Met safesearch uit is 50% niet voor de tere ziel van dat jongetje geschikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef doubleyouteaare het volgende:
De zoekresultaten vallen anders best mee.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef doubleyouteaare het volgende:
De zoekresultaten vallen anders best mee.
Precies!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
En wat een vergeetachtig kutjong is het ook. Bezig met een werkstuk, maar weet niet waar het over gaat.
leest:quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef TwyLight het volgende:
Spring in de gracht voor een doezoe, altijd helemaal loezoe
Hebben je ouders of vriendin gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer staat mijn safesearch aan.
Sinds papa en mama je internetverkeer in de gaten houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer staat mijn safesearch aan.
Mja, ik word er ook altijd wel een beetje geil van, die vieze praatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef SamStar het volgende:
[..]
leest:
"kale poesje en in haar anus!"
"flink in haar kale kut genomen"
"Vrouw met kale kut in allerlei ..."![]()
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
En wat een vergeetachtig kutjong is het ook. Bezig met een werkstuk, maar weet niet waar het over gaat.
Dan moet je ¤29,95 betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
ik wil ook de zoekmachine gebruiken die hij ook gebruikte in die reclame.
link me up, plz?
dan hou ik het maar op google, ik wou het toch alleen maar checken hoe het werkt.quote:
Uitgezet nadat ik hoorde "He, waar zijn de kidz eigenlijk?".quote:
Toch maar gekeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Uitgezet nadat ik hoorde "He, waar zijn de kidz eigenlijk?".
Dat kan ik nog enigszins begrijpen.quote:
En dat zegt een modje van FOK! om 0:43 uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan ik nog enigszins begrijpen.
Sommige kinderen zitten echt ongezond lang achter een scherm.
Hap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef o.us het volgende:
[..]
En dat zegt een modje van FOK! om 0:43 uur.
quote:
Vrouw: Ik heb 'gezond internet geïnstalleerd'quote:
WTF heeft dat jong voor emokapsel. Hij heeft dan wel zo stoer een wrapneger aan de muur hangen, muur zijn coupe is een kopie van die warme bakkert van Tokio Hotel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef wise het volgende:
Het dan ook geen kale poes maar een naakt kat
en die blik van die vader is ook niet te vertrouwen hoe die naar zijn zoon kijkt
[ afbeelding ]
1337h4x0rquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:26 schreef dennus2008 het volgende:
Oja dit programma is facking makkelijk te hacken
Kill het even met taskmgr.
Ga naar de benzoy map, en verwijder de .exe
Je hebt er nooit meer last van
Dat joch ziet er een beetje uit als zo'n verlepte vrouw met een vlot en pittig kapsel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef wise het volgende:
en die blik van die vader is ook niet te vertrouwen hoe die naar zijn zoon kijkt
[ afbeelding ]
Hij kijkt meer van: "Haha, ik weet het wachtwoord. Straks als jij naar bed bent ga ik ook een werkstuk maken over een kale poes.Gnuif"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |