abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:34:27 #26
10710 gday
propria cures
pi_70855034
Zijn die elektrolux stofzuigers nog te koop bij de ikea? (m.n. Ikea eindhoven?)

Kan er niets over vinden op de website..
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:44:43 #27
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_70857098
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef gday het volgende:

Bij ons ( IKEA Delft ) in ieder geval wel. Op de IKEA Family afdeling!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:32:06 #28
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_70858494
Ik vroeg me af of de éénpersoons IKEA dekbedovertrekken echt 150 cm breed zijn, of dat ze misschien toch smaller zijn?

Ik heb vorige week bij de lokale beddenzaak een zomerdekbedje besteld, maat 140 x 200. Ik heb het vandaag afgehaald, maar bij thuiskomst bleken ze om de een of andere duistere reden een maatwerkdekbed besteld te hebben dat ook nog eens een stuk breder is (148cm) dan de bestelde maat. Maar misschien past het wel in een ikea-hoes! Aangezien ik toch nieuwe overtrekken moet hebben is dat wellicht de makkelijkste oplossing (ik heb geen zin om weer anderhalve week te wachten), maar dan moet ik wel zeker weten dat het past.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lurf op 10-07-2009 19:54:27 ]
Never explain, never apologize.
pi_70859982
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:32 schreef Lurf het volgende:
Ik vroeg me af of de éénpersoons IKEA dekbedovertrekken echt 150 cm breed zijn, of dat ze misschien toch smaller zijn?

Ik heb vorige week bij de lokale beddenzaak een zomerdekbedje besteld, maat 140 x 200. Ik heb het vandaag afgehaald, maar bij thuiskomst bleken ze om de een of andere duistere reden een maatwerkdekbed besteld te hebben dat ook nog eens een stuk breder is (148cm) dan de bestelde maat. Maar misschien past het wel in een ikea-hoes! Aangezien ik toch nieuwe overtrekken moet hebben is dat wellicht de makkelijkste oplossing (ik heb geen zin om weer anderhalve week te wachten), maar dan moet ik wel zeker weten dat het past.
IKEA dekbedovertreksets zijn echt 150cm breed
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70860006
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef gday het volgende:

Wij hebben ze ook nog steeds. Maar zijn ze nu wel aan het uitverkopen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70873391
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef WillemijnB het volgende:
-knip- matrasverhaal -knip-
Handig voor jou dat ze zo'n omruilservice hebben, maar wel vervelend dat je nu nachten slecht slaapt.

Even een inhoudelijke vraag aan de medwerkers van de Ikea:
Hoe vaak komt het voor dat matrassen teruggebracht worden en, nog belangrijker, wat gebeurt er eigenlijk met de matrassen die terugkomen?
pi_70873467
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Sodium het volgende:

[..]

Handig voor jou dat ze zo'n omruilservice hebben, maar wel vervelend dat je nu nachten slecht slaapt.

Hoe vaak komt het voor dat matrassen teruggebracht worden en, nog belangrijker, wat gebeurt er eigenlijk met de matrassen die terugkomen?
Waarom wil je dat weten?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:48:51 #33
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_70873572
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Sodium het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Iedere klant die zijn/haar matras wil ruilen mag dat doen binnen 90 dagen.
Of hebben we je nu op een idee gebracht en ga je kamperen in de as-is corner?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_70873684
Haha, nee, ik ga niet kamperen (niet mijn ding). Gewoon interesse, zit niets achter. Naar aanleiding van het verhaal hierboven kwam de vraag ineens bij me op. Ben nogal nieuwsgierig, gewoon.

wel snelle reactie overigens
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:31:22 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70876028
Volgens mij is Sodium bang dat ie in de pretvlekken van een ander komt te liggen als ie een matras koopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:39:20 #36
10710 gday
propria cures
pi_70876203
Gloeiende...gisteravond gewoon uitverkocht bij de ikea eindhoven he..die stofzuiger.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_70886802
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:31 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij is Sodium bang dat ie in de pretvlekken van een ander komt te liggen als ie een matras koopt
Ze, ze

Nee, slaap prima op mijn huidige matras en heb geen matras nodig, dus hoeft ook niet te overwegen of ik een matras bij de Ikea koop. Maar vroeg me gewoon af of mensen vaak matrassen terugbrengen en wat er met die arme matrassen gebeurt. Interesse.
pi_70887050
Ze worden herverpakt en gewoon weer verkocht...
We letten eigenlijk helemaal niet op "pretvlekken"
pi_70887276
Het lijkt me ook niet dat mensen een matras met 'pretvlekken' terugbrengen. Das wel heel erg gebruikt.
Ik vroeg me alleen af of ze wellicht werden vernietigd ofzo. Als veel mensen dan een matras terugbrengen moet dat enorme verliezen opleveren, namelijk.

Vind de regeling dat je kunt 'proefslapen' goed, zeker voor de twijfelenden. Kans op miskoop is dan toch een heel stuk kleiner en das positief voor koper en verkoper. En nogmaals: nee, ik ga nu niet ineens kamperen of whatsoever.

Mijn trouwe = sinds gisteren officieel dood. Doet niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sodium op 11-07-2009 22:00:37 ]
pi_70887734
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:53 schreef Sodium het volgende:
Het lijkt me ook niet dat mensen een matras met 'pretvlekken' terugbrengen. Das wel heel erg gebruikt.
Ik vroeg me alleen af of ze wellicht werden vernietigd ofzo. Als veel mensen dan een matras terugbrengen moet dat enorme verliezen opleveren, namelijk.

Vind de regeling dat je kunt 'proefslapen' goed, zeker voor de twijfelenden. Kans op miskoop is dan toch een heel stuk kleiner en das positief voor koper en verkoper. En nogmaals: nee, ik ga nu niet ineens kamperen of whatsoever.

Mijn trouwe [ afbeelding ] = sinds gisteren officieel dood. Doet niet meer.
Euh we hebben laatst een matras terug gekregen die vol zat met vlekken. Pretvlekken en meer... een geur dat er vanaf kwam heel goor...

Wanner matrassen terugkomen en ze zijn "te gebruiken" worden ze geloof ik naar weeshuizen in Oost Europa gestuurd. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker Ze gaan in ieder geval niet terug in de verkoop.

Aaaaah je SPOKA... das balen!
  zondag 12 juli 2009 @ 00:21:21 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_70891177

tof, 'n boodschappentas
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70891596
die rechter is niet nieuw toch?
Gaat die linker de papieren tas vervangen?
  zondag 12 juli 2009 @ 08:18:31 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70894199
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

tof, 'n boodschappentas
is dat blauwe vraagteken het nieuwe logo?
(of rode kruisje voor windowsgebruikers)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_70899139
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh we hebben laatst een matras terug gekregen die vol zat met vlekken. Pretvlekken en meer... een geur dat er vanaf kwam heel goor...

Wanner matrassen terugkomen en ze zijn "te gebruiken" worden ze geloof ik naar weeshuizen in Oost Europa gestuurd. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker Ze gaan in ieder geval niet terug in de verkoop.

Aaaaah je SPOKA... das balen!
Gatver, wat een durf moet degene hebben die zo'n matras terugbrengt. Kan dat dus niet snappen.

Spoka ja. Het weigert aan te gaan, ook niet als ik 'm een flinke klap op z'n hoofd verkoop (voor de mensen die niet weten wat een Spoka is: je drukt Spoka op z'n koppie en het lampje gaat aan). En opladen helpt niet. Dus nu zijn de nachten donker en alleen
pi_70904689
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef MiniMuppet het volgende:

[..]

D'r is wel een lift van t parkeerdek naar de begane grond alleen kan je daar met je kar niet komen, staan van die betonnen blokken voor. In Barendrecht kan je wel met de kar bij je auto komen maar daar is geen parkeergarage...misschien zijn ze in Delft bang dat je je karretje vanaf t parkeerdek naar beneden wilt gooien ofzo
Ze zijn eerder bang voor ongelukken en files. Toen het parkeerdek net open was, waren we daar ook. Zaten die karretjes overal. Leuk hoor, ga je de bocht om, rij je bijna tegen een paxkast op een karretje die wacht om ingeladen te worden
pi_70906351
Heeft iemand ervaring met de Anebodekasten? Zijn ze stevig en zo?

Wij willen een wand van 1.65 vullen met 1 Anebode element met 2 deuren (hangkast) en 2 Anebode elementen van 1 deur (legkast). De volgorde (van links naar rechts) moet nog worden bepaald.

Zijn deze elementen ook onderling aan elkaar te zetten, zoals de Billys dat (vroeger?) ook waren? Of kunnen we alleen de individuele elementen aan de muur vastzetten?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_70912285
Matrassen worden in principe niet meer verkocht als ze beslapen zijn idd. Geloof dat iets van 35% direct wordt weggegooid.

*heb de afgelopen 5 maanden afstudeeronderzoek op de klantenservice/recovery verricht, vandaar;)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_70916063
Ik heb een Sultan Hedfors, na 2 jaar begeven de pockets het Ik heb netjes elke maand het matras omgedraaid, meestal zelfs om de 2 weken. Onderbed is ook gewoon in orde (Malm onderbed, de versie zonder 'rugleuning') en ik voel 1 vering heel sterk zitten, alsof het schuim ervoor verdwenen is. En je ziet ook z'n hele gebied met veringen uitsteken. Valt dit onder de garantie? Of hoort het gewoon zo?
  maandag 13 juli 2009 @ 19:03:52 #49
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70941696
Ik was jullie kwijt
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_70971940
Hallo ikea medewerkers,

Ik heb een vraagje, we zijn aan het verhuizen en ik heb een ektorp bank en die past net niet door het laatste trapgat heen, is deze te demonteren???
Is namelijk anders erg zonde als hij richting marktplaats moet er zitten net nieuwe hoezen omheen.

Alvast bedankt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')