Lots of funquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat heb je toch met dat Borat zwempak de laatste tijd?
O dat gaat achterop de aanmaning staan natuurlijk. Zucht. Ik weet niet of ik al eens te laat ben geweest. Ik zou zeggen van wel. Mij kennendequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat staat achterop..en ligt eraan hoe vaak je te laat bent geweest met indienen. De eerste keer krijg je een boete van 100 nogwat, dan 300 oid, en de derde keer 1000 geloof ik.
Ben je vaker te laat geweest?.
Greys, ik wil ook MJ kijken, John Mayer doet ook mee. (Die volg ik btw op Twitter en lijkt me doodvermoeiend om mee te leven maar tegelijk is ie zo
) .
Ik snap heel erg goed dat je met een 'verse' gebroken pols verrot slaapt. In Nederland krijg je het advies om paracetamol (quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:35 schreef laziness het volgende:
Nou mijn meneer weet nog niet dat ik me ziek wilde melden maar hij wist al wel dat ik bar slecht geslapen had en mijn gipsen pootje valt ook wel op natuurlijk.
Meerdere tentamens achter elkaar zijn naar. Succes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Tentamen was moeilijk![]()
Nu even rust en dan om 1uur/2uur maar weer leren voor morgen
Vervelend... Maar ja, je kunt er nu in elk geval niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Wat vervelend, maar misschien valt het cijfer nog meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vervelend... Maar ja, je kunt er nu in elk geval niks meer aan doen.
Morgen de laatste?
Ik had voor 1 dag wat sterkers mee maar dat was dus vannacht wel uitgewerktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap heel erg goed dat je met een 'verse' gebroken pols verrot slaapt. In Nederland krijg je het advies om paracetamol () te slikken bij een botbreuk. Breek je arm in Frankrijk, dan krijg je knal oranje pillen mee zodat je 2 weken niks meer voelt
Gelukkig vind je hem goed! Ik heb alleen geen T gehad want het poetsen liep uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een mooi lijstje.Veel gezonde dingen en afwisseling.
Die brief had ik ook (nou ja, mijn administratiemeneer)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Fuck, ik maak net de vakantiepost open en een fijne brief van de belasting gedateerd 8 juni, dat ik voor 22 juni toch echt m'n inkomsten belasting 2007 moet hebben ingediend anders krijg ik een boete. En die kan hoger zijn dan 1000 euro. Wat bedoelen die klojo's met kán??
Ik bellen. Moet ik weer schrijven. Ik baal.
Doe mij jouw administratie meneer!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die brief had ik ook (nou ja, mijn administratiemeneer)
Geen € 1.000 boete, wel € 3.900 terug
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben bijgelezen maar ik weet niks te reagurenik ben saai.
En Vivi moet idd vaker komen lurken en dan ook vooral foto's van Dean posten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Vivi het volgende:
[..]Wat lief van je Muizel!
Ik denk ook veel aan jullie hoor maar ik ben een beetje conta tgestoord @ the moment. Ik heb een beetje een terugslag van alle gebeurtenissen afgelopen jaar denk ik, en ik wil ineens alles anders en ben helemaal niet tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan met mijn leven en zulks. En ik ben maar moe, moe moe.
Mijn mister wordt ook al gek van alle ultimatums die ik hem de afgelopen week heb gesteld en die dan natuurlijk gepaard gaan met veel gejank. Moet mijn draai weer even vinden denk ik. En ik wil eigenlijk ook wat van mijn internetverslaving af en wat constructievers gaan doen met mijn tijd
. Ik ga volgende week wél weer beginnen met sporten en dan meteen lekker fanatiek 3 x per week proberen, dan ga ik me ook vast weer een stuk beter voelen over mezelf, als ik een beetje kan afreageren
.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier regent het ook en ik moet de kinderen ophalenAnderzijds, regenwater is goed voor het haar. Tot straks
Jawel! Liever vandaag dan morgen maar die opleiding moet je voor solliciteren bij ziekenhuizen en die beginnen bij de meeste pas in september (voor mij dus volgend jaar september pas). En dan zijn er dus ook nog een heleboel dingen die daarbij komen kijken zoals het feit dat Dean's papa en ik nu LAT-ten en ik het niet zie zitten om én een hele zware studie te doen, én een huishouden in mijn eentje en Dean halen brengen etc...dus daar hebben we wat ernstige gesprekken over gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef laziness het volgende:
Viev, het is ook niet niks![]()
Hoe is met die omscholing die je wilde doen? Of staat je hoofd daar nog niet naar?
Oh dat iets in je hoofd hebben en het meteen uit willen voeren is inderdaad lastig als er een hele boel geregel aan vooraf moet gaan.quote:knip verhaal Viev
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Jouw kuiken boft met zo'n lieve mama maar gaat ook goed gedijen met een mama die intellectueel een uitdaging heeft dat weet ik zeker want daar wordt jij ook een vrolijker mens van.
Ja S. staat achter me en dat komt wel goed allemaal. Ik ga het iig proberen maar als het niet lukt dan heb ik wel een back-up plan hoor. Het is blijkbaar echt een zware opleiding met veel uitval dus ik maak me geen illusies, maar niet geschoten is altijd mis hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat iets in je hoofd hebben en het meteen uit willen voeren is inderdaad lastig als er een hele boel geregel aan vooraf moet gaan.
Wat jammer dat je tot volgend studiejaar moet wachten om te kunnen solliciteren. Is het nu al te laat omdat nog voor aankomend studiejaar te doen dan? Dat soort dingen moeten eeuwen van te voren zeker![]()
Ik vind het reuze verstandig dat je zo goed kijkt naar wat de beste situatie is om thuis naast je studie te hebben.
Staat S. er wel helemaal achter en dus bereidt zijn deel te doen?
Jouw kuiken boft met zo'n lieve mama maar gaat ook goed gedijen met een mama die intellectueel een uitdaging heeft dat weet ik zeker want daar wordt jij ook een vrolijker mens van.
Oh ja dan nog je keuze, ik vind 'm stoerHet schijnt zwaar te zijn maar ik vind het wel bij je passen.
Hier moest ik dus keihard om lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik noem in ieder geval de couscous waar nog niets in zit tabouleh rasa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
ja, vooral omdat ik er eigelijk niet zo in geloof, dat natuurlijke spul enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat lijkt me ook wel spannend Ek-Mei! Succes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viev.. Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, dus ik hou het bij een kusje.
Nog eventjes, en m'n vriendin is weer thuis!. Ze zit al in de trein vanaf Schiphol. Vanavond komen hier een man of 30 om het te vieren, en ze weet nog van niks.
leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Maar je gaat er wel heen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ja, vooral omdat ik er eigelijk niet zo in geloof, dat natuurlijke spul enzo![]()
Ik ga voor mn darmen waar ik al lange tijd problemen mee heb, nu hoorde ik dat verschillende bekenden hier erg veel aan hebben gehad, dus ik probeer het gewoon, kijken wat hij zegt...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel heen?Waar ga je dan voor, als ik vragen mag?
DaD, wat een prachtige taart weer.
Ah, ok. Dat is ook wel het soort klacht waar het best weleens bij zou kunnen helpen, omdat er toch al geen kant en klaar pilletje voor is. Mijn moeder heeft ooit van zo iemand een dieet gekregen, ook voor haar darmen, waar ze veel baat bij heeft gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik ga voor mn darmen waar ik al lange tijd problemen mee heb, nu hoorde ik dat verschillende bekenden hier erg veel aan hebben gehad, dus ik probeer het gewoon, kijken wat hij zegt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |