quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
Ja lekker 2 pikken in je hèquote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef juliana het volgende:
Volgende keer eens een jongen proberen? Lijkt mij beter
Ik kan zo 1,2,3 geen antwoord geven op je vragen hierover maar zeker iets waar ik wel even mee aan de gang ga.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Leonilein het volgende:
Misschien moet je eens nagaan waarom je je gekwetst voelt..
- Voel je je afgewezen door je vriend?
- Voelt het als ontrouw (en zo ja, waarom)?
- Week hij af van de door jullie gemaakte afspraken hierover?
- Anders, namelijk..?
Het feit dat je het niet los kunt laten zegt wat over jou, over jouw gedachten erover. Ga eens na wat de gedachte is, want het gevoel volgt de gedachte, niet andersom.
Het zal hoogstwaarschijnlijk ook een hoop tijd kosten voor je dit weer los kunt laten. Maar het helpt wel om te weten waar bij jou de pijn zit.
Onzin , een trio is een trio dus geen duoquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Druktemaker het volgende:
Niet zo druk om maken, eens gegeven blijft gegeven. Had je maar niet met die trio's moeten beginnen.
als jij het tegengehouden had niet, maar dat heb je niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
Dat meisje was al het hele weekend bij ons en kwam wel vaker een weekend over zonder dat er wat gebeurde dus er had niets hoeven te gebeuren.
Ja, heel gewoon een meisje dat het hele weekeinde bij je is en ook nog eens bij je in bed ligt en dan klagen dat je vriend haar eens goed neemt. Echtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef franja het volgende:
quote:
je komt nogal als een slet over.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben pro trio'sZolang je het maar buiten je relatie houdt
Geeft alleen maar ellende volgens mij.
voor het single zijn!
quote:
ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef dr.dunno het volgende:
ik wacht nog even op de eerste die dat een absoluut nadeel durft te noemen.
is ook háár eigen schuld dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef willempjewever het volgende:
[..]
![]()
Haar pm box zal straks wel volzitten met horny knaapjes
En officieel was het niet eens een trioquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Stefan het volgende:
Maar om even terug te komen op de topictitel\
Wat is er misgegaan dan? Hij is toch klaargekomen. Lijkt mij aardig geslaagd![]()
Eigen schuld. Vergeef hem.quote:aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep
Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef gelly het volgende:
Wat maakt het vreemdgaan, omdat ie d'r neemt terwijl je zelf passief bent ? Wat een wonderlijke mensen bestaan er toch. Instemmen met een trio omdat je je vriendje niet kwijt wil lijkt mij persoonlijk nooit een goed plan.
Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel. Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een wonderbaarlijke conclusie, dat staat namelijk helemaal nergens, wel staat er dat TS bi is en ze de trio's zelf ook leuk vond, dat suggereert iets heel anders dan wat jij hier verzint.
Dat vind ik ook erg vreemd. Het is dan ook geen gedachtegang, maar een gevoel, en helaas is dat bij veel vrouwen overheersend.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap deze gedachtengang niet : Als ze zelf participeert is het geen vreemdgaan, zonder haar, terwijl ze er bij ligt, wel.
Ik zie het verband met bovenstaande totaal niet.quote:Dat doet mij vermoeden dat ze haar vriendje niet wil teleurstellen en maar akkoord gaat met een trio. Anders maakte ze er nu niet zo'n punt van. Bij de meeste sexuele fantasieen kun je het trouwens beter bij de gedachte houden, het doet relaties meestal geen goed en achteraf blijkt het vaak toch nooit te zijn wat je ervan verwacht had.
Lijkt me goed om er in elk geval over na te denken..quote:Op maandag 6 juli 2009 21:33 schreef franja het volgende:
[..]
Ik kan zo 1,2,3 geen antwoord geven op je vragen hierover maar zeker iets waar ik wel even mee aan de gang ga.
Het gaat soms een tijdje goed maar dan plots droom ik er weer over of zit ik op mijn werk en schiet het door mijn hoofd...
De trio's zijn na de bewuste keer ook afgelopen en uit. Ik mag dan bi zijn maar ik heb er geen zin in dat mijn relatie er aan kapot gaat. Alhoewel dat soms wel een moeilijk is met die momenten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En officieel was het niet eens een trio
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef juliana het volgende:
Volgende keer eens een jongen proberen? Lijkt mij beter
Ik had effe gewacht of je smorgens wel zin had,zo niet had ik die vriendin ook effe alleen genomen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef franja het volgende:
Ik en mijn vriend hebben een tijd terug een trio gehad met een leuk meisje.
Heel gezellig nix aan het handje en dat was absoluut voor herhaling vatbaar.
Ben niet jaloers aangelegd dus dat scheelt
Maar nu het volgende... de laatste keer (trio dus, zelfde meisje) was nou niet echt om te zeggen een trio... we hadden gestapt en ik was moe dus ik had geen zin. Kan beuren denk.
Nou dacht mijn vriend ik maak wel zin bij je maar dus niet. Ondertussen ( want slapen kon ik niet door dat gevleug om me heen) was hij ook bezig met haar. Niet erg als ik ook zin had gehad..... Maar nu komt het... meneer duikt er dus gewoon boven op en gaat haar even lekker liggen aandouwen terwijl ik er dus naast lig.
Das nou niet mijn idee van een trio. Ben ook heel booos geweest, heel verdrietig en we hebben er tig malen over gepraat maar het blijft knagen en terug komen in mijn hoofd.
Ik weet niet goed wat ik er nou mee aan moet... ik voel me aan de ene kant ontzettend gekwetst... aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep.
Wat moet ik hier nou mee? Iemand tips of ervaring mee? Als dit beter in psychologie past voel je niet geremd om hem te verplaatsen hoor
Kus Franja
quote:
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef franja het volgende:
Ben niet jaloers aangelegd dus dat scheelt
Ja dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Ja wacht ff. Jullie zijn van plan een trio te gaan doen, je vriend begint eerst met jou, gaat daarna aan de gang met nummer 2 en je verwacht daarna nog dat hij rustig gaat slapen - waarschijnlijk met een jodokus van hier tot aan Helsinki?
Iets gaat er fout qua verwachtingspatroon, maar wat?.
Ja die snappen dat op een gegeven moment de piemel de controle overneemt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Grappig dat bijna alle mannen 'eigen schuld' roepen.
Mja, als er geen afspraken zijn en je trekt je zelf even terug uit een trio vanwege "even geen zin" en je gaat ernaast liggen slapen, neem je het de andere 2 dan kwalijk dat ze nog even hun lust/geilheid kwijt moeten ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Grappig dat bijna alle mannen 'eigen schuld' roepen.
Idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja die snappen dat op een gegeven moment de piemel de controle overneemt.
Ja, want dan is het geen trio.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, als er geen afspraken zijn en je trekt je zelf even terug uit een trio vanwege "even geen zin" en je gaat ernaast liggen slapen, neem je het de andere 2 dan kwalijk dat ze nog even hun lust/geilheid kwijt moeten ?
Was daar een afspraak over dan ?quote:
Ik zou ook verwachten dat iemand dan even polst of het wel ok is op z'n minst, maarja, je mag niet teveel verwachten wat je niet duidelijk hebt gemaakt.quote:
Voor haar wel, voor hem nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
of is dit het definitieve einde van jullie trio-avontuurtjes?
Ze trok zichzelf niet even terug, ze deed vanaf het begin niet mee omdat ze moe was en geen zin had. Haar vriend probeerde nog wat bij haar en daarna bij die andere meid. Ik vind dat niet kunnen hoor, er was helemaal geen sprake van een trio. Toen zijn vriendin niet wou, probeerde hij bij die andere meid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, als er geen afspraken zijn en je trekt je zelf even terug uit een trio vanwege "even geen zin" en je gaat ernaast liggen slapen, neem je het de andere 2 dan kwalijk dat ze nog even hun lust/geilheid kwijt moeten ?
"Nou, ze hadden toch even TV kunnen gaan kijken ?"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar je vriend ligt met 2 naakte vrouwen in bed, is over de rooie van geilheid, en jij hebt geen zin en doet alsof je slaapt. Wat de fuck had je gedacht dat er zou gebeuren?
Zij had gehoopt/gewenst dat hij zelf het fatsoen had om te beseffen dat wat hij deed niet zo leuk zou zijn voor zijn vriendinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar je vriend ligt met 2 naakte vrouwen in bed, is over de rooie van geilheid, en jij hebt geen zin en doet alsof je slaapt. Wat de fuck had je gedacht dat er zou gebeuren?
Mja, en hij had gehoopt dat zij zou blijven slapen, beiden zijn teleurgesteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij had gehoopt/gewenst dat hij zelf het fatsoen had om te beseffen dat wat hij deed niet zo leuk zou zijn voor zijn vriendin
als al het bloed in zn pik zit, is er niet genoeg over om te denken hequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij had gehoopt/gewenst dat hij zelf het fatsoen had om te beseffen dat wat hij deed niet zo leuk zou zijn voor zijn vriendin
Tja, TS heeft zelf nog niet eens door dat ze jaloers is, hoe moet haar vriend dat dan weten als zij _niets_ zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als vriend weet je toch vast wel dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als jij een ander gaat neuken als zij ernaast ligt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:44 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Tja, TS heeft zelf nog niet eens door dat ze jaloers is, hoe moet haar vriend dat dan weten als zij _niets_ zegt.
dat hoeft niet hoor, er zijn zelfs koppels waarvan de ene kant juist niets doet OMDAT diegene het juist geil vind om te kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als vriend weet je toch vast wel dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als jij een ander gaat neuken als zij ernaast ligt.
Denk dat hij dat zelf ook niet zo leuk zou vinden wanneer zij een andere vent gaat krikken terwijl hij ernaast ligt
Dus als zij slaapt, mag het ook?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
dat hoeft niet hoor, er zijn zelfs koppels waarvan de ene kant juist niets doet OMDAT diegene het juist geil vind om te kijken
TS had gewoon iets moeten zeggen. Niemand kan gedachten lezen, ook de vriend van TS niet vermoed ik
En.. ze belanden wél met z'n driëen in bed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou ook verwachten dat iemand dan even polst of het wel ok is op z'n minst, maarja, je mag niet teveel verwachten wat je niet duidelijk hebt gemaakt.
Dit soort avonde zijn te vaak gevuld van drugs en/of drank en echt helder denken zit er vaak niet al teveel bij, een vergissing is zo gemaakt, iets wat toen best ok leek maar achteraf een enorme fout bleek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |