Jaap en Coraquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
laten we het lekker positief houden, laten we het over anderen hebben uit DGK die toch ook heel gelukkig zijn,
Nicolaas met Maribelle in de buurt van Hardenwijk
Dennis met Nadia die nu lekker samenwonen
Ilona en haar Micheal
Nena en haar vriendje (hoe heet ie ook al weer, maar schat van een kerel)
Eveline is ondertussen ook moeder geworden.
Vruchtbare villa gebleken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
Klopt, en ondertussen stem ik lekker door voor jullie op twitter en kan haast niet wachten op de foto's van jullie met Sophie ! Veel geluk en gezondheid voor jullie !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
laten we het lekker positief houden, laten we het over anderen hebben uit DGK die toch ook heel gelukkig zijn,
Nicolaas met Maribelle in de buurt van Hardenwijk
Dennis met Nadia die nu lekker samenwonen
Ilona en haar Micheal
Nena en haar vriendje (hoe heet ie ook al weer, maar schat van een kerel)
Dat moet je zelf aan Sylvia vragenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:32 schreef Starlie het volgende:
Ja is Sylvia nu ook zwanger eigenlijk?? En hoe is het met Bart?!
Tja Huub... weet je.. ik kan het wel aan Sylvia vragen maar ik ken haar nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat moet je zelf aan Sylvia vragen
Met Bart is het oke, hij heeft een zware tijd gehad maar woont nu weer lekker in Amsterdam en heeft daar zijn oude leventje weer opgepakt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
laten we het lekker positief houden, laten we het over anderen hebben uit DGK
die toch ook heel gelukkig zijn,
Of gewoon weer een week het huis in met zijn allen incl. kids! En dat wij dan uiteraard op internet mee mogen kijken!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef sunny16947 het volgende:
Zit een reünie er in? Lijkt me leuk om daar een uitzending van te maken. Kijk eens hoe lief iedereen nu met elkaar omgaat.
ik ben voórquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef sunny16947 het volgende:
Zit een reünie er in? Lijkt me leuk om daar een uitzending van te maken. Kijk eens hoe lief iedereen nu met elkaar omgaat.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of gewoon weer een week het huis in met zijn allen incl. kids! En dat wij dan uiteraard op internet mee mogen kijken!!O ik barst van de goede ideeën
![]()
Geweldige Libelle-TV.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zie het al voor me. De kindjes samen in een grote box. De moeders samen praten over de bevalling en de kindjes en samen met de andere dames lekker tutten en makeuppen. De mannen schaken, zingen djen.
Dan mis je wel het moment waarop het kind van Brian voor het eerst een andere koter vol op de neus stompt. "Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mis je wel het moment waarop het kind van Brian voor het eerst een andere koter vol op de neus stompt. "Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"
Hehe.. Thee door m'n neus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
"Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"
Dan mis je wel het moment waarop het kind van Brian voor het eerst een andere koter vol op de neus stompt. "Ik vraag jou de vraag dat ik jouw speelgoed krijg!"
Natasia en Lieke gezellig aan het kokkerellen ...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
Huub en Brian samen lyrisch pratend over hun vaderschap. En dan met flashbacks van de knokpartijen.
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Natasia en Lieke gezellig aan het kokkerellen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |