Dan mag je prins Filip ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik mag hem met zijn foute acties.Niet zo een stijve bal als William.
je had het s-je nog moeten geven als hintquote:
Jaah, maar ik dacht dat jij of ofy hem wel zouden weten..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
je had het s-je nog moeten geven als hint
tja..beetje algemene kennis..heb geen hond ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, maar ik dacht dat jij of ofy hem wel zouden weten..
yup + 1quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
MARS
Nee, niet weer!quote:
doet ze nog wat ?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Angela Schijf
ze had ook zo'n mars in haar avatar en een gitaarquote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, niet weer!![]()
Je kent Briggy toch?
Die schijnt helemaal waus te zijn van de Mars Remix. Sindsdien houdt het me uit mijn slaap als ik het hoor.
Af en toe in andere spelletjestopics en natuurlijk 3FM, maar ik denk dat ze nu op vakantie is.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze had ook zo'n mars in haar avatar en een gitaar
waar is ze eigenlijk ?
zonder hints nog wel, men overtreft mijn verwachtingen hierquote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Terpentin07 het volgende:
sorry kooi van faraday
ah ja .dat zal het zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Af en toe in andere spelletjestopics en natuurlijk 3FM, maar ik denk dat ze nu op vakantie is.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
Alwaar 80% van het Mexicaanse Griepvirus inmiddels al immuun voor zou zijn.
Je moet minder topics van Lambiekje lezen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
Alwaar 80% van het Mexicaanse Griepvirus inmiddels al immuun voor zou zijn.
Dat sowieso, maar ik wilde het nog een jaar of 70 uitstellen.quote:
Ik dacht het ergens in het nieuws gehoord te hebben, niet hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet minder topics van Lambiekje lezen.
Jeanna d;arc ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
Welk gedeelte van 'niet in het engels en ging een stuk eerder dood' begrepen jullie niet?
Die inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Induhskaai het volgende:
Beethoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |