Je moet gewoon je rust nemen, niks forceren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hij hoeft mij nu niet te helpen, ik zit/lig lekker op de bank.
WA, inderdaad erg vervelendook zo irritant dat ik bijna niets kan. Tja je moet toch wat...
Dat ga ik ook proberen, al zit dat niet echt in mij....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet gewoon je rust nemen, niks forceren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dit boek en moest aan buurman Gellius denken
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij de hele dag aan jezelf dacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Munch denken als ik dat boek zie liggen. En soms aan wyccie.
Ik moet dus altijd aan jou denken als ik dat boek zie.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
Ik moet altijd aan Munch denken als ik dat boek zie liggen. En soms aan wyccie.
LPT?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Gellius het volgende:
Daar heb ik helemaal geen tijd voor met twee RJP's, een LPT en een bakkerij.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is er met mij, Scrut?
Ik weet het, maar ik gebruik slechts 1 variant.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Gellius het volgende:
Dat vindt-ie vervelend hoor, variaties op zijn nick.
Wat heeft dat veroorzaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nu wie jij bent.
Scrutinariario mag ook, hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik gebruik slechts 1 variant.
Grondig onderzoek.quote:[..]
Wat heeft dat veroorzaakt?
Sorry! Het moest uitgezocht worden. Dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Shit, dan moet ik binnenkort een kloon aanmaken.
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is die Turkse mevrouw die een ziekenhuis runt.
En ik dacht nog wel dat ze moeiijk te herkennen was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Peggy, hè?
Dat klinkt goed. Hoe heet de documentaire?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.
Ah, zondag wordt het herhaald. Misschien heb ik dan tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
De docu heet Diary of a Times Square Thief van Klaas Bens.
Ik heb een stukje gezien, was inderdaad interessant, maar kon het niet volhouden en ben gaan slapen.... misschien zondag even de herhaling opnemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.
Muzikant? Of acteur?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, af en toe zingt-ie wel eens een niemendalletje maar dat is niet z'n hoofdbezigheid.
Dat is ook van hun slechtste album.quote:
Bandlid, met zijn instrument kan dat ook niet anders.quote:Maakt hij onderdeel uit van een band of is hij een solist?
Ow ja....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat????? Heb je zulke sterke pijnstillers? Van RHCP, natuurlijk.
Waarschijnlijk wel. We wachten hier op de geboorte van nieuwe bekende mensen om een nieuw plaatje te kunnen posten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:31 schreef pyl het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze hier al eens voorbijgekomen?
Dus musicus, maar ook een beetje acteur en producent. Is het een Nederlander? Nee, hè?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef pyl het volgende:
Acteur, producent, maar toch eerst en vooral musicus.
Ik hou persoonlijk niet zo van muziek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef pyl het volgende:
Nee, geen Nederlander. Wel ook heel bekend hier hoor.
Voordat hij dit topic gevonden heeft is de week omquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef pyl het volgende:
Dan wachten wij op Tong80. Die kent meneer wél, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voordat hij dit topic gevonden heeft is de week om
Terwijl je toch zou verwachten dat wij hier helemaal niet weten wat een epiloog isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef Gellius het volgende:
God ja, die had ik zelf geschreven. Werden mensen boos om, weet ik nog.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, vergeet niet dat pyl en ondergetekende een tijdje voluit meegepost hebben. Hoewel het netto-effect op het niveau uiteindelijk helaas te verwaarlozen is gebleven, valt het niet uit te sluiten dat er hier en daar toch wat kennis is doorgesijpeld.
Niet bij mij, gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, vergeet niet dat pyl en ondergetekende een tijdje voluit meegepost hebben. Hoewel het netto-effect op het niveau uiteindelijk helaas te verwaarlozen is gebleven, valt het niet uit te sluiten dat er hier en daar toch wat kennis is doorgesijpeld.
Toch ontroerend (en educatief!) dat de moeiteloze souplesse van een door de wol geverfde RJP-speler nog in dit laatste topic zo treffend geïllustreerd wordt, al zeg ik het zelf. Je moet toch niet denken aan het gehakkel en gestumper dat het gekost zou hebben voor ze hier achter mijnheer's nationaliteit waren gekomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef pyl het volgende:
Meneer is een Brit, welzeker!
Die enkeling is Gellius zelf, denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef pyl het volgende:
Jammer dat het slechts door een enkeling op waarde wordt geschat, Gellius. Eeuwig zonde.
Uiteindelijk zullen die usertjes het Marokkaanse smaldeel van onze bevolking er de schuld wel van geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Gellius het volgende:
Dat geeft niet. Deze topics zullen tot in lengte van dagen herlezen worden door toekomstige jonge, frisse RJP-spelers, die te dom zijn voor het èchte topic en dan inmiddels hier niet meer terecht zullen kunnen. Wat hebben die dan nog?.
Ik lees ook wel eens in NWS en weet nu zeker dat alles de schuld is van de Marokkanen (of Marrokanen, daar zijn ze nog niet uit)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Gellius het volgende:
Uit wat voor gedachtenkronkel in vredesnaam?
Dat is het hè? Intergreren, ho maar! Of heet het, ehm, intergratie. Nou ja, je weet wel. Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ergste is dat ze niet willen intrigeren en onze taal niet goed kunnen.
Dat is goed. Ik heb al chips en bier gepakt.quote:
Ik dacht dat het die Tsjechische was maar het bleek die Amerikaanse te zijn. Ik ga die slijter een paar rammen verkopen!quote:
Voor je het weet ben je kamergenoot van een taxi-chauffeur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga die slijter een paar rammen verkopen!
Waarschijnlijk wel. En ik moet mogelijk nog langer zitten omdat ik vechtsporter ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je kamergenoot van een taxi-chauffeur.
Maar dan ben je wel een baas in de bak. Dan heb je eerste keus uit de frisse knaapjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. En ik moet mogelijk nog langer zitten omdat ik vechtsporter ben.
De baas ala maar ik ben niet van de knaapjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel een baas in de bak. Dan heb je eerste keus uit de frisse knaapjes
Heb je nooit Louis Theroux in San Quentin gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De baas ala maar ik ben niet van de knaapjes.
Ja die uitzending ken ik. Dat is echt een hellhole dat San Q. Wel een goede uitzending. Ik ben ook wel eens beroepshalve in gevangenissen geweest. Ook geen pretje om te moeten zitten maar wel te doen lijkt me. Vrij menselijke omgevingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je nooit Louis Theroux in San Quentin gezien?
Heel goed, enorm schokkend. Wat is dat toch een beschaafd land.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die uitzending ken ik. Dat is echt een hellhole dat San Q. Wel een goede uitzending.
Ik ben alleen in de Van Mesdaghkliniek geweest.quote:Ik ben ook wel eens beroepshalve in gevangenissen geweest. Ook geen pretje om te moeten zitten maar wel te doen lijkt me. Vrij menselijke omgevingen.
Ja idd. Heb je die over La Modela gevangenis gezien? Nog schokkender.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel goed, enorm schokkend. Wat is dat toch een beschaafd land.![]()
Als bezoeker of als gedetineerde?quote:Ik ben alleen in de Van Mesdaghkliniek geweest.
Die heb ik ook gezien maar maakte minder indruk op me omdat Louis in staat was, zoals altijd, een beeld te geven dmv persoonlijke drama's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd. Heb je die over La Modela gevangenis gezien? Nog schokkender.
quote:[..]
[..]
Als bezoeker of als gedetineerde?
Misschien is het beter als jij voortaan je schoenen aanhoudt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Gellius het volgende:
Wordt deze stilte nu veroorzaakt door die legendarische walm van afgunst waar pyl eerder aan refereerde?
Louis kijkt inderdaad meer naar de mens achter de bajesklant. Maar La Modela was gewoon schokkend omdat die klootzakken gewoon zwaarder bewapend waren dan de bewaarders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien maar maakte minder indruk op me omdat Louis in staat was, zoals altijd, een beeld te geven dmv persoonlijke drama's.
Zijn aanpak was vooral in die setting zo interessant en confronterend omdat de gevangenen daar als beesten werden behandeld en zich ook als beesten gingen gedragen om te overleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Louis kijkt inderdaad meer naar de mens achter de bajesklant.
Ja inderdaad. Maar ik vond het prachtig dat hij een Aryan uit de kast liet komen voor zijn gay relation. Dat lukt denk ik geen andere documentairemaker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn aanpak was vooral in die setting zo interessant en confronterend omdat de gevangenen daar als beesten werden behandeld en zich ook als beesten gingen gedragen om te overleven.
En dan ook nog met een Joodse nichtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik vond het prachtig dat hij een Aryan uit de kast liet komen voor zijn gay relation. Dat lukt denk ik geen andere documentairemaker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ook nog met een Joodse nicht
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen herdenking van MJ aan het kijken?
Neuh hoogtepunten uit de K-1.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen herdenking van MJ aan het kijken?
quote:
quote:
Neuh.. hangt altijd zo'n grafsfeer..quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zwarte begrafenis is vaak best swingend
Precies, in New Orleans kunnen ze dat als geen ander.quote:
Een zwarte begrafenis wel ja...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zwarte begrafenis is vaak best swingend
Ik wil ook zo'n uitvaart over een jaartje of 50. Een groot feest op een droeve dag. (tenminste voor dat kleine clubje dat mij nog aardig vind...)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, in New Orleans kunnen ze dat als geen ander.
Niet slaan! Mijn hoofd en lichaam moeten rust hebben de komende dagen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook...
Andy![]()
dit is toch veel belangrijker...
En wat sprak Brooke mooi
[Tom Cruise Modus]Kan ze niks aan doen. Komt door de anti-depressiva.[/Tom Cruise Modus]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet ook gelijk wie er weer een jankboel van maakt. Brooke Shields
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
De overgebleven broers hadden allemaal één handschoen aan. Nu ze met z'n vieren zijn hoefden ze maar twee paar te kopen.
Michael zelve natuurlijk.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef peaceman het volgende:
Heb nog geen blanke gezien daar... oh jawel. John Mayer, maar ja, die doet alles voor een snabbel.
Geen idee wat hij daar moest ook. Geen idee waarom die man zo gehyped wordt ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef peaceman het volgende:
John Mayer, maar ja, die doet alles voor een snabbel.
De vraag is of hij, ruim een week later, nog door kan gaan voor blank...quote:
Als leider van de Tory's vond ik het al een eikel idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee wat hij daar moest ook. Geen idee waarom die man zo gehyped wordt ook.
A lighter shade of Pale dan......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
De vraag is of hij, ruim een week later, nog door kan gaan voor blank...
Feitelijk is het zelfmedelijden van haar, maar goed zo werkt dat nou eenmaal. Ik vind het prettiger als een begrafenis een ingetogen viering van het leven van de overledene is. Wees als nabestaande dankbaar dat je degene hebt gekend, dat hij of zij deel uitmaakte van je leven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vond je er niet mooi aan? Ik vond haar emotie erg mooi.
Zo heb ik het niet opgevat. Ingetogen is mooi, maar ik vind het ook mooi om te zien dat iemand echt ontroerd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Feitelijk is het zelfmedelijden van haar, maar goed zo werkt dat nou eenmaal. Ik vind het prettiger als een begrafenis een ingetogen viering van het leven van de overledene is. Wees als nabestaande dankbaar dat je degene hebt gekend, dat hij of zij deel uitmaakte van je leven.
Vreselijk is dat tegenwoordig. Pete Sampras zat zondag ook steeds zo arrogant op een stukje kauwgum te kauwen. En ondertussen wel met mensen praten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die kinderen zijn ook blank trouwens.... en eentje zit ongegeneerd kauwgum te kauwen.
Tja, ik verwerk dingen liever op een andere manier, denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet opgevat. Ingetogen is mooi, maar ik vind het ook mooi om te zien dat iemand echt ontroerd is.
Dit zijn fijne toespraken op je trouwdag van Rowan Atkinson:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik verwerk dingen liever op een andere manier, denk ik
Dit is een fijne toespraak van John Cleese op de begrafenis van Graham Chapman van Monty Python
Die van John Cleese is the real deal, dat vind ik toch wel wat andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit zijn fijne toespraken op je trouwdag van Rowan Atkinson:
Legendarisch hilarisch!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van John Cleese is the real deal, dat vind ik toch wel wat anders
Ja, wie was dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Die laatste zangeres was wel heel goed net.
Scrut kent alle donker vrouwen dus die weet het wel.quote:
quote:
Ik ben een emokip geworden.... helemaal toen die dochter Paris begon te praten...quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben een emokip geworden.... helemaal toen die dochter Paris begon te praten...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton is de dochter van Michael Jackson!
Ik werd even naar van de familie. "You gotta speak up girl..."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben een emokip geworden.... helemaal toen die dochter Paris begon te praten...
Paris Michael Jackson zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn dochter heet ook Paris, Paris Jackson wel te verstaan.
Zeiden ze dat dan?? Hij is nu aan het optreden op RTL5.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd even naar van de familie. "You gotta speak up girl..."
Dat meende ik te horen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat dan?? Hij is nu aan het optreden op RTL5.
Prince Michael I en Prince Dekentje Michael IIquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben alledrie de naam Michael, hij deed ook wel aan zelfverering.
Okay, ik heb het niet gezien, maar ik heb het opgenomen op de dvd-recorder, zal vandeweek eens terugkijken. Ze waren toch wat donkerder dan ik eerder op foto's gezien heb.quote:
Oh, daar had ie niks mee te maken dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
deze is gemaakt voor een clip geloof ik.... maar is wel groot.
Jawel, maar was als onderdeel van de clip nodig geloof ik. Maar hij zal het wel zelf bedacht hebben...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh, daar had ie niks mee te maken dan natuurlijk.
Ik heb even moeten opzoeken wat dat woord betekent. Maar ik ben het wel met je eens hoor dat hij dat was hoor, helaas....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Gellius het volgende:
Maar niet megalomaan verder, ik begrijp het al. Dit is niet de avond voor kritische asides.
Hij had gewoon een verknipt beeld van de wereld. Hij heeft nooit geleerd dat je misschien wel ergens goed in kan zijn maar dat andere mensen soms net zo goed kunnen uitblinken in andere disciplines. Hij heeft altijd gehoord dat hij de greatest was en is dat gaan geloven maar tegelijk voelde hij zich alleen want het is lonely at the top. Ben ik even blij dat ik gewoon een simpele, werkeloze vechtjas ben.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb even moeten opzoeken wat dat woord betekent. Maar ik ben het wel met je eens hoor dat hij dat was hoor, helaas....
Hoi Wickedangelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Diaan, ik ben het met je eens hoor. Brooke Shields' speech vond ik ook mooi.
Aha! Kan hij dan even een bordje 'ik doe ironisch' of zo omhangen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Wickedangel
Scrut ook maar die deed weer eens een staaltje mannenhumor!
Nee joh. Bij mannenhumor moet je het of gelijk merken of nooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha! Kan hij dan even een bordje 'ik doe ironisch' of zo omhangen?
Dat laat ik over aan mannen-onder-elkaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee joh. Bij mannenhumor moet je het of gelijk merken of nooit.
Die takke UPCMail geeft sommige post niet door! Klotebedrijf.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan mannen-onder-elkaar![]()
Heb je je eigen account weer terug? Wat was er nou mee?
Oh, je had je e-mailadres veranderd? Gelukkig had je nog klonenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Die takke UPCMail geeft sommige post niet door! Klotebedrijf.....
Die kloon moet ik dumpen. Ik had ook een Andyaccount aangemaakt maar die is er niet doorgekomen (zoek geraakt met de post.....) Probeer het dit weekend nogmaals via de adressen van mijn broertje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, je had je e-mailadres veranderd? Gelukkig had je nog klonen
Wat is er mis met deze dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Die kloon moet ik dumpen. Ik had ook een Andyaccount aangemaakt maar die is er niet doorgekomen (zoek geraakt met de post.....) Probeer het dit weekend nogmaals via de adressen van mijn broertje.
Iedereen kent mij als Andy inmiddels dus anoniem is niet correct en Mr.... ach als je nog sjans hebt met meiden van 18 dan ben je dus geen Mr.quote:
Maar je heet toch niet in het echt ook Andy?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen kent mij als Andy inmiddels dus anoniem is niet correct en Mr.... ach als je nog sjans hebt met meiden van 18 dan ben je dus geen Mr.
Ze zong vals, net als Lionel Richie en Stevie Wonder. Ik vond de versie van Human Nature van John Mayer, die ik verder alleen van naam ken, het mooist.quote:
Ach, wat maakt het uit. Dit is toch je hoofdaccount. Ga je nu weer helemaal opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen kent mij als Andy inmiddels dus anoniem is niet correct en Mr.... ach als je nog sjans hebt met meiden van 18 dan ben je dus geen Mr.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Diaan, ik ben het met je eens hoor. Brooke Shields' speech vond ik ook mooi.
Ik vond haar irritant om naar te kijken... vooral haar handbewegingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat Mariah mooi zong.![]()
Bedoelen jullie trouwens de donkere dame in witte jurk en ringoorbellen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zong vals.
Nee, idd maar hier kennen zoveel mensen mij al onder die naam dus waarom niet dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je heet toch niet in het echt ook Andy?
Ach misschien houd ik het wel zo. Maar dan open ik wel een Rorschachaccount om te kunnen rellen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit. Dit is toch je hoofdaccount. Ga je nu weer helemaal opnieuw beginnen?
Dat was tenenkrommend. Ik heb dan ook niet meer naar haar gekeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond haar irritant om naar te kijken... vooral haar handbewegingen
Ja, technisch was het niet echt goed geregeld. Was ook de reden dat het zo lang duurde voordat ze begonnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Ik was heel blij dat ze niet 'iiiieeeh aaaaah ooeeeheoeoeh laaalaaaaaaaieah' ging doen. Toen ik dat wel hoorde bleek het van de man naast haar te komen.
Ik merkte wel dat er technisch het één en ander mankeerde.
Nee dat is toch Jennifer Hudson?? Ze bedoelen dat chinees uitziende meisje aan het einde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was tenenkrommend. Ik heb dan ook niet meer naar haar gekeken.
Was zij het?
[ afbeelding ]
Die is toch van die film met die trut van een Beyonce?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was tenenkrommend. Ik heb dan ook niet meer naar haar gekeken.
Was zij het?
[ afbeelding ]
Quequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach misschien houd ik het wel zo. Maar dan open ik wel een Rorschachaccount om te kunnen rellen!
Dat geloof ik ook. Was ze niet van het koor? Het koor was prachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is toch Jennifer Hudson?? Ze bedoelen dat chinees uitziende meisje aan het einde.
quote:
Ik hoorde vanavond Beyonce Ave Maria zongen en dat deed ze prachtigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is toch van die film met die trut van een Beyonce?
Die Biatch kan wel zingen maar ik vind het zo'n nep takkewijf. Alicia Keys is tenminste natural.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond Beyonce Ave Maria zongen en dat deed ze prachtigVerder vind ik haar ook niets trouwens
![]()
Het koor was inderdaad erg goed.
Wat is er mis met Alicia. Ze kan goed zingen, ze kan goed piano spelen, ze is mooi, ze is intelligent, ze werkt hard en ze zet zich in voor de mensheid. Bob Dylan zei ooit: There is nothing about that girl that I don't like. En ik ben het met hem eens.quote:
Oh, ik heb ook niet gekeken. Zag Jennifer Hudson toevallig langskomen bij de samenvatting.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is toch Jennifer Hudson?? Ze bedoelen dat chinees uitziende meisje aan het einde.
Dat is al genoeg voor een artiest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is er mis met Alicia. Ze kan goed zingen, ze kan goed piano spelen
Dat is wel een bonus.quote:ze is mooi, ze is intelligent, ze werkt hard
En dat is wat mij betreft compleet oninteressant.quote:en ze zet zich in voor de mensheid.
Sorry, maar ik vind haar gewoon niets.... kwestie van gevoel denk ik. Haar liedjes, stem spreken me absoluut niet aan dwz blijven niet hangen. En dat ze wat voor de mensheid doet, tja dat zijn zoveel mensen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alicia. Ze kan goed zingen, ze kan goed piano spelen, ze is mooi, ze is intelligent, ze werkt hard en ze zet zich in voor de mensheid. Bob Dylan zei ooit: There is nothing about that girl that I don't like. En ik ben het met hem eens.
Dat vind ik toch echt een plus. Ik heb liever lelijke mensen die wat voor een ander doen dan mooie mensen die constant in de spiegel staren en geilen op bling bling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
En dat is wat mij betreft compleet oninteressant.
Het is ook niet zo dat ik mijn chequeboek pak als zij iets aanprijst maar als Alicia Keys met haar betrokkenheid voor de minderbedeelden neemt en celebs als Paris Hilton, Kim Kardashian, The Hogans, The Osbournes en al die ongure rappers die allemaal neemt die hun geld en bekendheid misbruiken om rare dingen te doen en walgelijk consumeren. Heb ik liever iemand die in een AIDSkamp in Tanzania met aidswezen liedjes gaat zingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
En dat is wat mij betreft compleet oninteressant.
Alle vrouwen zijn volgens jou hoeren, dus wat doen we nu anders dan anders?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Waarom posten jullie de laatste weken alleen maar hoeren ?
Dat in ieder geval. Maar een artiest moet vooral muziek makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik toch echt een plus. Ik heb liever lelijke mensen die wat voor een ander doen dan mooie mensen die constant in de spiegel staren en geilen op bling bling.
Helemaal eensch, maar kom niet aan de Osbournesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is ook niet zo dat ik mijn chequeboek pak als zij iets aanprijst maar als Alicia Keys met haar betrokkenheid voor de minderbedeelden neemt en celebs als Paris Hilton, Kim Kardashian, The Hogans, The Osbournes en al die ongure rappers die allemaal neemt die hun geld en bekendheid misbruiken om rare dingen te doen en walgelijk consumeren. Heb ik liever iemand die in een AIDSkamp in Tanzania met aidswezen liedjes gaat zingen.
Effe gecheckt voor je, absoluut playbackquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje nog, is iemand van jullie het concert op rtl5 aan het kijken? Ik heb het idee dat hij playbackt.
Ozzy is een icoon maar die twee verziekte kutkinderen van hem moet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal eensch, maar kom niet aan de Osbournes
Jack moet ik ook niet, maar Sharon en Kelly zijn leuk. Die serie van ze was hilarisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ozzy is een icoon maar die twee verziekte kutkinderen van hem moet ik niet.
Ik bedoelde onbekende hoerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Diaan
[..]
Alle vrouwen zijn volgens jou hoeren, dus wat doen we nu anders dan anders?
Ik vind alleen die dochter die niet op tv wou tof. Die Kelly is een vreselijk Tokkiewijf zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jack moet ik ook niet, maar Sharon en Kelly zijn leuk. Die serie van ze was hilarisch.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelde hoeren die jou onbekend zijn
Kiri Te Kanawa.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn inderdaad op zoek naar de identiteit van de Aziatisch aandoende zangeres van tegen het einde van de show. Zij was behoorlijk goed.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens een user zou ze Judith Hill moeten heten.
Volgens mij wel. Kijk maar op de myspace naar haar ogen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet dezelfde. Deze in ieder geval wel:
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet zo veel aan.
Misschien is dit wat voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Whehe, dat is nog haar eigen haar ook.
Ik vind er eigenlijk niet zo veel aan. Maar goed, ik hoorde dan ook niet dat Mariah vals zong.
Is dat zijn stem?quote:
Zanger Bob is van veel markten thuis:quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zijn stem?![]()
Hij playbackt, en ik drink geen bier.
Ik heb er één gedood en de rest verjaagd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:![]()
Stomme beestjes.
Ik heb ze geprobeerd uit te roeien. Bijna gelukt.
Trustenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zie achtjes als ik te lang blijf kijken.
Welterusten.
Verhip! Nu je het zegt!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:10 schreef Gellius het volgende:
Ze hebben hier trouwens een nachtploeg, zie je dat?
Ook voor Tong, lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:13 schreef Gellius het volgende:
Hmmmz. Filmische muziek, dan dus. Echt iets voor ScrutiniZer.
Alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Waarom posten jullie de laatste weken alleen maar hoeren ?
Vandaag zijn hier ook geen vliegen. Ze voelen kennelijk goed aan dat ze niet welkom zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Hier bijna geen vliegen in huis, onze poes vangt ze en eet ze op![]()
Ik vraag me af of ze gevoel hebben....quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag zijn hier ook geen vliegen. Ze voelen kennelijk goed aan dat ze niet welkom zijn.
Dat vraag ik me bij mensen ook wel eens af.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze gevoel hebben....
Er zijn zeker een aantal mensen bij wie dat niet (goed) ontwikkeld isquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen ook wel eens af.
Volgens mij ken ik er een hoop van dat aantalquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn zeker een aantal mensen bij wie dat niet (goed) ontwikkeld is![]()
Oeps, dan omring jij je met de "verkeerde" mensen, Scrut.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik er een hoop van dat aantal
Ik geloof het ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, dan omring jij je met de "verkeerde" mensen, Scrut.
Pfff lastig lijkt me dat...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het ookIk krijg alleen maar verwijten van anderen tegenwoordig en ik ben er helemaal klaar mee om iedere keer maar weer sorry te zeggen om de vrede te bewaren.
Dat is zeker lastig omdat ik het vermoeden dat sommigen dan hun schouders zullen ophalen en ik niets meer van ze zal vernemen tot ze me weer nodig hebben. Dat is dan ook weer mijn schuld, zoals alles altijd mijn schuld isquote:
Ik denk dat ze binnendoor is gegaan want ze is nog niet gearriveerd.quote:Trouwens, was mn moeder nog wel op tijd bij je?Ze rijdt nl. liever niet zulke einden of op de snelweg.
Ach joh, laat ze toch lekker. Als ze je alleen opzoeken als ze je nodig hebben, dan laat ze lekker in hun sop gaarkoken. Ik ben heel vredelievend maar er zijn wel grenzen. Die heb ik ook binnen mijn vriendenkring... een bepaald stel heeft mij/ons ook een paar keer teleurgesteld en ik ben er nu klaar mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker lastig omdat ik het vermoeden dat sommigen dan hun schouders zullen ophalen en ik niets meer van ze zal vernemen tot ze me weer nodig hebben. Dat is dan ook weer mijn schuld, zoals alles altijd mijn schuld is
[..]
Dan komt ze denk ik niet meer, ze moet vandaag oppassen op de zoontjes van mijn broertje.quote:Ik denk dat ze binnendoor is gegaan want ze is nog niet gearriveerd.
Okay, zijn ze een beetje lief?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Gellius het volgende:
Nee, de zoontjes van je broer heb ik hier, Diaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |