quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef snetje het volgende:
Natasia en Lieke gezellig aan het kokkerellen ...
en sophie die zegt: Een vraag die stel je stomme conio, en als je speelgoed wilt, dan ga je maar nuis!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mis je wel het moment waarop het kind van Brian voor het eerst een andere koter vol op de neus stompt. "Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"
En waarom is dat niet op de stream geweest?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en sophie die zegt: Een vraag die stel je stomme conio, en als je speelgoed wilt, dan ga je maar nuis!
btw, zo'n feelgood momentje is er al wel geweest hoor, Brian en Huub aan het bellen en goede vaderschapsites aan het uitwisselen
Zie dit nu pas.quote:
Nee beter is als elke bewoner incl. de kinderen de taak hebben om Natasia te treiteren... kinderen die over haar heen kotsen aan haar extensions trekken, in haar tieten knijpen en bijten!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Natasia en Lieke gezellig aan het kokkerellen ...
Precies Huub en dan ook niet vergeten Sylvia en Erik en ook Bart etc er waren maar een paar appels die zeg maar niet zo mooi waren ( dan zeg ik het netjes)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
laten we het lekker positief houden, laten we het over anderen hebben uit DGK die toch ook heel gelukkig zijn,
Nicolaas met Maribelle in de buurt van Hardenwijk
Dennis met Nadia die nu lekker samenwonen
Ilona en haar Micheal
Nena en haar vriendje (hoe heet ie ook al weer, maar schat van een kerel)
Eveline is ondertussen ook moeder geworden.
Zomaar in je kind prikken. Was je zeker niet bij. anders had die nu met een blauw oog rond gelopen.quote:HuubGoudenKooinet lunch gehad, Sophie haar hielprik en gehoortest alles was goed,en nu weer door.Hard aan het werk,bijna weekend, lekker met Claire&Sophie
10 minutes ago from web
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mis je wel het moment waarop het kind van Brian voor het eerst een andere koter vol op de neus stompt. "Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"
Alle kinderen kijken sprakeloos naar Sophie die de Moonligt Sonato speeltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat Sophie veel van Huub wegheeft en tegengas geeft, bijvoorbeeld door te zeggen 'als het je niet bevalt in deze box, je weet wat je dan kan doen he"?
dealquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alle kinderen kijken sprakeloos naar Sophie die de Moonligt Sonato speelt,allang zindelijk is
terwijl andere ouders constant luiers aan het verschonen zijn.Huub en Claire zitten relaxt alles aan te schouwen met een grote grijns op hun gezicht
Ik hoop niet voor je, en nog minder voor die kleine, dat dat waarheid wordt. Hoog intelligente kinderen zijn vaak stik-eenzaam en doodongelukkig.quote:
Wie weet vind ze rap wel leuk,enfin Brian zal ook op de reunie zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
deal
luister wel bij iedere fles die ik geef met haar naar klassieke muziek op radio 4.
Vivaldi, beethoven en mozart vind ze leuk, volgens mij moderne crap wat minder
nee joh jaap komt schaken met haar maar kan het niet winnen dus die blijf terug komenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je, en nog minder voor die kleine, dat dat waarheid wordt. Hoog intelligente kinderen zijn vaak stik-eenzaam en doodongelukkig.
Jaap heeft zichzelf tegen die tijd schaakmat gezet door te stikken in een kingsize spareribquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
nee joh jaap komt schaken met haar maar kan het niet winnen dus die blijf terug komen
Ik denk dat Sophie meer het aapje is en dat er een bepaald soort mensen om haar heen staan en haar staan aan te gapenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Enfin,de volgende dag gaan ze met z'n allen naar de dierentuin.Staan ze bij de apen en alle kindertjes gillen"aappies,aappies" terwijl Sophie het verschil uitlegt tusseen een withand gibbon,een zilverrug, een chimpansee en oerang oetang![]()
nu haal je sophie en netty door elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Sophie meer het aapje is en dat er een bepaald soort mensen om haar heen staan en haar staan aan te gapen
ach met mij is het ook goedgekomenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je, en nog minder voor die kleine, dat dat waarheid wordt. Hoog intelligente kinderen zijn vaak stik-eenzaam en doodongelukkig.
Whahaha, meaning????????? Die vind ik echt goed.quote:
im glad that I entertain youquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, meaning????????? Die vind ik echt goed.![]()
![]()
Dankjewel. Je bent een entertainer in hart en nieren, want zo kun je het ook bekijken. Nu de rest nog.quote:
Tja.. wie zijn ziel aan de duivel verkoopt, zal de gifbeker tot de laatste druppel moeten leegdrinken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef beequeen het volgende:
Nou zeg, de Party wilde echt het onderste uit de kan. Zelfs mee naar het gemeentehuis om aangifte te doen. Bah.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |