Je moet gewoon je rust nemen, niks forceren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hij hoeft mij nu niet te helpen, ik zit/lig lekker op de bank.
WA, inderdaad erg vervelendook zo irritant dat ik bijna niets kan. Tja je moet toch wat...
Dat ga ik ook proberen, al zit dat niet echt in mij....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet gewoon je rust nemen, niks forceren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dit boek en moest aan buurman Gellius denken
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij de hele dag aan jezelf dacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Munch denken als ik dat boek zie liggen. En soms aan wyccie.
Ik moet dus altijd aan jou denken als ik dat boek zie.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
Ik moet altijd aan Munch denken als ik dat boek zie liggen. En soms aan wyccie.
LPT?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Gellius het volgende:
Daar heb ik helemaal geen tijd voor met twee RJP's, een LPT en een bakkerij.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is er met mij, Scrut?
Ik weet het, maar ik gebruik slechts 1 variant.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Gellius het volgende:
Dat vindt-ie vervelend hoor, variaties op zijn nick.
Wat heeft dat veroorzaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nu wie jij bent.
Scrutinariario mag ook, hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik gebruik slechts 1 variant.
Grondig onderzoek.quote:[..]
Wat heeft dat veroorzaakt?
Sorry! Het moest uitgezocht worden. Dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Shit, dan moet ik binnenkort een kloon aanmaken.
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is die Turkse mevrouw die een ziekenhuis runt.
En ik dacht nog wel dat ze moeiijk te herkennen was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Peggy, hè?
Dat klinkt goed. Hoe heet de documentaire?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.
Ah, zondag wordt het herhaald. Misschien heb ik dan tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
De docu heet Diary of a Times Square Thief van Klaas Bens.
Ik heb een stukje gezien, was inderdaad interessant, maar kon het niet volhouden en ben gaan slapen.... misschien zondag even de herhaling opnemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een filmmaker had via eBay een dagboek van een New Yorker gekocht en is voor die docu mensen afgegaan die daarin voorkomen. Hij vertelde erover in DZDD. Ik was nieuwsgierig en ben nu blij dat ik heb gekeken.
Muzikant? Of acteur?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, af en toe zingt-ie wel eens een niemendalletje maar dat is niet z'n hoofdbezigheid.
Dat is ook van hun slechtste album.quote:
Bandlid, met zijn instrument kan dat ook niet anders.quote:Maakt hij onderdeel uit van een band of is hij een solist?
Ow ja....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat????? Heb je zulke sterke pijnstillers? Van RHCP, natuurlijk.
Waarschijnlijk wel. We wachten hier op de geboorte van nieuwe bekende mensen om een nieuw plaatje te kunnen posten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:31 schreef pyl het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze hier al eens voorbijgekomen?
Dus musicus, maar ook een beetje acteur en producent. Is het een Nederlander? Nee, hè?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef pyl het volgende:
Acteur, producent, maar toch eerst en vooral musicus.
Ik hou persoonlijk niet zo van muziek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef pyl het volgende:
Nee, geen Nederlander. Wel ook heel bekend hier hoor.
Voordat hij dit topic gevonden heeft is de week omquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef pyl het volgende:
Dan wachten wij op Tong80. Die kent meneer wél, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |