Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb nog nooit ruzie met Sedan gehad. Hoe komt dat?
Een dagje op de snelweg rijden moet voldoende zijn hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Zal wel de definitie van ruzie zijn die anders ligt dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is serieus best bijzonder, want ik kan met iedereen ruzie krijgen
Ik snap 'm niet. Ik zeg net dat ik met iedereen ruzie kan krijgen, want ik heb soms een enorm lage frustratie-tolerantie drempelquote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Een dagje op de snelweg rijden moet voldoende zijn hoor.
Links gaan rijden enzo, gegarandeerd ruzie.
Maar dat wist je natuurlijk al
Of ben nog nooit echt met jou in discussie geraakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
Zal wel de definitie van ruzie zijn die anders ligt dan.
Zelfs met mijquote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef heksehiel het volgende:
Het is serieus best bijzonder, want ik kan met iedereen ruzie krijgen
Volgens mij heb ik ook nooit ruzie met jou gehad....?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel de definitie van ruzie zijn die anders ligt dan.
Blijkbaar hoger als de meeste hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Ik zeg net dat ik met iedereen ruzie kan krijgen, want ik heb soms een enorm lage frustratie-tolerantie drempel
Volgens mij de meeste niet eens...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nooit ruzie met jou gehad....?
Met jou ruzie krijgen is volgens mij erg moeilijkquote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nooit ruzie met jou gehad....?
Oehquote:Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef Sinceria het volgende:
Ik krijg niet snel ruzie met mensen, maar als het zover is...
Dus niet "all the way"?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
Fijn dat mijn ouders om me geven maar ze kunnen ook overdrijven.
Morgen afspraak/date hoe je het ook wilt noemen, met iemand all the way in Arnhem (redelijk in het midden van onze woonplaatsen). Mam is bang dat iemand wat in mijn drankje doet, pa hoopt dat ik voor het donker bij mijn broertje ben (die woont bij Arnhem, daar blijf ik s' avonds slapen).
je komt hier te weinig?? of je bent redelijk makkelijk en hebt zoiets van, wat jij wil jochie...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Dat hangt van de drank af, blijkbaarquote:
Wees blij, beter dat dan dat ze dat niet doen. En ja het gebeurd, vriend z'n zusje heeft het gehad.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
Fijn dat mijn ouders om me geven maar ze kunnen ook overdrijven.
Morgen afspraak/date hoe je het ook wilt noemen, met iemand all the way in Arnhem (redelijk in het midden van onze woonplaatsen). Mam is bang dat iemand wat in mijn drankje doet, pa hoopt dat ik voor het donker bij mijn broertje ben (die woont bij Arnhem, daar blijf ik s' avonds slapen).
Zeg, ik ben al zo lief geweest om te antwoordenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag het ook anderen vragen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |