Mooi compromis, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Rnnz het volgende:
Zojuist Time Magazine ontvangen, thanks Matthijs! Heb hem nog niet echt doorgelezen, alleen even gebladerd.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor de partial refund bij de tickets: een kaartje krijg ik terug, een kaartje krijg ik als souvenir. Ik weet zeker dat ik spijt ga krijgen als ik het niet doe, dus dan spek ik de kas van AEG maar..
Pffff ik was hem een beetje uit het oog verloren. Draaide andere muziek enzo. Dit heeft alles weer opgehaald, en snap nu niet meer waarom ik toen geen kaarten heb besteld.quote:
Godsamme wat zeg je dat cru (en wat reageer ik er gevoelig op)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Michael's lijk nou ook naar die 'show' met die artiesten?
Volgens mij was dat wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Michael's lijk nou ook naar die 'show' met die artiesten?
Laat TMZ nou net degene zijn die het de laatste tijd akelig vaak bij het juiste eind had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Robijn1961 het volgende:
TMZ bericht dat...maar ja, de serieuze bronnen dus nog niet.
Dat is waar, dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Laat TMZ nou net degene zijn die het de laatste tijd akelig vaak bij het juiste eind had.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Rnnz het volgende:
"Blanket wordt zonder problemen de volgende Michael Jackson"
Blanket (7), de jongste zoon van Michael Jackson, heeft alle kwaliteiten om zijn overleden vader op te volgen. Dat zegt Mark Lester, goeie vriend van Jackson en peter van zijn drie kinderen. "Hij hield ervan te dansen met zijn vader en die leerde hem zelfs de 'moonwalk' aan. Hij kan zonder problemen de volgende Michael Jackson zijn", aldus Lester.
"Prince Michael II hield van 'Thriller', Paris van 'Smooth Criminal' maar Prince Michael II, beter bekend als Blanket, hield gewoonweg van alle nummers van zijn vader. Hij vertoont alle tekenen om de voetsporen van zijn vader te treden.
http://demorgen.be/dm/nl/(...)ichael-Jackson.dhtml
*sorry voor de triple post
De familie scheen nogal zwaar verdeeld te zijn ( geweest) over de wijze van de uitvaart. De mannen willen een grote show met open kist; de vrouwen liever iets ingetogen en spiritueel... ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat is waar, dat valt niet te ontkennen.
Ik weet het niet hoor. Laat em toch met rust. Een besloten begrafenis met al zijn familie en closest friends had hij misschien het liefst gewild, omdat hij nogal verlegen was. Ach, ik weet het ook allemaal niet. De familie moet het maar uitmaken.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie constant auto's die door kunnen gaan voor een lijkwagen.
Huh?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft iemand de lijkwagen al gezien?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Ga naar de mediamarkt en zet alle tv's op verschillende kanalen
Leuk tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt de herdenking werkelijk tegelijkertijd live op 3 Nederlandse zenders uitgezonden?
De beelden worden dan ook gratis ter beschikking gesteld, dus goedkoop scoren voor de commerciëlen. Heb hem nu op Journaal 24 staan btw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt de herdenking werkelijk tegelijkertijd live op 3 Nederlandse zenders uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |