quote:
Natuurlijk! Het is Q!quote:
Bedankt dat jij dat even wil melden voor mij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Djazz en Flena wat ik begrepen heb is Flena nog lang niet toe aan een relatie![]()
*dat was wat ik er van begreep
Welquote:
Oh wacht. Ik heb hem toch wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel
Ik vroeg t alleen maar omdat Tegan je nummer wilde
Jij hebt het mijne misschien niet, dat zou kunnen, maar volgens mij wel hoor
Of je hebt t weggegooid, wat ook niet ondenkbaar is, aangezien het eeuwen geleden is dat we ge-SMSt hebben
Seriously gast, dat is aan hun om zelf te vertellen niet aan jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Djazz en Flena wat ik begrepen heb is Flena nog lang niet toe aan een relatie![]()
!?!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Duimelot het volgende:
!?!?!?
hier zitten mensen netjes hun mond te houden omdat mensen zelf moeten bepalen of ze dat op fok willen gooien en jij pleurt het hier gewoon neer
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!?!?
hier zitten mensen netjes hun mond te houden omdat mensen zelf moeten bepalen of ze dat op fok willen gooien en jij pleurt het hier gewoon neer
quote:
lalalaquote:
Ik wilde net zeggen; dat is dan ook weer niet aan jouquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:50 schreef djayzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |