quote:
quote:
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef Mr.DD het volgende:
En nu ga ik slapen. Maar niemand zegt toch dag...
Het had gekunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik post blijkbaar nog gewoon.
Issie zo eng dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:38 schreef Plums het volgende:
DusIk keek net The Others, voor de 2e x, en nu ben ik bang.
Jaaquote:
Aww en niemand die je kan beschermen tegen enge filmsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Jaa![]()
Nee, garpje, eigenlijk niet, want ik wist al hoe de film gaat en deed eindigen enzo, maar toch ben ik nu bang.
Nee, t stomme vriendje heeft weer es zn mobiel niet opgeladen waardoor ik nu niet kan smsen/bellen om even zielig te doen enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aww en niemand die je kan beschermen tegen enge films?
Das ook lullig jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, t stomme vriendje heeft weer es zn mobiel niet opgeladen waardoor ik nu niet kan smsen/bellen om even zielig te doen enzostomme *piep*
![]()
17 again kwam net binnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das ook lullig ja
Ga een humor film kijken
Omdatk dan even niks te doen heb dus kom k even hier checken maar meestal ist dan aardig leeg. Overdag druk met vanalles ennogwatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:54 schreef Plums het volgende:
[..]
17 again kwam net binnen.![]()
Waarom ben jij altijd alleen 's nachts online? Of lijkt dat maar zo?
Jij bent eentje met n leven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:56 schreef Probinski het volgende:
[..]
Omdatk dan even niks te doen heb dus kom k even hier checken maar meestal ist dan aardig leeg. Overdag druk met vanalles ennogwat
Wauw.quote:
Best wel ehquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Wauw.Eng.
![]()
Ik moet eigenlijk gaan slapen, morgen belangrijke dingen die ik toch eigenlijk echt wel moet regelen..Maar ik wil niet.
Ja man.. Nu krijg ik geheid nachtmerries.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
Best wel eh
Nou, computer uitzetten en je bed in
Nounou, zo eng ben k nou ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man.. Nu krijg ik geheid nachtmerries.![]()
Ja maar.. maar.. Ik wil nietttt.
Nee, jij niet. De gedachte aan like, een leven en buitenwereld wel. DAAR ZIJN KINDEREN!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nounou, zo eng ben k nou ook weer niet
Maar anders ben je morgen moe en heb je nog minder zin om dingen te regelen
Oooow zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, jij niet. De gedachte aan like, een leven en buitenwereld wel. DAAR ZIJN KINDEREN!Weet je hoe fucking eng die zijn!
En goed punt.Maar ik hoef toch voor 12 niet eens op ofzo.
Mensen.. *rilling* die zijn bijna allemaal net zo kut als die kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Oooow zo. Maar er zijn ook leuke dingen daar hoor, echte mensen, zuurstof enz
Ah dat valt weer mee dan, k moet d'r over 5 uur weer uit
Ok!quote:
True.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Mensen.. *rilling* die zijn bijna allemaal net zo kut als die kinderen.![]()
En germWaarom ga jij niet slapen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |