quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
het was gewoon een vliegtuig met 3 lampjes, op beide vleugels en op de neus
zo'n apparaat kan ook wel met 400 km/h in de lucht blijven hoor....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:24 schreef Incolumis het volgende:
ik stel hem maar even hier, voordat de alu hoedjes weer tevoorschijn komen, en ik gewoon een normaal antwoord wil.
net 5 minuten geleden zag ik hier ui mijn raam ineens 3 lichten in formatie vliegen, ze waren oranje-rood en brandden fel. ze gingen niet zo hard als een F-16 normaal gesproken doet, maar ook niet zo langzaam als bijv. zo'n aziatische ballon. als ik een schatting moest maken zou ik zeggen zo rond de 400kmph. ik hoorde wel wat geluid, alsof er een vliegtuig op 10km vloog. het gebeurde boven Almelo, ze gingen richting het noorden.
voor mijn gevoel zaten ze echt veel te hoog voor zo'n ballon.
iemand een idee wat er vloog?
Drie maal oranje/rood is dan wel wat apartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
het was gewoon een vliegtuig met 3 lampjes, op beide vleugels en op de neus
dan hoor je dat wel, F-16's zijn lawaaiige dingen weet je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zo'n apparaat kan ook wel met 400 km/h in de lucht blijven hoor....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Nr.G het volgende:
Je kunt deze maand het ruimtestation ISS zien overkomen. Dat ding is zo groot als een paar voetbalvelden. Best kans dat je hem gezien hebt.
nah ben realistisch genoeg om in te zien dat dat het zeer waarschijnlijk niet is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Nr.G het volgende:
en op het ISS zitten geen lichten of weerspiegelingen van de zon? Of wil je stiekem toch horen dat je een alien moederschip hebt gezien?
qua vorm van lichten lijkt hij idd, behalve de middelste dan, die was er niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Pumatje het volgende:
Hij wil dit horen
[ afbeelding ]
Ding is veel gezien in België
Lampje kapot van het moederschip?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
qua vorm van lichten lijkt hij idd, behalve de middelste dan, die was er niet.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Pumatje het volgende:
idd..
of vandaag was het gewoon we-vliegen-er-met-3-dag ofzo.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Lampje kapot van het moederschip?
Kan heh!
Ik zie dat ISS ding nog geen bochtje trekken van 7g hoor.quote:en in een rechtere baan dan de ISS dus dat kunnen we uitsluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |