omg en een moeder die daarom lachtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
Echt wel, maar dat maakt mij geen moer uit. Je kunt zo'n concert niet 100% live zingen en dansen. No way.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
wat heeft dat met het concert te makenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Dan heeft 9/11 nog teveel aandacht gekregen.
Geweldige voeten inderdaad. Had ik maar zulke voeten.quote:
Dat is echt achtrhaald hoor. Mijn man is bassist en die heeft toch regelmatig een zender aan zijn bas hangen zodat ie vrijelijk overal kan bewegen zonder rekening met snoertjes te houden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat je trouwens (en dat zie je alleen als je muzikant bent) ook vaak ziet, is gitaristen die bijvoorbeeld hun gitaar helemaal niet ingeplugged hebbenVooral als ze als een gek rondrennen, altijd eventjes checken of ze wel een kabeltje bij zich hebben
Neequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef beequeen het volgende:
Wow....dat dansen.
Man en ik lagen blauw van het lachen. Soms zijn we echt nog slechtere ouders dan MJ.quote:
Strekte meid.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
Nee![]()
Heb even een pauze genomen omdat ik het niet meer aan kan. Dat handje op die heupen van Siedah! Die vinger!
Alleen erg blij dat ie eindelijk die romper uit heeft, da's echt het belachelijkste kostuum ooit van MJ. (Zoon: hee mam, hij heeft wc papier aan zijn billen hangen! jaja, hij is de leukste thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |