abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 21:24:00 #1
261978 franja
duhhhhhhhhh...
pi_70717224
Ik en mijn vriend hebben een tijd terug een trio gehad met een leuk meisje.
Heel gezellig nix aan het handje en dat was absoluut voor herhaling vatbaar.
Ben niet jaloers aangelegd dus dat scheelt

Maar nu het volgende... de laatste keer (trio dus, zelfde meisje) was nou niet echt om te zeggen een trio... we hadden gestapt en ik was moe dus ik had geen zin. Kan beuren denk.

Nou dacht mijn vriend ik maak wel zin bij je maar dus niet. Ondertussen ( want slapen kon ik niet door dat gevleug om me heen) was hij ook bezig met haar. Niet erg als ik ook zin had gehad..... Maar nu komt het... meneer duikt er dus gewoon boven op en gaat haar even lekker liggen aandouwen terwijl ik er dus naast lig.
Das nou niet mijn idee van een trio. Ben ook heel booos geweest, heel verdrietig en we hebben er tig malen over gepraat maar het blijft knagen en terug komen in mijn hoofd.

Ik weet niet goed wat ik er nou mee aan moet... ik voel me aan de ene kant ontzettend gekwetst... aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep.

Wat moet ik hier nou mee? Iemand tips of ervaring mee? Als dit beter in psychologie past voel je niet geremd om hem te verplaatsen hoor

Kus Franja
doen we niet aan...
  maandag 6 juli 2009 @ 21:26:10 #2
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70717320
Niet zo druk om maken, eens gegeven blijft gegeven. Had je maar niet met die trio's moeten beginnen.
She might forget you, her pussy wont.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:27:47 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70717399
* RemcoDelft mompelt iets van eigen schuld. Get over it!
censuur :O
pi_70717409
Misschien moet je eens nagaan waarom je je gekwetst voelt..
- Voel je je afgewezen door je vriend?
- Voelt het als ontrouw (en zo ja, waarom)?
- Week hij af van de door jullie gemaakte afspraken hierover?
- Anders, namelijk..?

Het feit dat je het niet los kunt laten zegt wat over jou, over jouw gedachten erover. Ga eens na wat de gedachte is, want het gevoel volgt de gedachte, niet andersom.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook een hoop tijd kosten voor je dit weer los kunt laten. Maar het helpt wel om te weten waar bij jou de pijn zit.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:28:08 #5
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70717414
dit is gewoon vreemdgaan, dumpen!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70717464
Dat is een risico van het vak lijkt me, als je gewoon met z'n tweeën bent en één heeft er geen zin, gebeurt er niets.
Ben je met drieën en één heeft er geen zin, maar de andere twee wel, ligt het iets gecompliceerder.
En als jij er dan ook nog gewoon stil naast blijft liggen en er niets van zegt, zul je naar mijn mening toch echt de schuld bij jezelf moeten zoeken.
Jullie hebben dat meisje toch niet voor niets mee naar huis genomen, je wist wat er zou gaan gebeuren.
pi_70717505
Eigen schuld
  maandag 6 juli 2009 @ 21:30:56 #8
261978 franja
duhhhhhhhhh...
pi_70717540
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
doen we niet aan...
  maandag 6 juli 2009 @ 21:32:02 #9
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70717599
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
pi_70717629
Volgende keer eens een jongen proberen? Lijkt mij beter
  maandag 6 juli 2009 @ 21:33:22 #11
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70717677
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef juliana het volgende:
Ja lekker 2 pikken in je hè
  maandag 6 juli 2009 @ 21:33:30 #12
261978 franja
duhhhhhhhhh...
pi_70717687
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Leonilein het volgende:
Misschien moet je eens nagaan waarom je je gekwetst voelt..
- Voel je je afgewezen door je vriend?
- Voelt het als ontrouw (en zo ja, waarom)?
- Week hij af van de door jullie gemaakte afspraken hierover?
- Anders, namelijk..?

Het feit dat je het niet los kunt laten zegt wat over jou, over jouw gedachten erover. Ga eens na wat de gedachte is, want het gevoel volgt de gedachte, niet andersom.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook een hoop tijd kosten voor je dit weer los kunt laten. Maar het helpt wel om te weten waar bij jou de pijn zit.
Ik kan zo 1,2,3 geen antwoord geven op je vragen hierover maar zeker iets waar ik wel even mee aan de gang ga.

Het gaat soms een tijdje goed maar dan plots droom ik er weer over of zit ik op mijn werk en schiet het door mijn hoofd...

De trio's zijn na de bewuste keer ook afgelopen en uit. Ik mag dan bi zijn maar ik heb er geen zin in dat mijn relatie er aan kapot gaat. Alhoewel dat soms wel een moeilijk is met die momenten.
doen we niet aan...
  maandag 6 juli 2009 @ 21:34:04 #13
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_70717716
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Druktemaker het volgende:
Niet zo druk om maken, eens gegeven blijft gegeven. Had je maar niet met die trio's moeten beginnen.
Onzin , een trio is een trio dus geen duo .
Maar je had het meteen een halt moeten toeroepen en niet moeten doen alsof je sliep.
Hadden jullie van te voren afspraken met elkaar over naar bed gaan met anderen/trio's?
Een kikker met bril..
  maandag 6 juli 2009 @ 21:34:17 #14
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70717731
quote:
als jij het tegengehouden had niet, maar dat heb je niet.

en je bent overigens wel jaloers, anders dan je zelf denkt; je hebt het alleen nog niet door.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:34:32 #15
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_70717743
Hahahahaha
pi_70717745
quote:
Ja, heel gewoon een meisje dat het hele weekeinde bij je is en ook nog eens bij je in bed ligt en dan klagen dat je vriend haar eens goed neemt. Echt

En iedereen maar altijd roepen dat trio's zo fantastisch zijn. Net als dat stel dat ik via via ken en ook aan partnerruil e.d. deed en uiteindelijk is haar vent nu aan het samenwonen met een meisje waar ze een trio mee hebben en zit zij in de bijstand in een flatje met haar 2 kids, heerlijk toch zo'n trio?
pi_70717781
Juist!! Als je dan geen zin hebt kan hij zich daarmee vermaken.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:35:50 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70717803
*insert standaard psychoverhaaltje over meedoen aan trio's niet omdat TS het zelf wil, maar omdat er meer meespeelt zoals een falende relatie of het innerlijk in de knoop liggen met zichzelf om welke reden dan ook*
  maandag 6 juli 2009 @ 21:36:41 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70717836
Sowieso al stom dat je het doet als je geen zin hebt. Volgende keer een MMV trio eisen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70717871
Zin moet je maken.
Had je maar niet met een andere chick erbij in bed moeten belanden.
pi_70717888
Dat zeg ik mmv!!
pi_70717977
Tja, als je er vantevoren geen goede afspraken over maakt dan kan zoiets gebeuren. Hij dacht blijkbaar dat je er geen problemen mee had, anders zou hij het niet in hetzelfde bed doen waar jij in lag. Dus duidelijke afspraken maken en over deze keer niet zo druk maken.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 6 juli 2009 @ 21:39:29 #23
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_70717980
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:40:29 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70718028
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef juliana het volgende:
Dat zeg ik mmv!!

Ik ben pro trio's Zolang je het maar buiten je relatie houdt Geeft alleen maar ellende volgens mij.
voor het single zijn!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 6 juli 2009 @ 21:41:37 #25
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70718080
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben pro trio's Zolang je het maar buiten je relatie houdt Geeft alleen maar ellende volgens mij.
voor het single zijn!
je komt nogal als een slet over.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:42:10 #26
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70718110
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef Druktemaker het volgende:

Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 6 juli 2009 @ 21:42:48 #27
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70718141
quote:

[..]

ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.
pi_70718166
Eigen schuld.
pi_70718269
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef dr.dunno het volgende:
ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.

Haar pm box zal straks wel volzitten met horny knaapjes
  maandag 6 juli 2009 @ 21:47:43 #30
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70718393
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Haar pm box zal straks wel volzitten met horny knaapjes
is ook háár eigen schuld dan.
pi_70718402
Aan de ene kant inderdaad wel je eigen schuld, je had er wat van moeten zeggen, want hij heeft op dat moment waarschijnlijk gedacht dat jij het niet erg zou vinden.
En ik snap niet dat je niks hebt gezegd, ik zou dat echt niet aan kunnen horen als mijn vriend alleen met een ander meisje bezig is.
Maar ik vind wel dat je vriend het wel even had kunnen overleggen met jou.
Ik ben al jaloers als ik het met me vriend alleen al over heb om een trio met een ander meisje te doen..
andersom is hij ook jaloers als er nog een jongen bij komt dus ja,, gaat nog wat worden als het echt gebeurt..
als het je dwarszit praat dan gewoon nog een aantal keren met hem.. maak voor de volgende keer(en) goeie afspraken, en dan gebeurt het niet weer,, zo wel,, dumpen die handel.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:49:16 #32
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70718463
Maar om even terug te komen op de topictitel\
Wat is er misgegaan dan? Hij is toch klaargekomen. Lijkt mij aardig geslaagd
  maandag 6 juli 2009 @ 21:51:04 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70718570
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Stefan het volgende:
Maar om even terug te komen op de topictitel\
Wat is er misgegaan dan? Hij is toch klaargekomen. Lijkt mij aardig geslaagd
En officieel was het niet eens een trio
pi_70718769
Lijkt me dat jullie duidelijker van tevoren afspraken hadden moeten maken, ik kan me ergens wel voorstellen dat als jij ineens maar gaat slapen en verder geen bezwaar maakt dat dat opgevat wordt als dat je er geen bezwaar tegen hebt als zij doorgaan.

Als hij had geweten dat jij het niet zou willen, had hij het dan ook gedaan? Vast niet, en dat is al een teken dat hij zich er niet bewust van was dat jij het niet wilde, daarom denk ik ook dat je het hem niet al te kwalijk moet nemen. Het is meer miscommunicatie lijkt mij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 6 juli 2009 @ 21:54:26 #35
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_70718771
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef muay-toy het volgende:
dit is gewoon vreemdgaan, dumpen!
bullshit. Dit was gewoon een trio, ze lagen tenslotte met zijn 3en in bed.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:58:04 #36
261847 IshtarOptimel
Ganja in My Brain
pi_70718969
quote:
aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep
Eigen schuld. Vergeef hem.
"Tegen mensen die niets weten, valt niet te vechten." - Remco Campert
  maandag 6 juli 2009 @ 22:16:41 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_70719944
Mjah, toch betere afspraken maken lijkt me, een trio gaat natuurlijk alleen lukken als alledrie de partijen ervoor in de stemming zijn.
pi_70720493
Wat maakt het vreemdgaan, omdat ie d'r neemt terwijl je zelf passief bent ? Wat een wonderlijke mensen bestaan er toch. Instemmen met een trio omdat je je vriendje niet kwijt wil lijkt mij persoonlijk nooit een goed plan.
pi_70720696
Je had gewoon geen trio moeten doen to begin with. Je moet het gewoon lekker bij 1 persoon houden. Als je van de gekkigheid niet meer weet wat je aanmoet met jezelf en met seks dan weet je dat het tijd is om eens een echte hobby te gaan zoeken of om je te gaan storten op een studie..

Trios

btw.. het is je eigen schuld omdat je op dat moment net deed of je aan het slapen was..
pi_70720709
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef gelly het volgende:
Wat maakt het vreemdgaan, omdat ie d'r neemt terwijl je zelf passief bent ? Wat een wonderlijke mensen bestaan er toch. Instemmen met een trio omdat je je vriendje niet kwijt wil lijkt mij persoonlijk nooit een goed plan.
Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.
pi_70720909
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.
Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel. Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.
pi_70721132
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel.

Dat vind ik ook erg vreemd. Het is dan ook geen gedachtegang, maar een gevoel, en helaas is dat bij veel vrouwen overheersend.

quote:
Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.
Ik zie het verband met bovenstaande totaal niet.
pi_70721223
Ik snap dit topic niet
pi_70721298
Helaas zijn trio's vaak funest voor een relatie. Ze vinden meestal plaats onder lichte omstandigheen waar geen sterke liefde aanwezig is.

Een trio is erg geil hoor daar niet van, maar in een serieuze relatie zou ik er echt niet aan beginnen. Ik zou mijn partner niet hoeven delen, heb genoeg aan 'haar' en vice versa. Het zou het ook zo moeten zijn. Is dat niet zo dan zit er wat anders mis.

Conclusie: je heb je vriend de verwachting gegeven dat het normaal is om met jou vriendin te sexen door de trio toe te staan. Zeker met een aantal biertjes op is er totaal geen remming om het niet te doen. Of jij dan te moe bent of niet maakt dan niet zoveel meer uit. Zeker als je dan niks er over zegt terwijl je er wel bij bent..

Succes iig, hoop dat je je vertrouwen terug kan krijgen!
pi_70721494
Het is je eigen schuld, je had niet moeten doen alsof je lag te slapen.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:50:17 #46
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70721633
Volgende keer een mooie kerel uitnodigen en je anaal laten nemen. Tevens zijn zaad (wel) slikken en je staat weer gelijk.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70721800
Wat zei hij in de gesprekken die je er met hem over had?
pi_70721999
quote:

[..]

En ze woont in Enschede, ideaal PM ffe Cue
  maandag 6 juli 2009 @ 23:05:50 #49
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_70722347
Wat rot voor je..
wat heeft hij erover te zeggen dan?.. daar ben ik wel benieuwd naar..
Héééél veel sterkte ermee
pi_70722526
Om nog maar een keer in herhaling te vallen:
- Bij jezelf na gaan wat je nu echt wil. Is een trio wel of niet iets wat bij je past? Doe je het voor jezelf of meer voor je partner?
- Goed je grenzen aan geven van te voren (zowel bij je partner als de persoon met wie jullie een trio zullen doen);
- Gebeurt er alsnog iets op een moment als jullie bezig zijn en je voelt je er niet goed bij, er alsnog iets van zeggen.

Tis echt super belangrijk met dit soort dingen dat je duidelijk bent naar elkaar toe, juist om dit soort vervelende acties te voorkomen. Succes en veel plezier .
pi_70723139
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef juliana het volgende:
Dat zeg ik mmv!!
MVV: V wil niet -> M gaat met andere verder
MMV: V wil niet -> ...?
pi_70723368
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:33 schreef franja het volgende:

[..]

Ik kan zo 1,2,3 geen antwoord geven op je vragen hierover maar zeker iets waar ik wel even mee aan de gang ga.

Het gaat soms een tijdje goed maar dan plots droom ik er weer over of zit ik op mijn werk en schiet het door mijn hoofd...

De trio's zijn na de bewuste keer ook afgelopen en uit. Ik mag dan bi zijn maar ik heb er geen zin in dat mijn relatie er aan kapot gaat. Alhoewel dat soms wel een moeilijk is met die momenten.
Lijkt me goed om er in elk geval over na te denken..

Trio's hoeven echt niet per sé fout af te lopen. Het gaat erom dat je allemaal helder hebt wat wel en wat niet ok is, en dat iedereen op elk punt aan de rem mag trekken om wat voor reden dan ook. En: Relatie staat voorop!
pi_70723406
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En officieel was het niet eens een trio
pi_70723552
quote:

[..]

Niks mis mee zeg ik
  maandag 6 juli 2009 @ 23:39:01 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70723748
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70726754
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef juliana het volgende:

Precies whahah
  FOK!fotograaf dinsdag 7 juli 2009 @ 07:35:20 #57
137066 fokkieslim
pi_70728101
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef franja het volgende:
Ik en mijn vriend hebben een tijd terug een trio gehad met een leuk meisje.
Heel gezellig nix aan het handje en dat was absoluut voor herhaling vatbaar.

Maar nu het volgende... de laatste keer (trio dus, zelfde meisje) was nou niet echt om te zeggen een trio... we hadden gestapt en ik was moe dus ik had geen zin. Kan beuren denk.

Nou dacht mijn vriend ik maak wel zin bij je maar dus niet. Ondertussen ( want slapen kon ik niet door dat gevleug om me heen) was hij ook bezig met haar. Niet erg als ik ook zin had gehad..... Maar nu komt het... meneer duikt er dus gewoon boven op en gaat haar even lekker liggen aandouwen terwijl ik er dus naast lig.
Das nou niet mijn idee van een trio. Ben ook heel booos geweest, heel verdrietig en we hebben er tig malen over gepraat maar het blijft knagen en terug komen in mijn hoofd.

Ik weet niet goed wat ik er nou mee aan moet... ik voel me aan de ene kant ontzettend gekwetst... aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep.

Wat moet ik hier nou mee? Iemand tips of ervaring mee? Als dit beter in psychologie past voel je niet geremd om hem te verplaatsen hoor

Kus Franja
Ik had effe gewacht of je smorgens wel zin had,zo niet had ik die vriendin ook effe alleen genomen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:51:47 #58
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70728948
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:33 schreef Leonilein het volgende:

Niks mis mee zeg ik
pi_70728988
als je binnen en relaties trio's gaat doen.. moet je daar wel goed over communiceren met je partner en duidelijk je grenzen afspreken.. als je gewoon maar een trio doet en niet bij jezelf nagaat wat je wel en niet leuk vind.. loopt dat snel uit op een drama...

Trio's kunnen prima in een relatie.. als je partner bi is en je er zelf geen problemen mee hebt kan dat echt wel zonder problemen als je goed met elkaar praat. Een ding moet duidelijk zijn.. dat het gewoon iets extra erbij is.. maar je hart en liefde licht bij je partner en van de kant van de man dat hij genoeg heeft aan jouw en voor jouw er een extra chick bij wilt.. zodat jij je bi kant niet hoeft te negeren in de relatie.

Zelf ook ervaringen met trio's in relaties ging altijd prima mits duidelijk grenzen zijn gesteld etc.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:09:45 #60
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_70730643
Trio's binnen een relatie
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_70730775
Dus jullie zien dat meisje nu niet meer?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:22:35 #62
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70731008
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef franja het volgende:

Blijkbaar wel.
pi_70731041
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70731048
Ja wacht ff. Jullie zijn van plan een trio te gaan doen, je vriend begint eerst met jou, gaat daarna aan de gang met nummer 2 en je verwacht daarna nog dat hij rustig gaat slapen - waarschijnlijk met een jodokus van hier tot aan Helsinki?

Iets gaat er fout qua verwachtingspatroon, maar wat? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70732826
Ik snap sowieso niet wat een ander meisje in jullie bed doet als jij geen zin hebt. Die laat je dan toch ergens anders slapen?

Trio okay, maar van te voren moeten er goede afspraken gemaakt worden. Dus TS blijf niet te lang in deze boosheid/teleurgesteld hangen en maak alsnog afspraken (wat gebeurd is valt hem denk ik niet te verwijten omdat er dus geen afspraken waren).
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:30:21 #66
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70732982
Grappig, op het moment zelf vond je 't probleem niet groot genoeg om er wat van te zeggen - je was al lang blij dat je zelf niet hoefde - maar toen de drugs uitgewerkt waren werd het in retrospect opeens een probleem.
Mja, risico's van het vak.
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:31:24 #67
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70733016
Grappig dat bijna alle mannen 'eigen schuld' roepen.
Resistance is futile
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:31:35 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_70733017
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Ja wacht ff. Jullie zijn van plan een trio te gaan doen, je vriend begint eerst met jou, gaat daarna aan de gang met nummer 2 en je verwacht daarna nog dat hij rustig gaat slapen - waarschijnlijk met een jodokus van hier tot aan Helsinki?

Iets gaat er fout qua verwachtingspatroon, maar wat? .
Ja dit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:32:24 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_70733038
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja die snappen dat op een gegeven moment de piemel de controle overneemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:32:44 #70
31101 _Led_
pi_70733044
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Mja, als er geen afspraken zijn en je trekt je zelf even terug uit een trio vanwege "even geen zin" en je gaat ernaast liggen slapen, neem je het de andere 2 dan kwalijk dat ze nog even hun lust/geilheid kwijt moeten ?
zzz
pi_70733087
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja die snappen dat op een gegeven moment de piemel de controle overneemt.
Idd.

Het valt me nog mee dat er nog niet "Pics!" is geroepen btw.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:34:29 #72
37769 erodome
Zweefteef
pi_70733091
Hoe voelt hij zich eronder nu hij het weet?
Schrok hij zich een hoedje, of deed hij er gelaten over?

Hebben jullie het vooraf wel over grensen gehad, was dit iets dat op de no-go lijst stond, of op de wel ok lijst, maar viel het gewoon niet goed?

Het is zo belangerijk om goede afspraken te maken, te bespreken wat ok is en wat niet en vooral ook wat je moet doen als iets toch niet goed valt, stil blijven en net doen alsof je slaapt is natuurlijk een recept voor een ramp, hij gaat door omdat hij geen idee heeft dat jij daar zielig ligt te zijn, jij raakt onnodig ver gekwetst omdat hij doorgaat.
NOOIT doen, altijd het stoppen als het niet leuk is, als het al een beetje niet leuk is, niet pas als de ramp zich al voltrokken heeft.

Voor nu, praat met elkaar hierover, uit je gevoelens, laat hem zijn gevoelens uiten, waren er nu geen afspraken gemaakt en berust dit op een hele nare vergissing zaag er dan niet tevee op door, praat erover, maar verwijt niet teveel, leer ervan.
Misschien kies je nooit meer zoiets te doen, kan heel goed, misschien kies je het weer te proberen, maar nu met goede afspraken, mocht dat zo zijn begin er dan niet te snel aan, laat dit eerst even zakken, zorg eerst dat alles tussen jullie weer echt goed is.
Mocht je er dan ooit weer aan toe zijn begin dan rustig, met duidelijke afspraken die zeker weten in de veilige zone zitten, niets wat twijvelachtig is of wat dan ook.

Moet er wel bijzeggen als er niet specifiek is afgesproken dat "alleen" seks hebben met een ander ok is het wel erg lomp is om dat wel te doen, maarja, soms spreekt de lust harder dan het verstand, zorg daarom altijd voor duidelijke afspraken van hoe ver wel en hoever niet!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:35:18 #73
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70733118
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mja, als er geen afspraken zijn en je trekt je zelf even terug uit een trio vanwege "even geen zin" en je gaat ernaast liggen slapen, neem je het de andere 2 dan kwalijk dat ze nog even hun lust/geilheid kwijt moeten ?
Ja, want dan is het geen trio.
Resistance is futile
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:37:51 #74
31101 _Led_
pi_70733201
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Was daar een afspraak over dan ?
Je kunt het ook zo zien - er werd gesext met meerdere mensen en eentje had er opeens geen zin meer dus deed niet meer mee. punt.
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:38:29 #75
37769 erodome
Zweefteef
pi_70733222
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ik zou ook verwachten dat iemand dan even polst of het wel ok is op z'n minst, maarja, je mag niet teveel verwachten wat je niet duidelijk hebt gemaakt.
Dit soort avonde zijn te vaak gevuld van drugs en/of drank en echt helder denken zit er vaak niet al teveel bij, een vergissing is zo gemaakt, iets wat toen best ok leek maar achteraf een enorme fout bleek te zijn.

Vooral omdat hier best veel emotie's bij kunnen komen kijken moet je gewoon echt duidelijk afspreken, als het echt veelste ver gaat doet dat gewoon heel naar pijn, je moet weten wat de ander ok vindt en wat niet e je moet instaat zijn het te stoppen en dat ook echt doen zodra het twijvelachtig wordt(voordat het een ramp wordt dus!).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 11:48:40 #76
230491 Zith
pls tip
pi_70733533
Heerlijk, een vrouw geven terwijl je eigen vriendin naast je ligt te slapen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:59:05 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70733904
Tja. Niet zeggen wat je denkt of (niet) wilt, kan nogal eens voor vervelende situaties zorgen. Alles valt of staat bij duidelijke afspraken.
Hebben jullie die inmiddels gemaakt of is dit het definitieve einde van jullie trio-avontuurtjes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:30:19 #78
31101 _Led_
pi_70734900
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
of is dit het definitieve einde van jullie trio-avontuurtjes?
Voor haar wel, voor hem niet
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:45 #79
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70735777
Waar is TS?
Ja... echt!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:55 #80
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70735782
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ze trok zichzelf niet even terug, ze deed vanaf het begin niet mee omdat ze moe was en geen zin had. Haar vriend probeerde nog wat bij haar en daarna bij die andere meid. Ik vind dat niet kunnen hoor, er was helemaal geen sprake van een trio. Toen zijn vriendin niet wou, probeerde hij bij die andere meid.

Maar het is wel je eigen schuld dat je er op het moment niks van hebt gezegt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70747034
Is gewoon je eige schuld, als je mannetje zin heeft en jij wilt slapen, is het zijn recht
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:36:29 #82
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70751973
Je was er duidelijk emotioneel niet klaar voor.

Voortaan éérst denken, dan doen.

Niet dat het netjes is van je vriendje, maar na een avond stappen zou ik me er niet al te veel van aantrekken hoor.
Intelligent, but fucked up.
pi_70752511
Kortom je nodigd een dame uit in je bed met 1 intentie: Neuken met zijn 3tjes. Maar vervolgens heb je geen zin, maar hun nog wel waarop ze het afmaken. In jouw bijzijn en sindsdien heeft hij niet meer afgesproken met haar.. Ik zie het probleem niet?

Hij deed het in jouw bijzijn, niets stiekem, deed met haar wat hij eerder ook samen met jou gedaan heeft... En het draaide om 1 ding: Neuken zonder enige emoties.... Precies wat jullie daarvoor al deden.. Dus?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2009 19:49:44 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:53:30 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70759714
Sorry hoor, maar je vriend ligt met 2 naakte vrouwen in bed, is over de rooie van geilheid, en jij hebt geen zin en doet alsof je slaapt. Wat de fuck had je gedacht dat er zou gebeuren?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:17:39 #85
31101 _Led_
pi_70769100
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar je vriend ligt met 2 naakte vrouwen in bed, is over de rooie van geilheid, en jij hebt geen zin en doet alsof je slaapt. Wat de fuck had je gedacht dat er zou gebeuren?
"Nou, ze hadden toch even TV kunnen gaan kijken ?"
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:24:24 #86
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70769221
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Catbert het volgende:
Zij had gehoopt/gewenst dat hij zelf het fatsoen had om te beseffen dat wat hij deed niet zo leuk zou zijn voor zijn vriendin
pi_70769473
Zeiksnor.
Verbaal terrorist
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:44:24 #88
31101 _Led_
pi_70769627
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zij had gehoopt/gewenst dat hij zelf het fatsoen had om te beseffen dat wat hij deed niet zo leuk zou zijn voor zijn vriendin
Mja, en hij had gehoopt dat zij zou blijven slapen, beiden zijn teleurgesteld.
Ik wil wel even van TS horen of dit allemaal compleet nuchter in zijn werk ging.
Meestal gebeuren dit soort dingen namelijk na een feest met nogal wat drugs op, en dan is het beoordelingsvermogen nou eenmaal niet op z'n best.
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:57:49 #89
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_70769909
quote:

[..]

als al het bloed in zn pik zit, is er niet genoeg over om te denken he
Helaas is dit voor TS een niet-geslaagde trio, maar haar eigen fout is geen halt toe te roepen.
Regel 1 in alle situaties die met sex te maken hebben: wil je iets niet, geef het duidelijk aan en dan niet met hints zoals veel vrouwen doen, maar gewoon nee of stop zeggen.
(tenminste dat is mijn mening)
Door geilheid, drank, drugs, whatever kunnen je ideen, wensen, dromen enz. veranderen maar je weet altijd of je iets wilt of niet. Geef dat dan gewoon aan
Is de partner dan teleurgesteld omdat hij of zij iets ineens niet mag ofzo dan is die partner fout bezig. Immers, het gaat er toch om dat je iets doet dat je leuk vind? Experimenteren is super, maar je moet ook niet bang zijn om halt te roepen als het te ver gaat in jouw ogen.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_70772372
Achteraf zeiken is zo makkelijk.
Verbaal terrorist
pi_70772894
quote:

[..]

Tja, TS heeft zelf nog niet eens door dat ze jaloers is, hoe moet haar vriend dat dan weten als zij _niets_ zegt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:45:58 #92
31101 _Led_
pi_70772948
Ik vraag me af of zij ook niet gewoon doorgegaan was met die andere meid als ze zelf bloedgeil was geweest en haar vriend had gezegd dat ie even geen zin meer had.
zzz
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:49:04 #93
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70773039
Ik heb altijd zulke trio's mijn virendin zit thuis op de bank en ik lig ergens anders een meisje te neuken.
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:49:33 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70773059
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:44 schreef InputOutput het volgende:

[..]

Tja, TS heeft zelf nog niet eens door dat ze jaloers is, hoe moet haar vriend dat dan weten als zij _niets_ zegt.
Als vriend weet je toch vast wel dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als jij een ander gaat neuken als zij ernaast ligt.
Denk dat hij dat zelf ook niet zo leuk zou vinden wanneer zij een andere vent gaat krikken terwijl hij ernaast ligt
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:50:53 #95
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_70773110
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als vriend weet je toch vast wel dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als jij een ander gaat neuken als zij ernaast ligt.
Denk dat hij dat zelf ook niet zo leuk zou vinden wanneer zij een andere vent gaat krikken terwijl hij ernaast ligt
dat hoeft niet hoor, er zijn zelfs koppels waarvan de ene kant juist niets doet OMDAT diegene het juist geil vind om te kijken

TS had gewoon iets moeten zeggen. Niemand kan gedachten lezen, ook de vriend van TS niet vermoed ik
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:53:55 #96
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70773197
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:

dat hoeft niet hoor, er zijn zelfs koppels waarvan de ene kant juist niets doet OMDAT diegene het juist geil vind om te kijken

TS had gewoon iets moeten zeggen. Niemand kan gedachten lezen, ook de vriend van TS niet vermoed ik
Dus als zij slaapt, mag het ook?

Natuurlijk had TS er wat van moeten zeggen. Maar de vraag is of haar vriend niet heel goed wist dat hij 'fout' bezig was.
pi_70773252
vermakelijk topic, en herkenbaar van de begin periode toen we daar aan begonnen
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:37 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70773828
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou ook verwachten dat iemand dan even polst of het wel ok is op z'n minst, maarja, je mag niet teveel verwachten wat je niet duidelijk hebt gemaakt.
Dit soort avonde zijn te vaak gevuld van drugs en/of drank en echt helder denken zit er vaak niet al teveel bij, een vergissing is zo gemaakt, iets wat toen best ok leek maar achteraf een enorme fout bleek te zijn.

En.. ze belanden wél met z'n driëen in bed!
Het kan zijn dat TS en vriend heel krap wonen hoor, en dat logé's altijd bij hun in bed slapen.
Maar anders had ze bij het naar bed gaan al moeten aangeven dat ze moe is. Zij met vriend in eigen bed, vriendin 'gewoon' in het logeerbed. Slaap lekker.
Nu maakte TS eerst halfslachtig aanstalten, en als de anderen op stoom zijn haakt ze af. Ik kan me voorstellen dat meneer in dit geval wat teveel met z'n pik dacht, zeker als er een avondje stappen aan vooraf ging.

Neemt niet weg dat het nuchter beschouwd nogal lomp is, maar het was niet zo bewúst lomp denk ik. Het was geilheid in combinatie met nét iets te aanlokkelijke omstandigheden en "mogelijkheid tot gunstige interpretatie" om hier nog de rem op te zetten.

Wat wel interessant is: hoe zit die vriendin er in.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:16:14 #99
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70773953
Volgens mij hebben we al te vaak gezegd dat het TS eigen schuld is.. ze komt vast niet meer terug
pi_70774065
Pics van de TS en vriendin kunnen wellicht wat meer duidelijkheid verschaffen

tvp
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')