Op t moment zou er nog 1 moeten zijn, maar heb geen kans gehad om te kijken of die er ook echt lag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
En jullie hebben pas helemaal verbouwd toch?
Heel fijn dat je even wil kijken wanneer ze er weer zijn
http://www.ikeafans.com/forums/ikea-instructions/index2.html?ltr=B&sort=title&order=asc<r=Bquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:08 schreef WillemijnB het volgende:
Hallo iedereen,
Van de week heb ik via Marktplaats een Besta combinatie gekocht. Deze bestaat uit een tvmeubel (de Enon) van 120 cm breed met aan weerszijden twee open kasten van 60 cm breed.
Er zitten ook twee schuifdeuren bij en 4 railsdelen waar de deuren in geschoven kunnen worden.
Het vervelende is alleen dat ik werkelijk geen idee heb hoe ik die rails nu precies moet bevestigen! Je zou denken dat dat makkelijk is bij een tweedehands kast en dat je gewoon de gaatjes die de vorige eigenaren hebben gemaakt moet aanhouden. Maar dan kom ik dus niet uit met de rails. Óf de gaatjes van de zijkasten kloppen maar dan kloppen de gaatjes in de tvkast weer niet, of andersom.
Bovendien kan ik nergens online een handleiding vinden van deze kast met rails. Wel van de basisdelen, maar niet van de combinatie. Ik weet namelijk ook niet of je in 't midden nu aan beide railsdelen zo'n eindstukje moet plaatsen of slechts aan één kant.
Help?
Vanaf 14/09quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Kekaa het volgende:
De nieuwe catalogus komt in september, toch?
vanaf de 14equote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Kekaa het volgende:
De nieuwe catalogus komt in september, toch?
<kijkt naar mijn mooie PAX LYNGDAL garderobekast> Centimetertje of zes?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:57 schreef Troel het volgende:
Weet een van de IKEA-mensen toevallig hoe hoog de plint is van de PAX kast (diepe versie, 50 cm breed, 236 hoog)?
Bedankt voor het meedenken maar dat is 'm niet. Maar ik heb inmiddels wel deze gevonden: http://www.ikea.com/ms/en(...)_instructions.html#2quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.ikeafans.com/forums/ikea-instructions/index2.html?ltr=B&sort=title&order=asc<r=B
En dan deze?
En kun je toevallig ook nog zien of er aan de achterkant van de plint een hap uit is of dat ik die zelf nog moet gaan fabricerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:34 schreef Snarf het volgende:
[..]
<kijkt naar mijn mooie PAX LYNGDAL garderobekast> Centimetertje of zes?
7cm hoogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:57 schreef Troel het volgende:
Weet een van de IKEA-mensen toevallig hoe hoog de plint is van de PAX kast (diepe versie, 50 cm breed, 236 hoog)?
Er zit geen hap in de achterkant nee, loopt gewoon recht naar beneden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En kun je toevallig ook nog zien of er aan de achterkant van de plint een hap uit is of dat ik die zelf nog moet gaan fabriceren
(De kasten komen tegen een wand waar nu nog een flinke kabelplint loopt en dan kan ik beslissen of ik die eruit sloop of mijn kasten ga slopen (lees in beide gevallen: laten slopen).
beetje gemeen voor de ikea maar ik kreeg laatst in n topic van mij de tip eens op deze wensite te kijken,die hebben echt mega veel keus in hoezen voor de ektorp en barkaby edquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:05 schreef heartwork het volgende:
Er is een grijze hoes voor de Ektorp![]()
Komen er nog meer nieuwe kleuren vanaf september?
Ik ga namelijk medio september verhuizen en vind geen van de oude hoezen mooi.
Tenminste, de zwarte wel, maar die lijkt zo te verkleuren.
Die site ken ik ja, maar die hoezen zijn nogal duur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
beetje gemeen voor de ikea maar ik kreeg laatst in n topic van mij de tip eens op deze wensite te kijken,die hebben echt mega veel keus in hoezen voor de ektorp en barkaby ed
http://www.bemz.com/index.php/prod_id/3/page/shop/model_id/18/
Inderdaad! De vorige kreeg ik op mijn nieuwe adres niet standaard thuis gestuurd, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik de nieuwe wél ontvang?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet wachten op de nieuwe gids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |