Hou op...dat is de Telegraaf weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef EchtGaaf het volgende:
De plannen lijken weer gewijzigd. De kist komt wrs nu toch in Staples Centre te staan. En zo hoort het ook.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aples_Center___.html
Die voeren als bron TMZ op........Niet onbetrouwbaar is gebleken. Als zoek ik het wel ff na....quote:
Zeker afwachten......de familie wijzigt steeds weer....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef Robijn1961 het volgende:
We gaan afwachten, op deze toepasselijke regenachtige dag...
Ja, maar het is ook een organisatie van jewelste natuurlijk. Geef het ze te doen, met zo'n beroemd iemand. Onder tijdsdruk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker afwachten......de familie wijzigt steeds weer....
Jawel, het is niet eenvoudig...Het was ook wel zeer onverwacht.Ik geef ze het te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een organisatie van jewelste natuurlijk. Geef het ze te doen, met zo'n beroemd iemand. Onder tijdsdruk.
Het leven gaat door. Ook zonder MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Robijn1961 het volgende:
De zon gaat schijnen, en daar heb ik helemaal geen zin in
"Alles wat jij wil" hoorde ik eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Zapper het volgende:
Heeft dat "Shamone" nog enige betekenis trouwens?
Gewoon een coole manier om "Come on" te zeggen, me dunkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Zapper het volgende:
Heeft dat "Shamone" nog enige betekenis trouwens?
Hij staat er in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:53 schreef JX het volgende:
O ja, ik kan Smash Hits nog steeds nergens vinden, maar de newsagent op de hoek gaat voor me navragen en kijken of hij hem kan bestellen voor meAls het kan zal ik er misschien meer bestellen voor de geinteresseerden
En naar mijn mening het absoluut allerbeste live (concert) optreden van Michael:
![]()
Rillingen!!!
![]()
![]()
Zou die ook in de OP mogen?![]()
Hij komt echt niet meer terug hoor. Of hij nou een herdenking krijgt of niet. Ik ben benieuwd naar hoe ze het gaan doen en hoe het eruit komt te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier kijk ik er ook wel naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |