Je moest dit weten op de basisschool???? Waarom, in hemelsnaam?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Melochan het volgende:
Nope, kzal een hint geven, dacht dat dit een vraag was waarop iedereen het antwoord wel zou weten (moest dit namelijk weten op de basisschool). De staat ligt in het Noordoosten.
tsja, waar zijn we nu mee bezig dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Melochan het volgende:
De staat ligt in het Noordoosten.
Tja, dat moest. Weet ik veel waarom, dat moest. Maar laat maar zitten anders hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je moest dit weten op de basisschool???? Waarom, in hemelsnaam?
Als je in de VS woont zou ik het nog begrijpen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Melochan het volgende:
Nope, kzal een hint geven, dacht dat dit een vraag was waarop iedereen het antwoord wel zou weten (moest dit namelijk weten op de basisschool). De staat ligt in het Noordoosten.
Tja, ik geloof je graag. Maar ik vraag me toch af of ze op de basisschool niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Melochan het volgende:
[..]
Tja, dat moest. Weet ik veel waarom, dat moest. Maar laat maar zitten anders hoor
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef starla het volgende:
Deze vraag is weer een juweeltje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Nu heb ik trek in koekjes.
Ze is offline..quote:
Ik geloof het niet. Op de basisschool durven de meeste juffen en meesters geen uitdagingen aan.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, ik geloof je graag. Maar ik vraag me toch af of ze op de basisschool niets beters te doen hebben.
Nieuwe speler, volgende keer even vragen de OP te lezenquote:
Je weet het ?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Zal ik dan maar het antwoord posten?
Michigan! daar had mn ak leraar het nog over..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik neem de vraag even over.
Een andere bijnaam is The Automotive State.
Ja, dat had me - als autoliefhebber - meer gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik neem de vraag even over.
Een andere bijnaam is The Automotive State.
Hush puppy?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal even heel hard 'Aaaaaaaah' roepen
Welk hondenras?
Nee, die zijn niet zo behaard ^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |