quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
Ja lekker 2 pikken in je hèquote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef juliana het volgende:
Volgende keer eens een jongen proberen? Lijkt mij beter
Ik kan zo 1,2,3 geen antwoord geven op je vragen hierover maar zeker iets waar ik wel even mee aan de gang ga.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Leonilein het volgende:
Misschien moet je eens nagaan waarom je je gekwetst voelt..
- Voel je je afgewezen door je vriend?
- Voelt het als ontrouw (en zo ja, waarom)?
- Week hij af van de door jullie gemaakte afspraken hierover?
- Anders, namelijk..?
Het feit dat je het niet los kunt laten zegt wat over jou, over jouw gedachten erover. Ga eens na wat de gedachte is, want het gevoel volgt de gedachte, niet andersom.
Het zal hoogstwaarschijnlijk ook een hoop tijd kosten voor je dit weer los kunt laten. Maar het helpt wel om te weten waar bij jou de pijn zit.
Onzin , een trio is een trio dus geen duoquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Druktemaker het volgende:
Niet zo druk om maken, eens gegeven blijft gegeven. Had je maar niet met die trio's moeten beginnen.
als jij het tegengehouden had niet, maar dat heb je niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
Ja, heel gewoon een meisje dat het hele weekeinde bij je is en ook nog eens bij je in bed ligt en dan klagen dat je vriend haar eens goed neemt. Echtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
quote:
je komt nogal als een slet over.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben pro trio'sZolang je het maar buiten je relatie houdt
Geeft alleen maar ellende volgens mij.
voor het single zijn!
quote:
ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef dr.dunno het volgende:
ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.
is ook háár eigen schuld dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef willempjewever het volgende:
[..]
![]()
Haar pm box zal straks wel volzitten met horny knaapjes
En officieel was het niet eens een trioquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Stefan het volgende:
Maar om even terug te komen op de topictitel\
Wat is er misgegaan dan? Hij is toch klaargekomen. Lijkt mij aardig geslaagd![]()
Eigen schuld. Vergeef hem.quote:aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep
Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef gelly het volgende:
Wat maakt het vreemdgaan, omdat ie d'r neemt terwijl je zelf passief bent ? Wat een wonderlijke mensen bestaan er toch. Instemmen met een trio omdat je je vriendje niet kwijt wil lijkt mij persoonlijk nooit een goed plan.
Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel. Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.
Dat vind ik ook erg vreemd. Het is dan ook geen gedachtegang, maar een gevoel, en helaas is dat bij veel vrouwen overheersend.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel.
Ik zie het verband met bovenstaande totaal niet.quote:Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |