't is misschien wat snel, maar werkt het al?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:43 schreef stbabylon het volgende:
Goed, misschien is het enige wat helpt aan het hier neer zetten het opschrijven, en houdt het daar mee op. Maar dan heb ik tenminste dat.
Hehe, veel heb ik verbroken juist omdat ik dit er bij pakte...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:52 schreef Duimelot het volgende:
relativeren en er je les uit halen
mss een volgende relatie dit alles even er bij pakken en goed nadenken voor je er weer de brui aan wilt geven
dan heb je dus wel even goed nagedacht en geleerd uit eerdere relaties, kwam je erachter dat dat niet was wat je wilde, dus de juiste beslissing genomen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hehe, veel heb ik verbroken juist omdat ik dit er bij pakte...
Ja, en toch vraag ik me af of mijn eisenpakket niet te groot is geworden ondertussen. En dat ik maar eens met wat minder genoegen moet nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan heb je dus wel even goed nagedacht en geleerd uit eerdere relaties, kwam je erachter dat dat niet was wat je wilde, dus de juiste beslissing genomen!
He... weet je, het helpt meer. Ik begin me beter te voelen. Ook door jullie vragenquote:Goed, misschien is het enige wat helpt aan het hier neer zetten het opschrijven, en houdt het daar mee op. Maar dan heb ik tenminste dat.
Ik let er wel op dat ik het goed verwerk na afloop (hoppa, netjes in de archiefkast). Nu is er dus alleen een moment dat de boel omdondert lijkt het wel. Dat ik weer opnieuw kan beginnen. Kwam dan in 1x wel erg veel naar boven. En dat sleept de rest dan mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Slickk het volgende:
Hoe heb je het verwerkt toen een relatie net voorbij was?
Ik denk dat het voornamelijk een kwestie van tijd is. Het trekt vanzelf wel weer bij en als je een nieuw iemand ontmoet ben je het vrij snel alweer vergeten, lijkt mij.
En wat is er mis met een stukje zelfreflectie? Als je zo terug kijkt op die relaties zoals jij doet (heel erg analyseren hoe en wat) - daar kun je alleen maar van leren. Een relatie gaat bovendien niet zomaar voorbij, op dat moment heb je de juiste keuze gemaakt, dat is nu eenmaal zo.
wat zijn je 'eisen'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en toch vraag ik me af of mijn eisenpakket niet te groot is geworden ondertussen. En dat ik maar eens met wat minder genoegen moet nemen.
Ik denk dat Danny's database te klein isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat zijn je 'eisen'
gaan we die eens even onder de loep nemen
Bedanktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:31 schreef Hik het volgende:
Een paar open deuren, maar o-zo waar:Alles wat je in je leven hebt meegemaakt en iedereen die je hebt ontmoet heeft iets bijgedragen aan de persoon die je nu bent. Van iedere relatie leer je iets; misschien over wie je zelf bent, wat je belangrijk vindt in het leven of wellicht wat je nooit meer wilt. Iedere relatie (liefdes, vriendschappen) heeft een plaats en een tijd. Maar heel weinig dingen gaan een leven mee. Liefdesrelaties en vriendschappen die wel een leven meegaan blijven ook niet herzelfde door de tijd heen: mensen veranderen, wensen veranderen en de dynamiek van je relatie dus ook (dat beteken soms afscheid nemen, soms op een laag pitje zetten en soms hernieuwd vuur). Als je je rot voelt is idealiseren achteraf heel makkelijk. Als je verliefd bent op een ander of net een relatie hebt beëindigd is het trouwens ook heel makkelijk alleen maar de negatieve kanten achteraf te zien. Terugkijken met spijt heeft geen enkele zin.Terugkijken met een beetje gevoel voor realiteit, een beetje melancholie, een beetje humor en een beetje wijsheid des te meer. Ook al doen bevallende dames links en rechts anders vermoeden: 31 is niet oud (en gelukkig wel een beetje wijzer dan 21).
Gun jezelf een dagje in een joggingbroek, met wat oude foto's een paar corny CDs en een stapel verkreukelde liefdesbrieven (of weet-ik-veel-hoe-een-man-dit-doet). Eerst lekker veel chagrijn, en aan het einde van de dag diep ademhalen, kast overeind zetten en dankbaar naar de inhoud kijken. En de volgende dag lekker verder leven!
Present themquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef Friek_ het volgende:
Mensen die in metaforen praten horen mijn ballen te likken.
je bent onzeker en kapt zo alle vrouwen die te dichtbij komen af?quote:
Dat komt omdat mijn fobo niet up to date isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef Luxuria het volgende:
Je hebt nu toch een vriendin? Staat in je fobo.
Waarom ga je dan aan al die andere vrouwen terugdenken?
Eh nee, ik ben niet onzeker. En ik baal er ook niet van dat ik geen huisje-boompje-beestje heb (overigens wel een beestjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:09 schreef henkzijlstra het volgende:je bent onzeker en kapt zo alle vrouwen die te dichtbij komen af?
je ziet anderen van jouw leeftijd die wel aan huisje-boompje-beestje beginnen en baalt er nu van dat jij dat niet hebt en dadelijk alleen achter blijft?
les 1: vrouwen vallen niet op onzekeren mannen dus probeer wat stoerder overte komen
Edit: Oh... al aangepastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef Luxuria het volgende:
Je hebt nu toch een vriendin? Staat in je fobo.
Waarom ga je dan aan al die andere vrouwen terugdenken?
Zoals beloofd:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat zijn je 'eisen'
gaan we die eens even onder de loep nemen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals beloofd:
Innerlijk
Fantasievol
Slim (niet alleen een hoog IQ)
Initiatiefrijk
Nieuwsgierig, nee, heel erg nieuwsgierig
Humor
Open-minded
Reislustig
Wil geen kinderen
Geen geestelijke problemen
Niet jaloers
Hoeft niet elke dag sex, is wel avontuurlijk in bed (of andere plekken)
Onafhankelijk, ook van mij
Snapt dat ik ook soms dingen alleen wil doen
Hoeft niet mijn hobbies te delen, maar ze wel accepteren
Milieubewust
Ochtendmens (ook ivm de sex)
Heeft geen problemen met bier meedrinken
Festivalpersoon
Brede muzieksmaak
Sociaal
Houdt van bordspellen
Schaamt haar niet voor haar lichaam
Was vroeger alto, is nu wat netter gaan kleden (moeilijk te omschrijven, maar ze zijn te herkennen)
Uiterlijk
Tussen de 24 en de ~33
Lang (>1.78)
Slank
Cup A/B/C (niet groter)
's Winters roomblank, 's Zomers mooi gebruind
Kort haar
Oh, en als ze in of in de buurt van Zwolle woont zou dat best prettig zijn.
(als iemand haar vindt, en ze is vrijgezel, laat het even weten)
nah dat is wel weer erg kort, ze mag er ook wel een beetje leuk uitzien toch en goed zijn in bedquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is die lijst meer een omschrijving van de idiaale vrouw. Zoals iedereen een lijst heeft voor de idiaale vrouw/man.
Mijn echte EISENlijst is een stuk korter:
1 ding maar.
Dat staat al bij de wensenlijstquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dat is wel weer erg kort, ze mag er ook wel een beetje leuk uitzien toch en goed zijn in bed
en wat versta je onder niet geestelijk gezondquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat staat al bij de wensenlijst
Maar de geestelijke gesteldheid, daar ben ik het meest over gestruikeld.
Daarbij, uiterlijk en goed zijn in bed valt meestal wel wat aan te doen, goed, voornamelijk het goed in bed zijn.
Maar als ze geestelijk gezond is en tevreden met en over haarzelf, dat gaat al een heel eind.
(lang, slank, kleine borsten, kort haar aub)
en die archiefkast van jou, waar wilde je dat onder scharen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is die lijst meer een omschrijving van de idiaale vrouw. Zoals iedereen een lijst heeft voor de idiaale vrouw/man.
1 ding maar.
Oh God, nee, gelukkig nog nooit iets gehad met een borderliner.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat versta je onder niet geestelijk gezond
val je altijd op een soort borderline tiepjes dan ofzo!?!?
misschien zijn gewoon alle lange slanke kortharige vrouwen met kleine borstjes geestelijk niet in orde
De archiefkast is waar ik al mijn herinneringen in bewaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:13 schreef Re het volgende:
[..]
en die archiefkast van jou, waar wilde je dat onder scharen?
en dat schaar je onder en lichamelijk probleem, je opent immers een topic in R&P ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:20 schreef stbabylon het volgende:
De archiefkast is waar ik al mijn herinneringen in bewaar
Ik snap je niet helemaal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:35 schreef Re het volgende:
[..]
en dat schaar je onder en lichamelijk probleem, je opent immers een topic in R&P ?
Ik zoek ook vrouwen die slank zijn, terwijl ik een buikje heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef Re het volgende:
dat je vrouwen zoekt zonder geestelijke problemen terwijl je ze zelf dus wel hebt, dat is gewoon een beetje hypocriet...
waar leg je de grens dan?
Dus om dat probleem vóór te zijn, wil je een issue-vrije vrouw.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Dat heeft trouwens een goede reden. Ik zet mijzelf vrij makkelijk op zij. Daarom ben ik ook als de doods voor borderliners. Die zullen mij helemaal leegzuigen mocht ik daar een relatie mee krijgen.
Al jaren mee bezig, maar dat is een langzaam procesquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus om dat probleem vóór te zijn, wil je een issue-vrije vrouw.
Allereerst: succes met zoeken, but don't hold your breath.
Verder: Zou het niet handiger zijn als je wat zou doen aan je neiging om jezelf opzij te zetten voor anderen?
Ik wil daar een balans in vinden. Ja, het is vrij makkelijk om altijd voor jezelf te kiezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
Welnee. Als je jezelf er weer op betrapt als betrokkene begint te mauwen, kies je gewoon voor jezelf. Als je dat écht zou willen, zou je jezelf daar zó mee kunnen conditioneren.
Als dat echter al jaren duurt, wil je het niet echt veranderen. Dus blijf je doormodderen, noem je het een langzaam proces, en vind je dat er maar een issue-vrije vrouw moet komen. Eigenlijk vind je dus dat 'de vrouwen' jouw probleem maar moeten oplossen.
Zo geweldig is dat niet, aangezien je het zelf hebt verklapt:quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:
En geweldig hoe jij weet wat ik vind...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Je doet niet écht iets aan je wegcijfer-probleem, maar wil een vrouw die geen issues heeft, zodat je wegcijfer-probleem niet de kop opsteekt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Toch knap dat je daar uit haalt dat vrouwen mijn problemen moeten oplossen.
Dan doe je dat toch gewoon niet meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Neemt niet weg dat ik nog steeds geen zin om de amateur psycholoog te moeten uithangen om een vrouw plezier te laten hebben in onze relatie.
Eenmalig sex met een labiele meid is niet het probleem hequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
En als het alleen om de sex ging, heb je helemáál iets fout gedaan als het zo'n frigide labielo blijkt als jij hier beschrijft. Hypothetisch dan hè.
ah je bent gewoon gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, nee, gelukkig nog nooit iets gehad met een borderliner.
Maar ik heb wel een historie van vrouwen die genoten van de rust die ik geef. En het is dus ook een keer gebeurt dat toen ze alles had verwerkt mij niet meer nodig had. Dat nooit weer.
En over de vrouw die lang, slank, kort haar en kleine borsten heeft. Het is helaas nog niet voorgekomen dat alle 4 in één vriendin zaten.
Ja, goed idee, dat kost me ook echt niet de ballen de volgende dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
lang slank kleine borsten moet wel lukken en als ze dan slaapt zet je er gewoon de schaar in
degene die afentoe naast mij ligt zal dat niet in zn hoofd laten die vind mn lange haar GE WEL DIGquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed idee, dat kost me ook echt niet de ballen de volgende dag
Hoe zou jij het vinden als iemand 's nachts je haar er af knipt?
Dat vroeg ik ook helemaal niet, ik vroeg hoe je dat zou vinden ALS het zou gebeurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
degene die afentoe naast mij ligt zal dat niet in zn hoofd laten die vind mn lange haar GE WEL DIG
ik zoek ze dan ook erop uit dat ze dat leuk vinden![]()
maw jij komt niet mn bedje in gheghe
(ik ben dan ook klein met dikke tieten)
ik gaf hiermee alleen maar aan dat dat dus nooit zal gebeurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook helemaal niet, ik vroeg hoe je dat zou vinden ALS het zou gebeuren
te weinig informatie om daar met zekerheid met ja op te antwoordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oooo, nasty revenge.
Dus, dan mijn vraag: denk je dat ik zo gestoord ben omdat te doen bij een vrouw
Ja goed, ok, ik ben wel lichtelijk raar. Maar niet levensmoequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te weinig informatie om daar met zekerheid met ja op te antwoorden
feit dat je liever een lange kortharige met kleine tietjes wil ipv zo'n kleine langharige rondborstigeschoonheid als ik zelfzetten me wel aan het denken
ach als je teveel appelsap drinkt komt t uiteindelijk je neus uit en smacht je juist naar es een glassje sinaasappelsapquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja goed, ok, ik ben wel lichtelijk raar. Maar niet levensmoe
(overigens, ik hou het meest van appelsap, betekent niet dat ik sinaasappelsap vies vind... denk daar maar even over na)
Om weer een tikkie OT te gaan. Ik voel me ondertussen al een stuk beter. Mede dankzij dit topic, waarvoor, bedankt![]()
Ik zit nu nog maar een paar keer per dag te malen ipv de hele dag.
geen probleem, geniet ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem, geniet ervanKom je al over de helft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Innerlijkquote:
Dat klopt ws. wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
best veel alleen zou je zo straal aan me voorbij lopen zou ik perongeluk es ruim 3 uur hebben gereden om door zwolle te wandelenpuur op het uiterlijk
oh dan is er nog hoop voor je dat je toch zo'n geweldige vrouw gaat ontmoeten ookal voldoet ze misschien niet aan je appelsap wensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klopt ws. wel.
Echter, ik raak voornamelijk met mensen aan de praat puur om het praten en ga pas (lang) daarna iemand zien als een potentieel slachtoffer
vrijdag!?!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef stbabylon het volgende:
Normaal ben ik daar ook wel van overtuigd. Maar voorlopig wil ik het niet eens. Ook niet voor vrijdag.
ahzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik doelde op afgelopen vrijdag, toen mijn melancholie startte :-)
Het plan was en is nog steeds om deze zomer vrijgezel door te brengen. Is best leuk met zoveel festivals
het leest niet echt positiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:38 schreef stbabylon het volgende:
Yup
Lekker scharrelen.
Zal wel weer een daverend succes worden...
dan heb je t leuk met feesten en zuipen en mis je die scharrel geen eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Resultaten uit het verleden
Niet dat het niet leuk is als het lukt, als ik niet te druk ben met feesten/muziek luisteren/bier drinken, dan is het hartstikke leuk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |