quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt 'm eerst even flink verrot gescholden en daarna gezegd dat je van 'm houdt?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viev.. Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, dus ik hou het bij een kusje.
Nog eventjes, en m'n vriendin is weer thuis!. Ze zit al in de trein vanaf Schiphol. Vanavond komen hier een man of 30 om het te vieren, en ze weet nog van niks.
wauw.... die taart..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en veel plezier vanavond!"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Lijkt me meer voor de hand liggen dan goedmaaksex.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt 'm eerst even flink verrot gescholden en daarna gezegd dat je van 'm houdt?
Mwah er is nog wel een hoekje in het souterrain benedenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me meer voor de hand liggen dan goedmaaksex.
Jij sport tenminste nog! De enige lichaamsbeweging die ik op het moment krijg is heen en weer lopen naar tram en trein... En de onzedige activiteiten die ik met Kaas uitspookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, ik loop toch wat te klooien met m'n sportritmeZomervakantie is lastig
Ik denk dat ik het zwemmen morgen doe en dan overmorgen ga hardlopen, beetje om m'n knieën denken.
*stiekem autist is en nu geheel van slag
Same.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij sport tenminste nog! De enige lichaamsbeweging die ik op het moment krijg is heen en weer lopen naar tram en trein... En de onzedige activiteiten die ik met Kaas uitspook![]()
Wat fijn dat je weer eens langskomt! Ik hoop dat je je draai kan vinden.. En als je van je internetverslaving af bent, vertel mij dan ook even hoequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Vivi het volgende:
[..]Wat lief van je Muizel!
Ik denk ook veel aan jullie hoor maar ik ben een beetje contactgestoord @ the moment. Ik heb een beetje een terugslag van alle gebeurtenissen afgelopen jaar denk ik, en ik wil ineens alles anders en ben helemaal niet tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan met mijn leven en zulks. En ik ben maar moe, moe moe.
Mijn mister wordt ook al gek van alle ultimatums die ik hem de afgelopen week heb gesteld en die dan natuurlijk gepaard gaan met veel gejank. Moet mijn draai weer even vinden denk ik. En ik wil eigenlijk ook wat van mijn internetverslaving af en wat constructievers gaan doen met mijn tijd
. Ik ga volgende week wél weer beginnen met sporten en dan meteen lekker fanatiek 3 x per week proberen, dan ga ik me ook vast weer een stuk beter voelen over mezelf, als ik een beetje kan afreageren
.
Ik heb alleen het afgelopen jaar een beetje verdrongen dus het reflecteren op mijn handelingen gaat nog lastig wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Same.
Zullen we ons zelf een schop geven en er wat aan doen?
GO PF!!! Je kunt het!!!
* laziness positieve krachten uitstraalt...
Nou...... Sommige punten tellen alleen als je alle punten van drie vakken heb gehaald. En ik had dus bijvoorbeeld maar van twee vakken punten gehaald. En zo heb je meer van die clusters..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Euh, PF, ik begrijp weinig van SBU's vs studiepunten en het onderscheid tussen echte en onechte studiepunten, maar ik begrijp dat je het nog gewoon kan halen?! Dat zou natuurlijk super zijn! Wat moet je nog concreet doen dan? Een reflectie schrijven en...?? Ik ga nog even heel hard duimen!
Nee bij XM thuis wordt ze bij de nek gegrepen en worden die burrito's er zo naar binnen geproptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
'moet burrito's eten'
je mag burrito's eten
Heh lekker, burrito's. Maar je MOET niks. Ondanks dat je véél te weinig eetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik moet vanavond ook al burrito's eten... Dus ik zie het toch echt niet helemaal zitten. Dat invriezen vind ik wél een goed idee, dan kan ik een keer op een ander dagje zo'n stukje nemen. Wist helemaal niet dat je zoiets in kon vriezen
. De glazuur, kan die ook in de vriezer? Dat is met roomkaas enzo.
welkom!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef Crientj het volgende:
Ik ben het een beetje zat om een buikje te hebben.. Dus misschien lukt het zo om toch door te zetten =]
Sta nog niet in het lijstje zie ik; maar dat komt vanzelf nog wel eens (Heb al een pm gestuurd.)
Zie net dat ik het mespuntje zout ben vergeten in de cake, dus die is toch misluktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh lekker, burrito's. Maar je MOET niks. Ondanks dat je véél te weinig eetEn ook je carrotcake niet niet proeft
Mijn plan is eigenlijk me goed voelen in mn lichaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Crientj, goed dat je ermee aan de slag gaat. Wat is je plan?
Dankjewel! =]quote:
Welkom! Misschien is het leuk als je jezelf even voorstelt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef Crientj het volgende:
Ik ben het een beetje zat om een buikje te hebben.. Dus misschien lukt het zo om toch door te zetten =]
Sta nog niet in het lijstje zie ik; maar dat komt vanzelf nog wel eens (Heb al een pm gestuurd.)
Je kunt je wel blind staren op zo'n getal, maar normaal gesproken zou je bij vlees en groente ook nog iets anders eten, pasta of rijst ofzo, en daar zouden ook kcals in zitten. Hoeveel meer zijn die burritos dan helemaal?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie net dat ik het mespuntje zout ben vergeten in de cake, dus die is toch mislukt.
Burrito's vind ik erg lekker heur, maar ik besef me erg goed dat er in 1 zo'n klein k*t-flapje al 125 kcals zitten, zónder het gehakt/kaas/spinazie/creme fraiche. Dat vind ik wel een nadeel.
Ja, maar dat is alleen het plan wat ik wil gaan doen. ;oquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom! Misschien is het leuk als je jezelf even voorstelt?
-edit- Oh, heb je al een beetje gedaan zie ik.
Broodbakmachine heb ik ook (wel tweequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een broodbakmachine Tink, dus we bakken wel eens brood. Maar ik koop altijd van die kant-en-klare mixen![]()
.
Honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |