quote:
Hans Liberg is oke.. maar niet vernieuwd genoeg in zijn shows. Komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef erikje14 het volgende:
Hans Teeuwen mogen ze houden, doe mij maar Hans Liberg dan
Chromequote:
3 kusjes en een knuffel. Zijn van goede kwaliteit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij is heel duur
[..]
Maar ik ben gehecht geraakt aan Sifon z'n ziel...
Geile vrouwen zijn offtopic?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor.![]()
[..]
Ja zullen wij weer ontopic gaan
Cosa en nostraquote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Oh trouwens! Mijn huisgenoot en ik hebben besloten dat er hier 2 poezebeesten komen wonen!![]()
Nog naam suggesties? Mogelijk worden het 2 import kittens uit Italië.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hans Liberg is oke.. maar niet vernieuwd genoeg in zijn shows. Komt allemaal op hetzelfde neer
al zit ik wel volgend seizoen middenvooraan![]()
Kan niet aan me koffie liggen daar heb je nog geen slok van genomen.quote:
Nee, gewoon zomaarquote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef Sifon het volgende:
[..]
Kan niet aan me koffie liggen daar heb je nog geen slok van genomen.
Benito en Silvio.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Oh trouwens! Mijn huisgenoot en ik hebben besloten dat er hier 2 poezebeesten komen wonen!![]()
Die lijkt niet eens echtquote:
Dat is bij wel meer vrouwen zo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die lijkt niet eens echtDie verhoudingen kloppen niet
En toch is het echt echt...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Die lijkt niet eens echtDie verhoudingen kloppen niet
Ik geef het ook toe.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
MissMSX heeft er toch wat meer gevoel voor, moet ik toegeven.
Haar keus in mannen en vrouwen is absoluut excellent!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef STING het volgende:
MissMSX heeft er toch wat meer gevoel voor, moet ik toegeven.
Ghost and (the) Darkness.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Als er een kater bij zit:"silvio"quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |