Owwwww zielig!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
... als hij alleen maar auw auw roept en zijn hand zo ongeveer volledig in zijn mond propt.
Overdag valt er genoeg te bekijken, naar te luisteren en gaan ze op in de dagelijkse gang van zaken. 's nachts wordt je wakker van de pijn en heb je geen afleiding.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Auw! 5 kiezen tegelijk.
De bijtring is onvindbaar. En ik had nog wel een schattige kikker. Vanavond maar op zolder zoeken.
Lepels en speen liggen in de koelkast.
Ik vind het wel raar dat hij er 's nachts meer last van lijkt te hebben. Of het is wel wat anders 's nachts. Maar goed, morgen dus (pas) ha. Ik had al eerder geprobeerd voor vandaag. Nu gaat hij morgen met mij mee, dubbele afspraak. Kim ook natuurlijk.
Maar hij zegt vast dat je er niks aan kunt doen. Muuuuh, ik wil mn eigen ha terug.
Ik zat nog te denken dat een zetpil misschien sneller in het lichaam wordt opgenomen, dan de vloeibare variant. Maar misschien is dat helemaal niet zo.
dat komt omdat jij ingelogd bent daar , jij hebt wel het recht die curve te zien. wij niet, want ze is niet ons kindquote:Op maandag 13 juli 2009 19:04 schreef Fruppel het volgende:
Ow ik zie ze wel :S naja nu even geen tijd want ukkie is wakker!
Ga het vanavond even aanpassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |