abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70730833
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:
Een Marokkaanse ex-kickboxer, die volgens een collega helemaal niet agressief en een heel aardige jongen is.

Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?

De heel aardige jongen:
[ afbeelding ]
Die gozer ken ik wel, daar heb ik nog bij in de klas gezeten op het ito bij het kagawa college.
pi_70731960
Rob was een geweldige vent'

AMSTERDAM - Met één vuistslag maakte een taxichauffeur zondag een einde aan het leven van Rob Sitek. De boomlange 44-jarige Amsterdammer was met zijn broer André een avondje wezen stappen toen hij zich naar zijn huis in de wijk Sloten wilde laten rijden. Maar hij kwam niet verder dan het Leidseplein, waar een harde uithaal een abrupt einde maakte aan zijn bestaan.

Rob SItek overleed zondag madat hij het aan de stok kreeg met een Marokkaanse taxichauffeur op het Amsterdamse Leidseplein. Zijn vriendin Karin vertelde gisteren op tv dat ze altijd al bang was geweest dat er iets zou gebeuren op de taxistandplaats.

"We hadden een geweldige avond gehad. Waren eindelijk weer eens met z'n tweetjes ertussenuit en hadden heerlijk bijgepraat. We waren ook nog een biertje gaan drinken in zijn lievelingscafé La Bastille. We hadden het daarna wel gehad. Rob wilde nog even een shoarmaatje gaan eten. Hoewel we eigenlijk hadden afgesproken dat ik bij hem thuis zou slapen, besloot ik toch maar naar huis te gaan. Ik woon dicht bij het Leidseplein en ben gaan lopen. Achteraf heb ik daar vreselijk veel spijt van, want een half uurtje later... Wat zou er gebeurd zijn als ik met hem mee was gegaan. Zou hij dan... Ach, ik weet het wel, het heeft geen zin jezelf verwijten te maken, maar toch."

Op de rails

André, slikt en vecht tevergeefs tegen de tranen. "Het is zo oneerlijk. Rob had zijn leven weer goed op de rails staan. Had met Karin een geweldige vriendin en was net weer vader van een elf maanden oud dochtertje, terwijl hij al twee schitterende meiden had. Onvoorstelbaar, wat een ellende. Dat hij zo aan zijn einde moest komen. Nee, daar zijn geen woorden voor. Rob was een geweldige vent. Van het type ruwe bolster, blanke pit. Hij werkte bij de calamiteitendienst van schoonmaakbedrijf Ruitenheer en stond altijd voor anderen klaar en had juist een hekel aan rottigheid. Mijn broer was gewoon een ras-Amsterdammer, een gezellige gozer bij wie je altijd terecht kon. Ach, wat zal ik hem vreselijk gaan missen...

Zuurstof

" Rob komt uit een bekend Amsterdams gezin. "We waren met vijf jongens en een zus thuis", vertelt André, die jarenlang een zeer gewaardeerde profvoetballer was bij onder andere Haarlem en enkele Zwitserse clubs, en nu onder andere als sportcorrespondent voor De Telegraaf werkt. Een andere broer, Ron, kwam vorig jaar september in het nieuws toen hij tijdens zijn werk als ambulancebroeder met de dood werd bedreigd door Abdullah S. in Amsterdam-West. "We hebben het al aardig voor onze kiezen gehad, maar de dood van Rob slaat natuurlijk alles. Toen mijn moeder het dramatische nieuws zondag hoorde, moest ze direct aan het zuurstof. Ze wordt tachtig jaar en ik vind het vreselijk dat zij dit nog moet meemaken", treurt André.

http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vent___.html?p=3,1

Einde leven dus, met dank aan die aardige taxichauffeur..
De nazorg voor het slachtoffer zal wel weer nihil zijn terwijl de dader ongetwijfeld met alle égards zal worden behandeld..als ware hij het slachtoffer
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70732075
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:.

Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?

Waarom zouden ze? Ga jij je verantwoorden voor Benno L. ?

En tja, de taxibranche blijft gewoon zeldzaam kut. Geldt vooral voor Amsterdam, maar in de rest van Nederland is het ook geen al te fijne sector. De arbeidsvoorwaarden zijn slecht, de lonen zijn laag. Om maar te zwijgen over de hondse manier waarop sommige passagiers (lees: dronkelappen) hun chauffeur behandelen. De chauffeurs zelf zijn vaak ook aso's.

Maak er een staatsbedrijf van, met dito CAO's. Het huidige stelsel is echt niks.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leevancleef op 07-07-2009 11:07:12 ]
Sum es est, sumus estis sunt
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:54:52 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70733746
ze zouden het zo moeten regelen als in alkmaar. daar is een substantieel deel van de chauffeurs vrouwelijk. nooit gezeik gehad daar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:56:44 #269
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70733817
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het zo moeten regelen als in alkmaar. daar is een substantieel deel van de chauffeurs vrouwelijk. nooit gezeik gehad daar.
en van een andere etnische afkomst
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:59:41 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70733920
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:56 schreef ASroma het volgende:

[..]

en van een andere etnische afkomst
ja, marokkaanse vrouwen mogen niet op de taxi. die mogen kinderen baren en boodschappen doen.
pi_70734089
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, marokkaanse vrouwen mogen niet op de taxi. die mogen kinderen baren en boodschappen doen.
Oh ja, veel Marokkaanse vrouwen hebben een baan of studeren. Is je dat ontgaan?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:21:24 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70734611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef SCH het volgende:

[..]

lol. ga je druk maken om je overgewicht. ik zie nooit een marokkaanse als taxichauffeur. jij wel?
pi_70734658
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. ga je druk maken om je overgewicht. ik zie nooit een marokkaanse als taxichauffeur. jij wel?
Ik ga zelden met de taxi. Geen idee. Ik denk dat de meeste jonge Marokkaanse vrouwen te hoog opgeleid zijn voor taxichauffeur.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:24:43 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70734720
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga zelden met de taxi. Geen idee. Ik denk dat de meeste jonge Marokkaanse vrouwen te hoog opgeleid zijn voor taxichauffeur.

ja dat zal het zijn.
pi_70734744
quote:

[..]

Ja, en op het moment dat ze uitgehuwelijkt worden stoppen ze met de baan en mogen ze braaf huisvrouw gaan spelen. Je punt?
pi_70734893
quote:

Ja, iedereen rekent wel eens een pak melk af bij de Albert Hein toch? Maar of het er procentueel veel zijn weet ik niet, wel weet ik dat een hoofddoekje veel Nederlandse mannen direct opvalt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:30:19 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_70734899
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ja, en op het moment dat ze uitgehuwelijkt worden stoppen ze met de baan en mogen ze braaf huisvrouw gaan spelen. Je punt?
En uiteindelijk in een blijf-van-mijn-lijf-huis komen. Hoeveel % is het ook wel weer? 60% dacht ik.
pi_70735062
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

En uiteindelijk in een blijf-van-mijn-lijf-huis komen. Hoeveel % is het ook wel weer? 60% dacht ik.
60 % Van de marokkaanse vrouwen komt in een blijf-van- m'n- lijf -huis terecht? Bron?
Of bedoel je dat 60% van de vrouwen die er zitten van Marokkaanse afkomst is?
pi_70735132
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bron???

Wat ben jij de weg kwijt geraakt, schatje. Hoe komt dat zo?
pi_70735148
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, iedereen rekent wel eens een pak melk af bij de Albert Hein toch? Maar of het er procentueel veel zijn weet ik niet, wel weet ik dat een hoofddoekje veel Nederlandse mannen direct opvalt.
En alle Marokkaanse vrouwen dragen een hoofdddoek?
pi_70735165
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Welkom in de wereld. NOg meer vooroordelen? Ga je gang.
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 12:39:17 #282
8781 crew  Frutsel
pi_70735180
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. In Utrecht hebben we trouwens alleen maar hele lieve en aardige taxichauffeurs die je gewoon Kees of Ahmed mag noemen en ze slaan niet
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]
Ik ga zelden met de taxi.
Hmm...

Triest voorval dit zeg
pi_70735182
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat zal het zijn.
Je let echt niet op he.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:42:54 #284
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70735306
Er moet uitgezocht worden of de man op een vechtsport zat, zo ja zet sluit hem op met beschuldiging van doodslag. Iemand met 1 klap doodslaan, dan beoefen je wel een vechtsport, grote kans.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_70735326
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
Er moet uitgezocht worden of de man op een vechtsport zat, zo ja zet sluit hem op met beschuldiging van doodslag. Iemand met 1 klap doodslaan, dan beoefen je wel een vechtsport, grote kans.
Hij was een kickboxer...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:52:25 #286
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70735581
het zijn sowieso wel vechtersbaasjes, ik zie ze regelmatig hevige discussies voeren en elkaar te bespugen bij de standplaatsen Dat mensen uberhaupt nog de taxi pakken, in Amsterdam kun je alles prima met het openbaar vervoer doen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:52:51 #287
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70735597
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hij was een kickboxer...
Daar heb je het al, weten we gelijk waarom hij kickboxlessen heeft gevolgd, om op normale burgers te gebruiken dus.

Opsluiten die hap.Vooral hij moest beter weten, hij had ook hem kunnen vloeren ofzo door tegen zijn benen te schoppen en vooral niet met volle kracht slaan als hij zo graag moest slaan tegen zijn hoofd. .
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:55 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70735783
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef ASroma het volgende:
het zijn sowieso wel vechtersbaasjes, ik zie ze regelmatig hevige discussies voeren en elkaar te bespugen bij de standplaatsen Dat mensen uberhaupt nog de taxi pakken, in Amsterdam kun je alles prima met het openbaar vervoer doen.
was het maar waar. openbaarvervoer in ams sucks big time. lijkt wel een fucking provinciaaldorpje. laatste tram rond een uur of 1... en nachtbussen zijn verre van optimaal.
pi_70735807
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

was het maar waar. openbaarvervoer in ams sucks big time. lijkt wel een fucking provinciaaldorpje. laatste tram rond een uur of 1... en nachtbussen zijn verre van optimaal.
Ach ik ben er wel blij mee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:01:47 #290
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70735918
quote:

[..]

nou nou niet zo n drama, nah goed ik pak ook altijd de fiets hoor daar niet van.
pi_70735942
quote:

Zelf kom ik zelden in Amsterdam maar als dit waar is dan is het nog erger dan ik al dacht. Man! wat een tyfusstad
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:36:44 #292
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70742081
Buren kennen B. als 'totaal niet agressief'

Van onze verslaggevers

AMSTERDAM - Buren van de Marokkaanse taxichauffeur Sidi Mohamed B., die vastzit na de fataal afgelopen mishandeling van een klant, zijn stomverbaasd. "Hij is een rustige man die totaal niet agressief overkomt."

De chauffeurspas van de 37-jarige Mohammed S., die vastzit als verdachte. Vandaag wordt duidelijk wat de precieze aanklacht tegen hem wordt.

B. en zijn vrouw hadden behalve 'gedag zeggen' geen contact met de buren. Zij wonen in de wijk De Rade in Den Haag en hebben een zoontje (1). De 37-jarige B., die in een Chrysler Voyager reed, runt met vier Marokkaanse Amsterdammers het bedrijfje Taxi City Amsterdam.

De mannen verdienen hun geld met ritjes vanaf taxistandplaatsen in de stad. Voordat hij zijn eigen bedrijfje had, zat B. ook al op de taxi, zo blijkt uit de afgiftedatum van zijn chauffeurspas. B. beschikte niet over een taxikeurmerk. Dat is een blauwe sticker met de tekst TX-Keur die chauffeurs op hun auto kunnen plakken. Chauffeurs krijgen het embleem - dat niet verplicht is - alleen als ze aan kwaliteitsvoorwaarden voldoen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)et_agressief___.html
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:28:11 #293
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70744490
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
Buren kennen B. als 'totaal niet agressief'

Van onze verslaggevers

AMSTERDAM - Buren van de Marokkaanse taxichauffeur Sidi Mohamed B., die vastzit na de fataal afgelopen mishandeling van een klant, zijn stomverbaasd. "Hij is een rustige man die totaal niet agressief overkomt."

De chauffeurspas van de 37-jarige Mohammed S., die vastzit als verdachte. Vandaag wordt duidelijk wat de precieze aanklacht tegen hem wordt.

B. en zijn vrouw hadden behalve 'gedag zeggen' geen contact met de buren. Zij wonen in de wijk De Rade in Den Haag en hebben een zoontje (1). De 37-jarige B., die in een Chrysler Voyager reed, runt met vier Marokkaanse Amsterdammers het bedrijfje Taxi City Amsterdam.

De mannen verdienen hun geld met ritjes vanaf taxistandplaatsen in de stad. Voordat hij zijn eigen bedrijfje had, zat B. ook al op de taxi, zo blijkt uit de afgiftedatum van zijn chauffeurspas. B. beschikte niet over een taxikeurmerk. Dat is een blauwe sticker met de tekst TX-Keur die chauffeurs op hun auto kunnen plakken. Chauffeurs krijgen het embleem - dat niet verplicht is - alleen als ze aan kwaliteitsvoorwaarden voldoen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)et_agressief___.html
ach gossie, doet hij anders nooit....
pi_70744618
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ach gossie, doet hij anders nooit....
quote:
B. en zijn vrouw hadden behalve 'gedag zeggen' geen contact met de buren.
Maar ze weten wel dat ie niet agressief was
pi_70744700
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

[..]

Precies, wat een flut artikel. Mensen die niet verder komen dan gedag zeggen kunnen wel beoordelen of iemand wel of niet agressief is.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_70745256
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

[..]

Hij komt niet agressief over zeggen ze.
pi_70745551
Mohammed B.
pi_70745586
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef HiZ het volgende:
Mohammed B.
huh ?
pi_70745803
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

huh ?
De naam van de moordenaar.
pi_70746269
Moordenaar

Hij wordt trouwens ook Mohammed S. genoemd in hetzelfde verhaal.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:50:14 #301
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70747955
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef SCH het volgende:
Moordenaar

Hij wordt trouwens ook Mohammed S. genoemd in hetzelfde verhaal.
iemand die doodslag pleegt, hoe noem je die eigenlijk doodslagpleger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')