Dan doe je dat toch gewoon niet meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Neemt niet weg dat ik nog steeds geen zin om de amateur psycholoog te moeten uithangen om een vrouw plezier te laten hebben in onze relatie.
Eenmalig sex met een labiele meid is niet het probleem hequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
En als het alleen om de sex ging, heb je helemáál iets fout gedaan als het zo'n frigide labielo blijkt als jij hier beschrijft. Hypothetisch dan hè.
ah je bent gewoon gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, nee, gelukkig nog nooit iets gehad met een borderliner.
Maar ik heb wel een historie van vrouwen die genoten van de rust die ik geef. En het is dus ook een keer gebeurt dat toen ze alles had verwerkt mij niet meer nodig had. Dat nooit weer.
En over de vrouw die lang, slank, kort haar en kleine borsten heeft. Het is helaas nog niet voorgekomen dat alle 4 in één vriendin zaten.
Ja, goed idee, dat kost me ook echt niet de ballen de volgende dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
lang slank kleine borsten moet wel lukken en als ze dan slaapt zet je er gewoon de schaar in
degene die afentoe naast mij ligt zal dat niet in zn hoofd laten die vind mn lange haar GE WEL DIGquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed idee, dat kost me ook echt niet de ballen de volgende dag
Hoe zou jij het vinden als iemand 's nachts je haar er af knipt?
Dat vroeg ik ook helemaal niet, ik vroeg hoe je dat zou vinden ALS het zou gebeurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
degene die afentoe naast mij ligt zal dat niet in zn hoofd laten die vind mn lange haar GE WEL DIG
ik zoek ze dan ook erop uit dat ze dat leuk vinden![]()
maw jij komt niet mn bedje in gheghe
(ik ben dan ook klein met dikke tieten)
ik gaf hiermee alleen maar aan dat dat dus nooit zal gebeurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook helemaal niet, ik vroeg hoe je dat zou vinden ALS het zou gebeuren
te weinig informatie om daar met zekerheid met ja op te antwoordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oooo, nasty revenge.
Dus, dan mijn vraag: denk je dat ik zo gestoord ben omdat te doen bij een vrouw
Ja goed, ok, ik ben wel lichtelijk raar. Maar niet levensmoequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te weinig informatie om daar met zekerheid met ja op te antwoorden
feit dat je liever een lange kortharige met kleine tietjes wil ipv zo'n kleine langharige rondborstigeschoonheid als ik zelfzetten me wel aan het denken
ach als je teveel appelsap drinkt komt t uiteindelijk je neus uit en smacht je juist naar es een glassje sinaasappelsapquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja goed, ok, ik ben wel lichtelijk raar. Maar niet levensmoe
(overigens, ik hou het meest van appelsap, betekent niet dat ik sinaasappelsap vies vind... denk daar maar even over na)
Om weer een tikkie OT te gaan. Ik voel me ondertussen al een stuk beter. Mede dankzij dit topic, waarvoor, bedankt![]()
Ik zit nu nog maar een paar keer per dag te malen ipv de hele dag.
geen probleem, geniet ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen probleem, geniet ervanKom je al over de helft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Innerlijkquote:
Dat klopt ws. wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
best veel alleen zou je zo straal aan me voorbij lopen zou ik perongeluk es ruim 3 uur hebben gereden om door zwolle te wandelenpuur op het uiterlijk
oh dan is er nog hoop voor je dat je toch zo'n geweldige vrouw gaat ontmoeten ookal voldoet ze misschien niet aan je appelsap wensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klopt ws. wel.
Echter, ik raak voornamelijk met mensen aan de praat puur om het praten en ga pas (lang) daarna iemand zien als een potentieel slachtoffer
vrijdag!?!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef stbabylon het volgende:
Normaal ben ik daar ook wel van overtuigd. Maar voorlopig wil ik het niet eens. Ook niet voor vrijdag.
ahzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik doelde op afgelopen vrijdag, toen mijn melancholie startte :-)
Het plan was en is nog steeds om deze zomer vrijgezel door te brengen. Is best leuk met zoveel festivals
het leest niet echt positiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:38 schreef stbabylon het volgende:
Yup
Lekker scharrelen.
Zal wel weer een daverend succes worden...
dan heb je t leuk met feesten en zuipen en mis je die scharrel geen eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Resultaten uit het verleden
Niet dat het niet leuk is als het lukt, als ik niet te druk ben met feesten/muziek luisteren/bier drinken, dan is het hartstikke leuk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |