Geen idee, die hebben de bovenburen daar neergezet. De foto is gemaakt in het gemeenschappelijke trappenhuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik maak me ernstiger zorgen over die planten. wat zijn dat voor dingen, zeg?
Ik heb laatst nog op de camping gezeten ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef zodiakk het volgende:
Ziet er allemaal wat SBS-erig uit, Frollo. Met zo'n bakstenen muurtje en regenpijp.
#2 is het best imho.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Aangezien ik nog wel internet heb, ga ik straks eens even goed zitten voor de meesterwerken van JAM.
Zeg, gooi die es even mijn kant op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Absoluut! Heb je nooit mijn familiefoto gezien? (...) Over de foto heeft Claudia_x het volgende gezegd (geparafaseerd): "je vader ziet eruit als een seriemoordenaar." Nou, dat says it all.
Zo denk ik er ook over, Z. Toen was ik inmiddels een paar glaasjes Vedett verder.quote:
Het enige dat bij ons expliciet verboden was, was The A-team. Te gewelddadig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef sigme het volgende:
Wij mochten nooit kijken:Amerikaanse programma's Tros Veronica
Bij mijn vader hadden we een weeklijst, ik meen dat we (buiten Jeugdjournaal om) per week één uur tv mochten samenstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |