abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70723027
Chan spannend!!!
#geen
pi_70723115
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef DuchessX het volgende:

Een geboorteplan .... jouw wensen.
Dit plan hebben we mede opgesteld ivm Juup©'s ASS, zodat duidelijk is hoe wie wat en waar. Er staat bv een stukje uitleg in over zijn ASS, maar ook over dingen zoals de manier van bevallen, navelstreng doorknippen, pijnbestrijding, wie er aanwezig mogen zijn (niet teveel dus!) etc. Ook een lijstje voor mezelf, wat ik mee wil nemen naar het zkhs etc. Erg prettig om op die manier wat overzicht te hebben
Weet je dat ik dit echt super vind om te lezen? De manier waarop jij Juups ASS accepteert en erop inspeelt is gewoon onnavolgbaar. Ik ben zelf ASS-er (pddnos/add mengeling) en ik kan me zó goed voorstellen dat het voor Juup heerlijk is hoe jij het aanpakt.

En ontopic : eigenlijk best maf van die Friso, je zou bijna nog in de war kunnen raken doordat SimiLac nog wel de 'Lac-toevoeging' heeft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 juli 2009 @ 23:23:16 #28
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70723118
Succes morgen, Chan!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70723149
Oh lieve Bar, ik krijg gewoon tranen als ik aan je denk dat je weer moeder mag worden
En eigenlijk ben je het altijd wel gebleven, maar ik snap je wel

co_OL zo gaaf als ze zwaaien he! Deed die van ons ook

Chan, succes morgen! Hoop dat je terug mag naar de vlos!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70723241
Mijn 'geboorteplan' is voor mij ook erg duidelijk trouwens, en dat vind ik ook wel prettig.

Datum is bekend, ik sta dan op de middag-ok ingepland. Sjaak wordt geboren, afgedroogd, getest, komt eventjes bij mij liggen en gaat dan met Harold en mijn beste vriendin en de vpk naar de afdeling en komt aangekleed terug op de verkoever.

Daarna wordt hij waarschijnlijk voor 48 uur opgeomen op de kinderafdeling, maar dat is niet zeker. Omdat ik niet zo goed met onzekerheden kan omgaan, ga ik er gewoon vanuit dat hij 2 dagen 'beneden' ligt (de kraam is hier boven de kinderafdeling).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 6 juli 2009 @ 23:27:18 #31
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70723293
Bar het zal af en toe behoorlijk moeilijk voor je zijn al die emoties.

kersjes wat fijn dat je weer lekker thuis bent!

En Happy meisje wat ben ik happy voor je dat je een mooie echo hebt gehad (andere dames ook hoor!) van harte en ga er nu maar eens lekker van genieten!
Mama van Isa en Ties
pi_70723323
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Bar, ik krijg gewoon tranen als ik aan je denk dat je weer moeder mag worden
En eigenlijk ben je het altijd wel gebleven, maar ik snap je wel

Inderdaad... aan de ene kant is het de tweede, maar hopelijk ook weer de eerste..... De eerste waar Bar niet alleen in 'theorie' mama voor mag zijn.

Ik hoop dat ik dit goed zeg zo en niemand overstuur maak.
pi_70724753
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef _Bar_ het volgende:
welkom terug Kersjes en ik hoop van harte dat je in elk geval de laatste weken weinig te klagen meer hebt qua kwaaltjes ed.

Hier word het steeds echter en echter, donderdag intake kraamzorg.
een kamertje waarop al geslapen kan worden
nog even en word terug een mama ( ja ik word daar emotioneel van)
Lijkt me heel dubbel ook voor je _Bar_. Overigens ben ik het met iedereen eens dat je altijd mama gebleven bent

In ieder geval een voor jou meissie.
#geen
pi_70724883
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef McLaura het volgende:
Mijn 'geboorteplan' is voor mij ook erg duidelijk trouwens, en dat vind ik ook wel prettig.

Datum is bekend, ik sta dan op de middag-ok ingepland. Sjaak wordt geboren, afgedroogd, getest, komt eventjes bij mij liggen en gaat dan met Harold en mijn beste vriendin en de vpk naar de afdeling en komt aangekleed terug op de verkoever.

Daarna wordt hij waarschijnlijk voor 48 uur opgeomen op de kinderafdeling, maar dat is niet zeker. Omdat ik niet zo goed met onzekerheden kan omgaan, ga ik er gewoon vanuit dat hij 2 dagen 'beneden' ligt (de kraam is hier boven de kinderafdeling).
Heel goed geregeld, duidelijk, je weet waar je aan toe bent en dat is erg belangrijk, het is al spannend genoeg allemaal!!!

Bedankt voor je complimenten, ik vind het eik niet meer dan normaal om rekening te houden met Juup©'s ASS. Zoveel moeite is het niet en het maakt ons leven stukken aangenamer

Nu het toch over ASS gaat...Troel, hoe ervaar jij alles? Heb jij ook die duidelijkheid en zekerheid nodig tijdens je zwangerschap/bevalling en zoja hoe doe je dat?
#geen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:19:01 #35
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70725113
Ik las net trouwens in het vorige topic een hoop dames die het Avent starterspakket gingen kopen.... ik zou het niet doen eerlijk gezegd was hier namelijk miskoop no1 beiden kids hebben er niet uit willen drinken en daar zit je dan met je flessenset van 20 euro....
Mama van Isa en Ties
pi_70727590
zat er gisteravond ff helemaal doorheen. onweer waar ik bang voor ben. Dreumes die niet wilde gaan slapen, zelf heel moe...
Niet mijn dag volgens mij...
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:49:43 #37
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70728186
goedemorgend

Ik ga proberen te reageren...

Voor al de goede echo's flowerbox, cool, euh... en degene die ik ben vergeten gelukkig

Voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat

Kersje blij dat je terug thuis bent...

Rocka och collega's.. sommige zijn niet te begrijpen.. zoals ik gisteren al vertelde ging ik dinsdag door mijne rug bel ik mijn ventje of hij naar huis kon komen want kon geen stap meer zetten. Hij vraagt het aan zijn baas (alé bijna baas, want de andere gaat op pensioen) mocht hij niet... Ventje mij gebeld van bel dokter en vraag maar papier voor familiaal verlof.. (dit is onbetaald, maar mogen ze normaal niet weigeren) dit allemaal gedaan. Krijgt mijn ventje als antwoord dat het gewoon allemaal geregeld is en dat er niks van waar is dat ik iets aan mijne rug heb... hij zou gewoon van het mooie weer willen profiteren... dus nada thuis blijven.. terwijl een collega van hem wel verlof kreeg omdat hij niet tegen de warmte kon...
dus zo zie je overal zit er wel zo een zeikerd tussen...

en dan moet ik nog bijlezen denk ik want het is weer uit mijn hoofd geschoten....
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:00:48 #38
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70728292
mclaura spannend de datum staat vast...

Heb bij Jade ook avent flessen en heb er helemaal geen problemen mee gehad... heb eerst bv gegeven, maar toen ze 8 weken was moest ik geopereerd worden en hebben toen de flesjes moeten gebruiken.. en ze stapte er meteen op over omdat de spenen goed dik zijn en ze haar lippen er mooi tegen kon houden... we hadden ook andere geprobeerd en die speen stak ze helemaal in mond omdat die dunner waren en werd ze hysterisch... dus ik heb er goede ervaringen mee... Zelfs nu nog heeft ze liever die van avent... behalve de teutbeker die wilt ze niet drinkt liever uit rietje of zo aan een beker....
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:19:28 #39
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70728484
Nou ja Lunastar, wat belachelijk van je man's werk! Daar zakt toch je b roek van af

Mooie echo Co_ol!

Duchess, prettig idee van dat geboorteplan. En wat fijn dat je meisje het zo goed doet!

Nijna

Huup, ik sprak laatst een pedicure en vertelde dat ik ook weleens bij d'r langs wilde komen voor een behandeling. Was prima, maar ze zei direct dat ze dan geen voetmassage gaat geven omdat daarmee weeeen kunnen worden opgewekt!
Nou zal die refelexologe vast wel weten wat ze doet, maar ik wilde je hier toch even op wijzen
.... met gevoel voor drama....
pi_70728622
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:19 schreef Kersjes het volgende:
Nou ja Lunastar, wat belachelijk van je man's werk! Daar zakt toch je b roek van af

Mooie echo Co_ol!

Duchess, prettig idee van dat geboorteplan. En wat fijn dat je meisje het zo goed doet!

Nijna

Huup, ik sprak laatst een pedicure en vertelde dat ik ook weleens bij d'r langs wilde komen voor een behandeling. Was prima, maar ze zei direct dat ze dan geen voetmassage gaat geven omdat daarmee weeeen kunnen worden opgewekt!
Nou zal die refelexologe vast wel weten wat ze doet, maar ik wilde je hier toch even op wijzen
lief van je
de vk heeft me zelf doorverwezen naar de reflexologe dus ik ga er vanuit dat het risico op voortijdig wee-opwekken dan minimaal is. Anders had ze me waarschijnlijk niet daarheen gestuurd.
Ze vertelde wel dat als ik dan 39 weken was dat die reflexologe dan wel wee-opwekkende massages kon doen enzo maar ik weet niet of ik dat wil en durf
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70728655
Luna Ik zou ze echt een dag later met een doktersbriefje onder de neus wrijven!
pi_70728690
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef marlieske het volgende:
Ik las net trouwens in het vorige topic een hoop dames die het Avent starterspakket gingen kopen.... ik zou het niet doen eerlijk gezegd was hier namelijk miskoop no1 beiden kids hebben er niet uit willen drinken en daar zit je dan met je flessenset van 20 euro....
Dat scheelt per kindje dan denk ik. M'n zoon heeft vanaf de geboorte flesvoeding gehad en dronk eigenlijk uit verschillende merken flessen.
Nu denk ik dat het idd lastiger is ivm borstvoeding om na een aantal weken de kleine te laten wennen aan afgekolfde melk in fles, maar als ze echt een specifieke voorkeur gaat krijgen proberen we wel weer iets anders en gaat deze set wel op marktplaats of maken we er iemand anders blij mee.
Ik vond zelf deze wel erg mooi, omdat ie gewoon erg compleet is en niet zo heel duur naar verhouding. Bij andere merken is het ook maar afwachten of er draadwerkelijk uit gedronken gaat worden.
En de set had ook gewoon een erg hoog cute gehalte om naar te staren.

MeNicole Heb je hier en daar nog foto's kunnen bemachtigen? Vaak hebben oma's/opa's toch meer dan je denkt aan foto's.

Rocka Nah daar ben je mooi klaar mee met zo'n leidinggevende. Je weet natuurlijk wie het zegt, maar ik kan me voorstellen dat je hoofd er absoluut niet naar staat om jezelf steeds te moeten verdedigen en met de CAO op tafel te meppen.

Co_OL Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb. Bij deze nog maar een keer. Echt een mooie duidelijke echo.

Kersjes weer thuis. Gelukkig maar. Deze keer tot aan de bevalling ofcoarse.

BE de tuin was nu toch bijna klaar? Tijd om lekker te gaan babykamerfreutelen.

DuchessX en McLaura Hier ook een soort bevallingsdraaiboek, maar dan voor mijn zoon. Hij heeft ook ASS en ik ben bezig met hem voor te bereiden wat er allemaal kan gebeuren en de invloeden die het op hem heeft. Hij is niet aanwezig tijdens de bevalling. Die keuze mocht hij zelf maken, maar hij krijgt wel het 1 en ander mee natuurlijk en qua dagindeling zal het waarschijnlijk ook anders gaan lopen, maar hij is gelukkig al 13 en al goed zelfstandig dus ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen.

huuphuup een voetzool-reflexologe nog nooit van gehoord. Ik ben ook wel erg benieuwd. Baad het niet dan toch een lekker voetjesmassage. , maar ik hoop echt voor je dat het gewoon super werkt.

_Bar_ ook al gewoon lekker klaar ervoor. Confronterend misschien ook.

Chan veel succes bij de groeiecho vandaag. Ik hoop dat alles goed is en jullie gewoon nog even lekker van beebje kunnen genieten.

Nijna Hier ook

Hier heb ik einde van de middag weer APK en extra 10 min gesprek mbt de bevalling. En ook meteen de klossen en de ondersteek huren bij het kruiswerk. Deze zit in hetzelfde gebouw dus wel lekker makkelijk.
M'n kraambed staat nu reeds in de woonkamer.Ik vond het natuurlijk veeeeels te vroeg, maar Hubbie dacht daar anders over. Het wordt nu echt wel "echt" slik, maar misschien duurt het nog wel 5 weken. Nu ik in m'n kraampakket zat voor zeiltje enzo bedacht ik me ineens dat bovenaan de lijst toch niet zo erg is. Ha Ha
Wel spannend allemaal. Echt weer een nieuwe fase in de zwangerschap en daar geniet ik eigenlijk ook met volle teugen van.
Ik hoop dat m'n hersentjes het deze keer allemaal goed opslaan en ik het niet vergeet.
Trouwens al 2 dagen meer steekjes en harde buiken enzo. Zegt natuurlijk niets, maar m'n lichaam is wel goed bezig zich voor te bereiden.
pi_70728837
Spannend Urla, kraambed in de kamer Kan je tussen de middag lekker een tukje doen

En een voorbereidend lijf is goed!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:48:47 #44
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70728901
pff heb echt te weinig tijd met de tweeling en een peuter van 2 om alles bij te houden op Fok hier zeg! Jullie gaan echt te snel allemaal!

Nu zit de oudste op het KDV en de 2 mini's liggen nog heerlijk te slapen in hun cosi van het ritje naar het KDV dus even fok-time voor me.

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!! Geniet van het leven in je buik! 9 maanden zijn zo snel voorbij vond ik ( mis het nog steeds )

Las net snel even iets over Avent flessen, 6 kleine flesjes in de aanbieding, helemaal nieuw, volgens de kraamhulp moest ik meer flessen dan voor 1 kindje (eigenlijk logisch zou je denken) maar ik spoel ze elke keer om en maak niet voor de heel dag klaar dus 6 flessen staan nieuw in de kast als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:48:53 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70728904
Huup, een beetje reflexologe zal natuurlijk heus wel weten waar je beter wel of niet extra druk op kan uitbrengen of stimuleren
Ik ben zelf in de puberteit ook een paar keer bij een voetreflexologe geweest voor mijn slaappproblemen en volgens haar had ik een hormoonblokkade die ze via mijn voeten probeerde op te heffen. Het punt waar ze zijn moest zat pal naast het plekje v.d blaas waardoor ik altijd ENORM moest plassen op het eind van de behandeling en echt die 3 meter naar de wc moest rennen zodra ze klaar was

Oeh, gerommel bij Urla.... Wat wordt het al echt nu voor je he?
.... met gevoel voor drama....
pi_70728912
Urla, succes met de APK!
Ik ga vrijdag mn klossen en ondersteek ophalen. En heb van heb van het weekend met het verschonen van het bed, het zeiltje er maar vast in gelegd.
Babytas staat ingepakt, moet voor mezelf nog wat bij elkaar leggen (nog ff wasje draaien) en dan is mijn vluchttas ook klaar.
Fake it till you make it...
pi_70728913
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef vingerverf het volgende:
Spannend Urla, kraambed in de kamer Kan je tussen de middag lekker een tukje doen

En een voorbereidend lijf is goed!
Lol nog niet bij nagedacht. Dat bied natuurlijk meerdere opties. En ik heb UPC digital hier beneden
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 08:52:47 #48
5428 crew  miss_sly
pi_70728966
FTA, vandaag 39 weken

Chan, succes bij de echo vandaag. Hoop dat alles goed is en je terug mag naar de vk.

Nijna, baaldag voorbij, hoop ik

Bar, weer mama! Je was het natuurlijk nog steeds, maar dit is wel weer heel bijzonder

huup, wanneer ga je naar die reflexologe? Hoop dat het iets kan betekenen voor je en je pootjes weer een beetje voetjes worden

Vandaag om 12 uur kraamzorgintake Zal meteens eens vragen naar klossen enzo. En dan straks toch maar ook met dat bedzeiltje in de weer. Het wordt wel heel echt

Ow ja, als je van plan bent bv te gaan geven, moet je dan ook nu al bij voorbaat flessen in huis halen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70728990
Kersjes fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat de pijn snel weg gaat!!

Duchess weer goedgekeurd fijn!! Hoe gaat het met de moeheid?

Bar

Oh shit MeNicole dat is echt balen dat alle foto's weg zijn! Dat is ook echt iets waar ik bang voor ben en daarom maak ik altijd zeker 1x per half jaar een dvd met alle foto's erop.
Succes vandaag bij de vk!

Vandaag 39 weken over maximaal 3 weken is ons kindje er
Ik heb geen geboorteplan o.i.d. geschreven (wel het topic doorgelezen) maar wel bepaalde dingen met mijn vriend besproken, maar dat zijn meer dingen voor als het toch een ziekenhuisbevalling zou worden.
Dat over die voetenreflex massages wist ik niet, misschien wel het onthouden waard voor als ik over de 40 weken mocht gaan
pi_70729080
Ik heb niet bijgelezen, alleen ff doorgebladerd.

Co_ol wat een mooie echo fijn dat alles goed is met de kleine man / vrouw. Je kunt vast je meisje overtuigen om ook te gaan fokken... is je bij mij ook ooit gelukt

De bouwvakkers zijn gelukkig klaar , Dus nu kan eindelijk wat aan t stof in huis doen. Babykamer gaat ook al de goede kant uit, ga vanavond weer verder met behangen... Nu eerst maar weer eens aan t werk voor de baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')