Ze bedoelde dat je weer dezelfde fout maakte, het is niet 'als mij'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht altijd dat ik dun ben maar dat valt wel mee dus, no offence.
Nou en!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je weer dezelfde fout maakte, het is niet 'als mij'
Oh, ik heb er geen moeite mee verder, vind het wel lekker. Kan ook alles eten enzo nooit last. Heerlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef ObviousClone het volgende:
Ik was ook heel erg dun. Totdat ik medicijnen kreeg die m'n stofwisseling aanpaste. Nu ben ik "just right". Stuk steviger iig.
Ik had er ook geen problemen mee, maar het past toch wat beter bij me. Op de sportschool zat iedereen me wel wat raar aan te kijken toen ik net een stootkuur achter de rug had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ik heb er geen moeite mee verder, vind het wel lekker. Kan ook alles eten enzo nooit last. Heerlijk
Dat zal best jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:05 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik had er ook geen problemen mee, maar het past toch wat beter bij me. Op de sportschool zat iedereen me wel wat raar aan te kijken toen ik net een stootkuur achter de rug had.
"OC...je bent...aangekomen"
je bent gewend dat er met je mee-geluld wordt ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Over tegeningaan is vermoeiend, of niet?
Deze is beterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:17 schreef pazzio het volgende:
[..]
je bent gewend dat er met je mee-geluld wordt ?
![]()
(was dit het goede emoticon pien?)
Djazz en Flena wat ik begrepen heb is Flena nog lang niet toe aan een relatiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:43 schreef Sp00k13 het volgende:
zo ff ochtendritueel uitvoeren en naar me werk
ff thread doorgelezen maar begrijp nog niet echt welk stelletje jij nou bedoelde thrust
ah ok inderdaad over heen gelezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Djazz en Flena wat ik begrepen heb is Flena nog lang niet toe aan een relatie![]()
*dat was wat ik er van begreep
quote:
Natuurlijk! Het is Q!quote:
Bedankt dat jij dat even wil melden voor mij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Djazz en Flena wat ik begrepen heb is Flena nog lang niet toe aan een relatie![]()
Welquote:
Oh wacht. Ik heb hem toch wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel
Ik vroeg t alleen maar omdat Tegan je nummer wilde
Jij hebt het mijne misschien niet, dat zou kunnen, maar volgens mij wel hoor
Of je hebt t weggegooid, wat ook niet ondenkbaar is, aangezien het eeuwen geleden is dat we ge-SMSt hebben
Seriously gast, dat is aan hun om zelf te vertellen niet aan jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
!?!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Duimelot het volgende:
!?!?!?
hier zitten mensen netjes hun mond te houden omdat mensen zelf moeten bepalen of ze dat op fok willen gooien en jij pleurt het hier gewoon neer
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!?
hier zitten mensen netjes hun mond te houden omdat mensen zelf moeten bepalen of ze dat op fok willen gooien en jij pleurt het hier gewoon neer
quote:
lalalaquote:
Ik wilde net zeggen; dat is dan ook weer niet aan jouquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:50 schreef djayzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |