abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:35:50 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70733135
Ik ga natuurlijk ook naar MJ kijken .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 7 juli 2009 @ 11:36:16 #152
70532 loveli
N
pi_70733149
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef laziness het volgende:

[..]

Wat heb je toch met dat Borat zwempak de laatste tijd?
Lots of fun
crap in = crap out
pi_70733172
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat staat achterop..en ligt eraan hoe vaak je te laat bent geweest met indienen. De eerste keer krijg je een boete van 100 nogwat, dan 300 oid, en de derde keer 1000 geloof ik.

Ben je vaker te laat geweest? .

Greys, ik wil ook MJ kijken, John Mayer doet ook mee . (Die volg ik btw op Twitter en lijkt me doodvermoeiend om mee te leven maar tegelijk is ie zo ) .
O dat gaat achterop de aanmaning staan natuurlijk. Zucht. Ik weet niet of ik al eens te laat ben geweest. Ik zou zeggen van wel. Mij kennende Ik heb as donderdag een ontmoeting met de accountant voor de galerie. Ik vraag wel of hij mij ook doet. (mijn belastingen, that is ) Ik heb net een vluchtige blik geworpen op mijn map 2007 en ik werd een beetje misselijk. Dus ik geef het uithanden. Dan kost het maar wat, ik heb er GEEN zin in. /dreinzeurhuilmodus

edit: blijf je weer een beetje hier hangen. Zo voor de gezelligheid??
pi_70733175
Hee, dat is toch dat badpak van Borat?

Lijstje gisteren:
O: aardbeien met kwark, sap
T: 2 cappuccino, kwark met vanilleyoghurt
L: salade met gerookte kip, restje snoep
T: 4 toastjes met brie, 1 met filet americain
D: sperziebonen met vegetarische balletjes en indische saus
T: koffie met slagroom
T: boterham pindakaas
pi_70733223
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:35 schreef laziness het volgende:
Nou mijn meneer weet nog niet dat ik me ziek wilde melden maar hij wist al wel dat ik bar slecht geslapen had en mijn gipsen pootje valt ook wel op natuurlijk.
Ik snap heel erg goed dat je met een 'verse' gebroken pols verrot slaapt. In Nederland krijg je het advies om paracetamol ( ) te slikken bij een botbreuk. Breek je arm in Frankrijk, dan krijg je knal oranje pillen mee zodat je 2 weken niks meer voelt
pi_70733253
Tentamen was moeilijk
Nu even rust en dan om 1uur/2uur maar weer leren voor morgen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:39:40 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70733256
Ik vind ook dat Vivi moet blijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_70733313
Hee Vivi Hoe is het nu met je?
pi_70733520
Fijn liedje, leuk bandje ook!

Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:49:05 #160
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70733549
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Tentamen was moeilijk
Meerdere tentamens achter elkaar zijn naar. Succes!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70733638
quote:
Tentamen was moeilijk
Vervelend... Maar ja, je kunt er nu in elk geval niks meer aan doen.
Morgen de laatste?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70733672
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Phaidra het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:54:54 #163
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70733747
quote:
Tentamen was moeilijk
Wat vervelend, maar misschien valt het cijfer nog mee . Nu even rust en fris verder met die van morgen en dan heb je het weer gehad .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70733830
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vervelend... Maar ja, je kunt er nu in elk geval niks meer aan doen.
Morgen de laatste?
Ja
Dan vakantie
Maar 3 achter elkaar is inderdaad irritant....
Van die van morgen vielen ook nog eens alle colleges uit vanwege ziekte van de docent

Dus de laptop gaat maar de hele dag uit denk ik
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:59:39 #165
244125 laziness
pi_70733917
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik snap heel erg goed dat je met een 'verse' gebroken pols verrot slaapt. In Nederland krijg je het advies om paracetamol ( ) te slikken bij een botbreuk. Breek je arm in Frankrijk, dan krijg je knal oranje pillen mee zodat je 2 weken niks meer voelt
Ik had voor 1 dag wat sterkers mee maar dat was dus vannacht wel uitgewerkt

En ik snap best dat mensen hier vinden dat verrot slapen geen reden is om me ziek te melden en daarom wilde ik dus aanbieden er verlofuren voor te schrijven of anders thuis wel wat te doen.
Maar hier op het werk moet je echt 8 uur tijd schrijven dus je moet op een vrij hoog tempo werken en ik ga dan fouten maken als ik pijn heb en slaaptekort en mensen vinden fouten in hun salarissen niet fijn. Zeker niet als er geen terug draaien meer aan is omdat het betaalbestand al door de bank verwerkt is.

En mijn beklag over de meneer was meer omdat ik zijn ziekmelding gisteren niet begreep en het grapje vandaag ook totaal niet snapte omdat er niks grappigs aan is.
Dat hij niet kon weten dat ik thuis wilde blijven zie ik ook wel in.

Sorry ik vond dat ik het toch nog even moest relativeren.
pi_70734107
@Lazi, je hoeft je toch helemaal niet zo uitgebreid te verantwoorden? Het ligt er ook helemaal aan wat voor werk je doet en hoe intensief het is. Ik kan bijvoorbeeld best wat rustiger aan doen op m'n werk als ik me niet lekker voel, of wat eerder weggaan als het niet gaat (en daar hoef ik ook geen uren voor in te leveren, ze gaan ervan uit dat ik die tijd een andere keer wel weer inhaal). Maar als dat bij jou niet zo werkt en je ook nog eens geconcentreerd moet zijn om geen fouten te maken, kan ik me best voorstellen dat je liever thuisblijft.
Sterkte vandaag!

@Moblo: Thanks .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:12:23 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70734346
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat een mooi lijstje. Veel gezonde dingen en afwisseling.
Gelukkig vind je hem goed! Ik heb alleen geen T gehad want het poetsen liep uit dus ik bouw nog wel een bak kersen in. Nu even teruglezen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:14:58 #168
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70734419
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Fuck, ik maak net de vakantiepost open en een fijne brief van de belasting gedateerd 8 juni, dat ik voor 22 juni toch echt m'n inkomsten belasting 2007 moet hebben ingediend anders krijg ik een boete. En die kan hoger zijn dan 1000 euro. Wat bedoelen die klojo's met kán??

Ik bellen. Moet ik weer schrijven. Ik baal.
Die brief had ik ook (nou ja, mijn administratiemeneer)

Geen € 1.000 boete, wel € 3.900 terug
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:17:18 #169
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70734477
Ik ben bijgelezen maar ik weet niks te reaguren ik ben saai.

En Vivi moet idd vaker komen lurken en dan ook vooral foto's van Dean posten
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:17:20 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70734482
Ik zie haar vanmiddag dus dan weet ik het! Maar ga er maar vanuit dat het goed is! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70734487
Zo, @work. Er is hier een beetje paniek uitgebroken vanwege mijn werkzaamheden & neue functie Ze zijn bang dat ze me heul erg gaan missen (en weer zelf de k*klusjes moeten opknappen )

Ik denk dat het wel meevalt. Mijn opvolgster heeft de biebschool gedaan, dus ik denk eerder dat ze zich zal vervelen dan dat ze de boel in de soep zal laten lopen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70734539
Oh nee... het onweert en regent hier SUPER hard, en ik moet zo weg naar mijn werk. Op de fiets.
met ov is werkelijk een ramp: overstap met 20 min wachten, 25 minuten lopen vanaf de bushalte, en fietsen is een half uur.. maar zoals het nu is buiten, durf ik echt niet te gaan fietsen :S
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70734584
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Die brief had ik ook (nou ja, mijn administratiemeneer)

Geen € 1.000 boete, wel € 3.900 terug
Doe mij jouw administratie meneer!!

CC is dit geen fijn spinningsnummer?

wel wat eentonig, maar het trapt lekker door zeg maar.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:21:39 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70734620
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben bijgelezen maar ik weet niks te reaguren ik ben saai.

En Vivi moet idd vaker komen lurken en dan ook vooral foto's van Dean posten
Wat lief van je Muizel!

Ik denk ook veel aan jullie hoor maar ik ben een beetje contactgestoord @ the moment. Ik heb een beetje een terugslag van alle gebeurtenissen afgelopen jaar denk ik, en ik wil ineens alles anders en ben helemaal niet tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan met mijn leven en zulks. En ik ben maar moe, moe moe.

Mijn mister wordt ook al gek van alle ultimatums die ik hem de afgelopen week heb gesteld en die dan natuurlijk gepaard gaan met veel gejank . Moet mijn draai weer even vinden denk ik. En ik wil eigenlijk ook wat van mijn internetverslaving af en wat constructievers gaan doen met mijn tijd . Ik ga volgende week wél weer beginnen met sporten en dan meteen lekker fanatiek 3 x per week proberen, dan ga ik me ook vast weer een stuk beter voelen over mezelf, als ik een beetje kan afreageren .
pi_70734631
Syrena: blijkbaar heb je indruk gemaakt.

Hier regent het ook behoorlijk ja. Waar moet je heen Cycle, kun je het niet verzetten ofzo?
-edit- Oeh, nu hoor ik ook donder.
pi_70734685
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat lief van je Muizel!

Ik denk ook veel aan jullie hoor maar ik ben een beetje conta tgestoord @ the moment. Ik heb een beetje een terugslag van alle gebeurtenissen afgelopen jaar denk ik, en ik wil ineens alles anders en ben helemaal niet tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan met mijn leven en zulks. En ik ben maar moe, moe moe.

Mijn mister wordt ook al gek van alle ultimatums die ik hem de afgelopen week heb gesteld en die dan natuurlijk gepaard gaan met veel gejank . Moet mijn draai weer even vinden denk ik. En ik wil eigenlijk ook wat van mijn internetverslaving af en wat constructievers gaan doen met mijn tijd . Ik ga volgende week wél weer beginnen met sporten en dan meteen lekker fanatiek 3 x per week proberen, dan ga ik me ook vast weer een stuk beter voelen over mezelf, als ik een beetje kan afreageren .
en toch vind ik je heel stoer en dapper

Gun jezelf de tijd om dat te veranderen wat je wilt veranderen, of in ieder geval alles op een rijtje te zetten. Misschien kom je ook tot de conclusie dat dingen die je eerst graag wilde veranderen of anders had willen zien stiekem toch gewoon heel goed voor je zijn/waren
Je hebt een debiel zware tijd achter de rug, dat je gaat twijfelen aan dingen of dingen wilt evalueren is helemaal niets raars aan
Ja doei.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:24:19 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70734708
Hier regent het ook en ik moet de kinderen ophalen Anderzijds, regenwater is goed voor het haar. Tot straks
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:24:59 #178
244125 laziness
pi_70734729
Viev, het is ook niet niks

Hoe is met die omscholing die je wilde doen? Of staat je hoofd daar nog niet naar?
pi_70734754
Hier is het nog steeds droog.

Hoi Vivi!
pi_70734792
Vivi niet zo gek dat alles nu even op je af komt..

Hoop dat je op een gegeven moment de rust bij jezelf weer terug kunt vinden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:29:20 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70734874
Mn H&M pakketje is er en ik ga richting de uni om tentamen te maken, tot vanavond
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70734885
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier regent het ook en ik moet de kinderen ophalen Anderzijds, regenwater is goed voor het haar. Tot straks
Is dat zo?

Viev, ik kan me voorstellen dat je na zo'n heftig jaar jezelf eens goed op de schop wilt nemen en dingen veranderen enzo, maar take it easy, hè. Je zit ook nog zo middenin een energie-vretend rouwproces Sporten vind ik wel een goed plan van je; even rust in die bol!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:32:16 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70734961
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef laziness het volgende:
Viev, het is ook niet niks

Hoe is met die omscholing die je wilde doen? Of staat je hoofd daar nog niet naar?
Jawel! Liever vandaag dan morgen maar die opleiding moet je voor solliciteren bij ziekenhuizen en die beginnen bij de meeste pas in september (voor mij dus volgend jaar september pas). En dan zijn er dus ook nog een heleboel dingen die daarbij komen kijken zoals het feit dat Dean's papa en ik nu LAT-ten en ik het niet zie zitten om én een hele zware studie te doen, én een huishouden in mijn eentje en Dean halen brengen etc...dus daar hebben we wat ernstige gesprekken over gehad . Maar daar komen we wel uit denk ik. En dat is ook het onderdeel van het "probleem" hoor...hoe veel ik ook van dat kleine kuiken hou en hoe b lij ik ook ben dat ik die eerste 2.5 jaar bij hem heb kunnen zijn en hem een goede basis heb gegeven wordt ik zo langzamerhand gillend gek van het gesjok op de kinderboerderij .

Ik mis het contact met volwassenen en om mijn tanden ergens in te kunnen zetten (intellectueel gezien dan). Daar word ik ook niet al te blij van dus. Maar het zijn gelukkig wel allemaal dingen die benoembaaar zijn en het komt ook goed, alleen ik ben nogal een ongeduldig standje en als ik iets heb bedacht heb ik er een schurfthekel aan om het niet meteen door te kunnen zetten .

Vik, vertel eens, waar heb je op gesolliciteerd?
pi_70735090
Poeh Vivi, je hebt ook wel een hoop meegemaakt dus het is wel begrijpelijk dat je alles gaat heroverwegen. Ik kan er niets zinnigs over zeggen maar ik hoop dat je met de tijd toch rust en duidelijkheid krijgt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:48:27 #185
244125 laziness
pi_70735469
quote:
knip verhaal Viev
Oh dat iets in je hoofd hebben en het meteen uit willen voeren is inderdaad lastig als er een hele boel geregel aan vooraf moet gaan.
Wat jammer dat je tot volgend studiejaar moet wachten om te kunnen solliciteren. Is het nu al te laat omdat nog voor aankomend studiejaar te doen dan? Dat soort dingen moeten eeuwen van te voren zeker

Ik vind het reuze verstandig dat je zo goed kijkt naar wat de beste situatie is om thuis naast je studie te hebben.
Staat S. er wel helemaal achter en dus bereidt zijn deel te doen?
Jouw kuiken boft met zo'n lieve mama maar gaat ook goed gedijen met een mama die intellectueel een uitdaging heeft dat weet ik zeker want daar wordt jij ook een vrolijker mens van.

Oh ja dan nog je keuze, ik vind 'm stoer Het schijnt zwaar te zijn maar ik vind het wel bij je passen.
pi_70735649
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Jouw kuiken boft met zo'n lieve mama maar gaat ook goed gedijen met een mama die intellectueel een uitdaging heeft dat weet ik zeker want daar wordt jij ook een vrolijker mens van.

En je geeft meteen een goed voorbeeld door iets nieuws aan te pakken en je te blijven ontwikkelen, als je een goed stel hersens hebt gekregen moet je er ook gebruik van maken.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:55:00 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70735663
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh dat iets in je hoofd hebben en het meteen uit willen voeren is inderdaad lastig als er een hele boel geregel aan vooraf moet gaan.
Wat jammer dat je tot volgend studiejaar moet wachten om te kunnen solliciteren. Is het nu al te laat omdat nog voor aankomend studiejaar te doen dan? Dat soort dingen moeten eeuwen van te voren zeker

Ik vind het reuze verstandig dat je zo goed kijkt naar wat de beste situatie is om thuis naast je studie te hebben.
Staat S. er wel helemaal achter en dus bereidt zijn deel te doen?

Oh ja dan nog je keuze, ik vind 'm stoer Het schijnt zwaar te zijn maar ik vind het wel bij je passen.
Ja S. staat achter me en dat komt wel goed allemaal. Ik ga het iig proberen maar als het niet lukt dan heb ik wel een back-up plan hoor. Het is blijkbaar echt een zware opleiding met veel uitval dus ik maak me geen illusies, maar niet geschoten is altijd mis he . En ik was idd te laat ja .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:02:57 #188
331 Merel
Be here now.
pi_70735952
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik noem in ieder geval de couscous waar nog niets in zit tabouleh rasa.
Hier moest ik dus keihard om lachen

Snelle tvp en een voor Vivi.

En Cycle moet vertellen over haar dates!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70736021
Viev, ik vind je stoer! Je vindt het nu misschien jammer dat je niet meteen in september kan beginnen, maar het is misschien ook wel goed om nog een paar maanden bij te kunnen komen van het afgelopen hectische jaar. Je kan natuurlijk wel alvast wat studieboeken in huis halen en je zo alvast voorbereiden, dan is het volgend jaar al iets minder zwaar in het begin.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70736310
Wat een stilte hier, ik ga me nog vervelen zo. Mijn kamergenoten zijn er ook al niet.
pi_70736421
Ik ga zo naar een homeopatische arts en ik ben een beetje zenuwachig, ga maar met de auto ipv de fiets, dan heb ik iig niet de kans dat ik er ook nog eens doorweekt zit te zijn
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:22:24 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70736560
Dat lijkt me ook wel spannend Ek-Mei! Succes .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70736587
Zow, terug van de lunch, laat die donderbuien maar komen

Toch met 2 kampioentjes gelunched en de salade bewaar ik of als ik trek krijg voor tussendoor, of voor vanavond als voorgerechtje
Ja doei.
pi_70736615
Viev. . Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, dus ik hou het bij een kusje.

Nog eventjes, en m'n vriendin is weer thuis! . Ze zit al in de trein vanaf Schiphol. Vanavond komen hier een man of 30 om het te vieren, en ze weet nog van niks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70736621
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat lijkt me ook wel spannend Ek-Mei! Succes .
ja, vooral omdat ik er eigelijk niet zo in geloof, dat natuurlijke spul enzo
pi_70736646
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viev. . Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, dus ik hou het bij een kusje.

Nog eventjes, en m'n vriendin is weer thuis! . Ze zit al in de trein vanaf Schiphol. Vanavond komen hier een man of 30 om het te vieren, en ze weet nog van niks.
SPOILER
leuk!
Ja doei.
pi_70736651
Die taart
pi_70736684
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

ja, vooral omdat ik er eigelijk niet zo in geloof, dat natuurlijke spul enzo
Maar je gaat er wel heen? Waar ga je dan voor, als ik vragen mag?

DaD, wat een prachtige taart weer.
pi_70736747
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar je gaat er wel heen? Waar ga je dan voor, als ik vragen mag?

DaD, wat een prachtige taart weer.
Ik ga voor mn darmen waar ik al lange tijd problemen mee heb, nu hoorde ik dat verschillende bekenden hier erg veel aan hebben gehad, dus ik probeer het gewoon, kijken wat hij zegt...
pi_70736802
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Ik ga voor mn darmen waar ik al lange tijd problemen mee heb, nu hoorde ik dat verschillende bekenden hier erg veel aan hebben gehad, dus ik probeer het gewoon, kijken wat hij zegt...
Ah, ok. Dat is ook wel het soort klacht waar het best weleens bij zou kunnen helpen, omdat er toch al geen kant en klaar pilletje voor is. Mijn moeder heeft ooit van zo iemand een dieet gekregen, ook voor haar darmen, waar ze veel baat bij heeft gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')