Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef TheJanitor het volgende:
Niemand van de fans wil hem, dus zal hij wel komen

Voldoet aan de meeste punten op het lijstje hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..
Mja, die zal wel komen idd..

- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Afgezien van de mogelijk salaris kosten, waarom ben je zo negatief over hem?
Kom op zeg, vanmorgen had je waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord.

Volgens mij zit Luque nog gewoon bij Ajax...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie zijn Luque toch kwijt? Kan hij mooi 2,5 miljoen gaan verdienen.

Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Atouba.. daar heb je ingredient 1 al voor een mogelijke Obradovic anti-climax.

druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogen

sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij verdient nu al 1.8 miljoen en wil meer....
Die zet je niet op de bank, lijkt mij. Ik hoop echt heel erg dat ie teveel gaat vragen en het afketst.

Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef 122448 het volgende:
[..]
druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doet

Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...

alleen Ajax welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.

Beide komen ze gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Atouba.. daar heb je ingredient 1 al voor een mogelijke Obradovic anti-climax.

Bij Ajax bepaalt het salaris wel of je uberhaupt in de selectie komt. Althans, ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...

Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.

Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.

mooie bak, jammer dat hij niet een uitlaten meer heeftquote:

Daarom lezen we ook overal dat het contractueel tussen Ajax en Obradovic allemaal al geregeld is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.

Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.quote:Khalid Sinouh (archieffoto) heeft voor komend seizoen nog geen club gevonden. De doelman, die afgelopen halfjaar bij Hamburger SV onder contract stond, wordt in de Duitse boulevardkrant Bild aan Ajax gelinkt. De sluitpost kent de trainer van de Amsterdammers, Martin Jol, van zijn korte periode in Duitsland en uit zijn tijd bij RKC Waalwijk.
Over het verhaal in Bild zegt de doelverdediger van Marokkaanse afkomst het volgende: "Ach ja, dat optelsommetje is snel gemaakt. Martin Jol haalde me naar HSV, nu zit Jol bij Ajax dat nog een derde keeper zoekt. Dan zou je bij mij uit kunnen komen. Maar ik weet helemaal van niks. Ik moet m'n eerste belletje op dat gebied nog krijgen sinds ik terug ben uit Duitsland. Ze zullen toch nog wel weten dat ik besta?"

Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |