne ging had je mensen die voor de lol gingen storen. In onze wijk was een tijdlang een stoorder actief, met in het daderprofiel "sportliefhebber", want op zondagavond stoorde ie nooit.
Foto's!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had vroeger een riem van de A-team
Geen gesp en gaatjes, maar zo'n elastische, daar stond A-team op, en het gezicht van BA
Ja, ik vraag me af of daar foto's van zijn. Dan moet ik bij m'n moeder in de fotoboeken duikenquote:
Welke uitkomst is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Z het volgende:
Je bent gewoon de grootste oudehoer in dit topic IR.
Ja, je hebt het gewoon overal al over gehad met die achtendertig slow-chat reeksen die je frequenteert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Z het volgende:
Je bent gewoon de grootste oudehoer in dit topic IR.
Welnee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Okee, jongens. Wat nu. Is er nog hoop, of moet ik vrezen dat ik 50 jaar verbitterd doormoet?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
NC, het zal niet door de slowchatreeksen komen, want TTK is al jaren de enige, maar in het Echte Leven kom ik dit soort gesprekken inderdaad ook vaak tegen
Dat topic staat inmiddels 2 maanden open, dus ik kan je niet zeggen dat er echt frequent gepraat wordt. Laat staan over alles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 109 ( Met Lamon )
Ze zijn zelfs naar je vernoemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |