quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef marlieske het volgende:Ik las net trouwens in het vorige topic een hoop dames die het Avent starterspakket gingen kopen.... ik zou het niet doen eerlijk gezegd was hier namelijk miskoop no1 beiden kids hebben er niet uit willen drinken en daar zit je dan met je flessenset van 20 euro....
Dat scheelt per kindje dan denk ik. M'n zoon heeft vanaf de geboorte flesvoeding gehad en dronk eigenlijk uit verschillende merken flessen.
Nu denk ik dat het idd lastiger is ivm borstvoeding om na een aantal weken de kleine te laten wennen aan afgekolfde melk in fles, maar als ze echt een specifieke voorkeur gaat krijgen proberen we wel weer iets anders en gaat deze set wel op marktplaats of maken we er iemand anders blij mee.
Ik vond zelf deze wel erg mooi, omdat ie gewoon erg compleet is en niet zo heel duur naar verhouding. Bij andere merken is het ook maar afwachten of er draadwerkelijk uit gedronken gaat worden.
En de set had ook gewoon een erg hoog cute

gehalte om naar te staren.
MeNicole Heb je hier en daar nog foto's kunnen bemachtigen? Vaak hebben oma's/opa's toch meer dan je denkt aan foto's.
Rocka Nah daar ben je mooi klaar mee met zo'n leidinggevende. Je weet natuurlijk wie het zegt, maar ik kan me voorstellen dat je hoofd er absoluut niet naar staat om jezelf steeds te moeten verdedigen en met de CAO op tafel te meppen.
Co_OL Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb. Bij deze nog maar een keer.

Echt een mooie duidelijke echo.
Kersjes weer thuis.

Gelukkig maar. Deze keer tot aan de bevalling ofcoarse.
BE de tuin was nu toch bijna klaar? Tijd om lekker te gaan babykamerfreutelen.
DuchessX en McLaura Hier ook een soort bevallingsdraaiboek, maar dan voor mijn zoon. Hij heeft ook ASS en ik ben bezig met hem voor te bereiden wat er allemaal kan gebeuren en de invloeden die het op hem heeft. Hij is niet aanwezig tijdens de bevalling. Die keuze mocht hij zelf maken, maar hij krijgt wel het 1 en ander mee natuurlijk en qua dagindeling zal het waarschijnlijk ook anders gaan lopen, maar hij is gelukkig al 13 en al goed zelfstandig dus ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen.
huuphuup een voetzool-reflexologe nog nooit van gehoord. Ik ben ook wel erg benieuwd.

Baad het niet dan toch een lekker voetjesmassage.

, maar ik hoop echt voor je dat het gewoon super werkt.
_Bar_ ook al gewoon lekker klaar ervoor.

Confronterend misschien ook.
Chan veel succes bij de groeiecho vandaag. Ik hoop dat alles goed is en jullie gewoon nog even lekker van beebje kunnen genieten.
Nijna Hier ook
Hier heb ik einde van de middag weer APK en extra 10 min gesprek mbt de bevalling. En ook meteen de klossen en de ondersteek huren bij het kruiswerk. Deze zit in hetzelfde gebouw dus wel lekker makkelijk.
M'n kraambed staat nu reeds in de woonkamer.Ik vond het natuurlijk veeeeels te vroeg, maar Hubbie dacht daar anders over. Het wordt nu echt wel "echt" slik, maar misschien duurt het nog wel 5 weken.

Nu ik in m'n kraampakket zat voor zeiltje enzo bedacht ik me ineens dat bovenaan de lijst toch niet zo erg is. Ha Ha
Wel spannend allemaal. Echt weer een nieuwe fase in de zwangerschap en daar geniet ik eigenlijk ook met volle teugen van.
Ik hoop dat m'n hersentjes het deze keer allemaal goed opslaan en ik het niet vergeet.
Trouwens al 2 dagen meer steekjes en harde buiken enzo. Zegt natuurlijk niets, maar m'n lichaam is wel goed bezig zich voor te bereiden.