omg en een moeder die daarom lachtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
Echt wel, maar dat maakt mij geen moer uit. Je kunt zo'n concert niet 100% live zingen en dansen. No way.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
wat heeft dat met het concert te makenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Dan heeft 9/11 nog teveel aandacht gekregen.
Geweldige voeten inderdaad. Had ik maar zulke voeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |