Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een goeie
ff denken... morgen niet... overmorgen heul misschien maar denk het niet, dan moet ik t/m zaterdag werken en dan misschien door naar Venco's verjaardag dus de zondag niet, maandag al half beloofd en voor de rest zou ik het nog niet weten
ik dus ook zo ongeveerquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb deze week sowieso geen tijd, kan pas na 3 augustus weer
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef Totziens het volgende:
Goed nieuws: http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Maar ik ben geen hetero.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]tja het is maar uit wiens positie het word bekeken... als jij hetero bent vind jij het vast wel goed nieuws
*gniffel*quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort post kwam er in [HOMO] voorbij, maar dan met 'slecht nieuws'.
Misschien, als ik tijd hebquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel*![]()
Gaan er nog mensen naar Amsterdam zaterdag?
niet als ik wel 3 posts van je heb gelezenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben geen hetero.
Was dat niet duidelijk?
Pink doorhaar ben ik over mijn geaardheid gaan twijfelen... wat een vrouw zeg!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Ik luister voor het eerst een beetje serieus naar Pink.
Wat een toffe plaat zeg
Pink is walgelijk goed. Goede teksten, goede muziek, goede stem, goed uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Nu pas?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat een toffe plaat zeg
Ik realiseerde me pas dat ik vrouwen ook leuk vond na de eerste keer dat ik haar live zagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu pas?
Heb je het dan over Funhouse?
Ik ben sinds de eerste keer dat ik haar live zag een beetje verliefd op Pink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |