Danique ook geroldquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Fruppel het volgende:
Danique heeft omgeroldvan haar buik naar haar rug!
Lief was gisteren met haar thuis toen ik aan het werk was en toen heeft ze het blijkbaar gedaan, hij heeft het niet gezien maar ze lag ineens andersom!
Dankjewel... ik ben natuurlijk ook (deels) gevallen op de kleurtjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:45 schreef Fruppel het volgende:
Wat Hannah doet dat als ze op haar zij ligt hoofd verder doen doet Danique ook al een hele tijd haha, grappige meisjes!
Wat goed dat Hannah het nog een keer deed! Alleen wel jammer dat je het niet zag!
Diaan wat een gave kinderstoel!
volgens mij wel ja. arm dingquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef seilram het volgende:
Kan Joep nu pas huilerig zijn van prikken die hij maandag ochtend heeft gehad?
Tis idd dubbel. Je bent heel blij dat ze neits ernstigs heeft, maar het is niet makkelijK!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Fuente het volgende:
Wat moeilijk Vicky. Enerzijds natuurlijk fijn dat ze niets ernstigs heeft, maar dit is ook absoluut niet makkelijk.
Als je er ooit via PM over wilt praten, roep vooral. Merel is ook een prikkelbare baby, inmiddels gaat het een stuk beter, maar we moeten nog steeds heel erg oppassen met bezoek en op bezoek gaan bijvoorbeeld.
Succes!
t ziet er echt heel maf uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:22 schreef Memmel het volgende:
Oh Fuente, dat is wel balen zeg.
Boinking Elin...dat vraagt om een fillempie!
Kan! Heus!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t ziet er echt heel maf uit
kijk wel even of ik t morgen kan filmen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |