Die gozer ken ik wel, daar heb ik nog bij in de klas gezeten op het ito bij het kagawa college.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:
Een Marokkaanse ex-kickboxer, die volgens een collega helemaal niet agressief en een heel aardige jongen is.
Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?
De heel aardige jongen:
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze? Ga jij je verantwoorden voor Benno L. ?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:.
Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?
en van een andere etnische afkomstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het zo moeten regelen als in alkmaar. daar is een substantieel deel van de chauffeurs vrouwelijk. nooit gezeik gehad daar.
ja, marokkaanse vrouwen mogen niet op de taxi. die mogen kinderen baren en boodschappen doen.quote:
Oh ja, veel Marokkaanse vrouwen hebben een baan of studeren. Is je dat ontgaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, marokkaanse vrouwen mogen niet op de taxi. die mogen kinderen baren en boodschappen doen.
lol. ga je druk maken om je overgewicht. ik zie nooit een marokkaanse als taxichauffeur. jij wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, veel Marokkaanse vrouwen hebben een baan of studeren. Is je dat ontgaan?
Ik ga zelden met de taxi. Geen idee. Ik denk dat de meeste jonge Marokkaanse vrouwen te hoog opgeleid zijn voor taxichauffeur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ga je druk maken om je overgewicht. ik zie nooit een marokkaanse als taxichauffeur. jij wel?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga zelden met de taxi. Geen idee. Ik denk dat de meeste jonge Marokkaanse vrouwen te hoog opgeleid zijn voor taxichauffeur.
Ja, en op het moment dat ze uitgehuwelijkt worden stoppen ze met de baan en mogen ze braaf huisvrouw gaan spelen. Je punt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, iedereen rekent wel eens een pak melk af bij de Albert Hein toch? Maar of het er procentueel veel zijn weet ik niet, wel weet ik dat een hoofddoekje veel Nederlandse mannen direct opvalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
En uiteindelijk in een blijf-van-mijn-lijf-huis komen. Hoeveel % is het ook wel weer? 60% dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, en op het moment dat ze uitgehuwelijkt worden stoppen ze met de baan en mogen ze braaf huisvrouw gaan spelen. Je punt?
60 % Van de marokkaanse vrouwen komt in een blijf-van- m'n- lijf -huis terecht? Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
En uiteindelijk in een blijf-van-mijn-lijf-huis komen. Hoeveel % is het ook wel weer? 60% dacht ik.
Bron???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
En uiteindelijk in een blijf-van-mijn-lijf-huis komen. Hoeveel % is het ook wel weer? 60% dacht ik.
En alle Marokkaanse vrouwen dragen een hoofdddoek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, iedereen rekent wel eens een pak melk af bij de Albert Hein toch? Maar of het er procentueel veel zijn weet ik niet, wel weet ik dat een hoofddoekje veel Nederlandse mannen direct opvalt.
Welkom in de wereld. NOg meer vooroordelen? Ga je gang.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, en op het moment dat ze uitgehuwelijkt worden stoppen ze met de baan en mogen ze braaf huisvrouw gaan spelen. Je punt?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. In Utrecht hebben we trouwens alleen maar hele lieve en aardige taxichauffeurs die je gewoon Kees of Ahmed mag noemen en ze slaan niet
Hmm...quote:
Hij was een kickboxer...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
Er moet uitgezocht worden of de man op een vechtsport zat, zo ja zet sluit hem op met beschuldiging van doodslag. Iemand met 1 klap doodslaan, dan beoefen je wel een vechtsport, grote kans.
Daar heb je het al, weten we gelijk waarom hij kickboxlessen heeft gevolgd, om op normale burgers te gebruiken dus.quote:
was het maar waar. openbaarvervoer in ams sucks big time. lijkt wel een fucking provinciaaldorpje. laatste tram rond een uur of 1... en nachtbussen zijn verre van optimaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef ASroma het volgende:
het zijn sowieso wel vechtersbaasjes, ik zie ze regelmatig hevige discussies voeren en elkaar te bespugen bij de standplaatsenDat mensen uberhaupt nog de taxi pakken, in Amsterdam kun je alles prima met het openbaar vervoer doen.
Ach ik ben er wel blij mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was het maar waar. openbaarvervoer in ams sucks big time. lijkt wel een fucking provinciaaldorpje. laatste tram rond een uur of 1... en nachtbussen zijn verre van optimaal.
nou nou niet zo n drama, nah goed ik pak ook altijd de fiets hoor daar niet van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was het maar waar. openbaarvervoer in ams sucks big time. lijkt wel een fucking provinciaaldorpje. laatste tram rond een uur of 1... en nachtbussen zijn verre van optimaal.
Zelf kom ik zelden in Amsterdam maar als dit waar is dan is het nog erger dan ik al dacht. Man! wat een tyfusstadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ach gossie, doet hij anders nooit....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
Buren kennen B. als 'totaal niet agressief'
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Buren van de Marokkaanse taxichauffeur Sidi Mohamed B., die vastzit na de fataal afgelopen mishandeling van een klant, zijn stomverbaasd. "Hij is een rustige man die totaal niet agressief overkomt."
De chauffeurspas van de 37-jarige Mohammed S., die vastzit als verdachte. Vandaag wordt duidelijk wat de precieze aanklacht tegen hem wordt.
B. en zijn vrouw hadden behalve 'gedag zeggen' geen contact met de buren. Zij wonen in de wijk De Rade in Den Haag en hebben een zoontje (1). De 37-jarige B., die in een Chrysler Voyager reed, runt met vier Marokkaanse Amsterdammers het bedrijfje Taxi City Amsterdam.
De mannen verdienen hun geld met ritjes vanaf taxistandplaatsen in de stad. Voordat hij zijn eigen bedrijfje had, zat B. ook al op de taxi, zo blijkt uit de afgiftedatum van zijn chauffeurspas. B. beschikte niet over een taxikeurmerk. Dat is een blauwe sticker met de tekst TX-Keur die chauffeurs op hun auto kunnen plakken. Chauffeurs krijgen het embleem - dat niet verplicht is - alleen als ze aan kwaliteitsvoorwaarden voldoen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_agressief___.html
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ach gossie, doet hij anders nooit....
Maar ze weten wel dat ie niet agressief wasquote:B. en zijn vrouw hadden behalve 'gedag zeggen' geen contact met de buren.
Precies, wat een flut artikel. Mensen die niet verder komen dan gedag zeggen kunnen wel beoordelen of iemand wel of niet agressief is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
[..]
Maar ze weten wel dat ie niet agressief was
Hij komt niet agressief over zeggen ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
[..]
Maar ze weten wel dat ie niet agressief was
iemand die doodslag pleegt, hoe noem je die eigenlijk doodslagpleger?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef SCH het volgende:
Moordenaar
Hij wordt trouwens ook Mohammed S. genoemd in hetzelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |