En ook niet wanneerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Van die halve nieuwtjes. Zo van er komt iemand aan, maar ik kan nog niet zeggen wie...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was te snel en ik te laat
Hij doet het er gewoon om he.
Dat gaat Obradovic worden. Vandaag gesprek, vanavond meer nieuws, morgen definitief. Zo'n vermoeden heb ikquote:
Vanaf 0:48, wat een baasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Leuk filmpje over onze nieuwe rechtsback![]()
Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Maar als de bal nou van rechts (voor de kijkers links) komt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was te snel en ik te laat
Hij doet het er gewoon om he.
Voor de kijkers links ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
quote:ff VI afgestruind:
...............................................................................
Gescout door ome frank, niet kunnen overtuigen bij tottenham, en ik qoute een zinnetje uit een bericht over Oranje vs Kameroen: "Vooral Van Persie was directe tegenstander Atouba een aantal malen de baas"
Een quote uit een ander bericht op VI:
De HSV-kerstman had enkele plagerige geschenken om uit te delen. Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.
Middelvinger (na racisme), elleboogstoot, blaasoperatie, wegblijven na africa cup, achillespees afgescheurd. Ik geef jol voordeel van de twijfel omdat hij hem goed kent, maar toch zet ik een groot vraagteken bij deze speler.
Ja natuurlijk kom je doorgaans alleen negatief in het nieuws, zeker verdedigers, maar met zijn 8 doelpunten in zijn hele club carriere is het ook geen nieuwe maxwell. Of dit een speler is die het voorbeeld moet gaan geven aan de jongere spelers? Ik weet het niet.
En in hoeverre blijft je achillespees een zwakte nadat hij volledig is afgescheurd?
Daar heb je ook echt geen reet aan zeg. Mijn mongolide neefje denkt vijf jaar. Ik denk drie dagen. Heb ook m'n oma even geraadpleegd. Die zei dat ze morgen Piet van Reenen gaan aantrekken.quote:Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.Minder lang dan je denkt
Gewoon op http://www.ajax.tvquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Gratau het volgende:
Weet iemand of je de oefenwedstrijd van Ajax ergens op internet kan zien?
Daar was Sno zeker ook altijd heel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Dhill0n het volgende:
Die atouba had ik ook bij ajax gehaald in fm! Daar was ie ook al drama![]()
En ik vertrouw altijd in FM!
Ik zie alleen maar totale rukvoorzetten, die toevallig voor iemand z'n voet stuiteren. Hij legt hem één keertje lekker op iemand z'n pan, maar verder zijn het van die Emanuelson corners. Die dalen na twee meter als een malle, waarna de verdediger hem bij de eerste paal wegtrapt. Dat die prutsers in dit filmpje over de bal maaien is niet zijn verdienste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.
Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?quote:
Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was ook goed voor Sulejmani geweest als Obradovic was gekomen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Leuk filmpje over onze nieuwe rechtslinksback![]()
Ik had sno gewoon voor 3 miljoen verkochtquote:
Wat heet dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.
Laten we eerst maar hopen dat we tenminste iemand aantrekkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Nashje het volgende:
Bod van Ajax op Obradovic is dus 5 miljoen in 2 termijnen. Daar kun je wel uit afleiden dat dat niet de enige speler is die ze willen aantrekken.
Niet live. Misschien op AT5 of een andere regionale/lokale zender, maar anders niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Gratau het volgende:
[..]
Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?
Bedankt trouwens.
Best een leuke back hoor, maar dan wel wanneer de tegenstander 4-4-2 speelt. Het is van origine een middenvelder, zet er een redelijke buitenspeler tegenover en hij wordt gedold. Beetje type Urby, alleen dan wat houteriger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:
Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Dit is niet gewoon een aankoop maar een speler waar Jol ervaringen mee heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |