Prima!!quote:
da mag heulegaar niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
TVP!!!!!!!!!!!!
Ach joh, hebben de modjes ook wat te doenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Fannie het volgende:
nee dus....oud sc moet in hoofdletters Fannie
zet tekst neerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef Fannie het volgende:
Kan iemand mij mss nog ff een keer uitleggen hoe je een link kan zetten maar dat je dan niet de link ziet?
Dus, dat als ik een link wil plaatsen dat dat bv onder de tekst "dit is de link" komt...
Heb al vaak in feedback gezocht maar kan het niet vinden
m'n hubby zag vanmorgen een weerbericht en dat zei dat het een herfstige week werd de komende weekquote:
nee nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb je René d'r mijn boete al gehad bij je post?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
toen ik nog een kleine doos was gingen we naar1: center parcs
daar verloor ik mijn kluissleutel waardoor ik in mijn badpakje 2 km over straat moest in de regen
ik mijn voet doorboorde door op een schutting te springen met een roestig schroef erin..die dus aan de andere kant van mijn voet eruit kwam. Ik met mijn ogen dicht onder water zwom in de stroomversnelling.. 3 hechtingen in mijn kin.
Luxemburg: achteroversalto van de duikplank. 3 hechtingen in mijn kin.
per ongeluk een eend mank sloeg met een peddel (gooide peddel t water in, mikte niet op de eend)
een tuinstoelpoot tegen mijn wenkbrauw kreeg.. 4 hechtingen in mijn wenkbrauw.
Parijs: Bus naar huis gemist
Aardbeienland:
3 weken in een drassig weiland met lekke tent vanaf 6:00 op mijn knietjes aardbeien plukken. Aan het eind van de 3 weken moest ik 5 gulden aan mijn baas betalen (puntensysteem..gooien met een aardbei is 1 bolletje..3 bolletjes is 1 gulden van je loon af)
Londen: opgepakt wegens openbaar dronkenschap (met een groepje) (ik was niet dronken, rly)
Camping de appelhof: tent delen met een meisje die verliefd op je wordtje haar per ongeluk in de fik zetten en uiteindelijk van de camping getrapt worden.
enzo.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
toen ik nog een kleine doos was gingen we naar1: center parcs
daar verloor ik mijn kluissleutel waardoor ik in mijn badpakje 2 km over straat moest in de regen
ik mijn voet doorboorde door op een schutting te springen met een roestig schroef erin..die dus aan de andere kant van mijn voet eruit kwam. Ik met mijn ogen dicht onder water zwom in de stroomversnelling.. 3 hechtingen in mijn kin.
Luxemburg: achteroversalto van de duikplank. 3 hechtingen in mijn kin.
per ongeluk een eend mank sloeg met een peddel (gooide peddel t water in, mikte niet op de eend)
een tuinstoelpoot tegen mijn wenkbrauw kreeg.. 4 hechtingen in mijn wenkbrauw.
Parijs: Bus naar huis gemist
Aardbeienland:
3 weken in een drassig weiland met lekke tent vanaf 6:00 op mijn knietjes aardbeien plukken. Aan het eind van de 3 weken moest ik 5 gulden aan mijn baas betalen (puntensysteem..gooien met een aardbei is 1 bolletje..3 bolletjes is 1 gulden van je loon af)
Londen: opgepakt wegens openbaar dronkenschap (met een groepje) (ik was niet dronken, rly)
Camping de appelhof: tent delen met een meisje die verliefd op je wordtje haar per ongeluk in de fik zetten en uiteindelijk van de camping getrapt worden.
enzo.
daar zat ik ook al op te wachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil crime night op rtl 4, maar ze blijven maar "Ik kom bij je eten" uitzenden![]()
oh shoot het is alweer maandag!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil crime night op rtl 4, maar ze blijven maar "Ik kom bij je eten" uitzenden![]()
Ik moet jou er echt wekelijks aan herinneren hèquote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh shoot het is alweer maandag!
goed dat je het zegt![]()
ja echt ergquote:Op maandag 6 juli 2009 20:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik moet jou er echt wekelijks aan herinneren hè![]()
![]()
Gelukkig voor jou begon het nu gewoon 10 minuten te laat.
En het is een oude afleveringOh well.
Hey rockster, ty en o.k.quote:
Waarom zij specifiek, heeft ze zelf zo'n winkel?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm nee niet echt, maar misschien zou je eens kunnen proberen om LadyBos aan te spreken.
Pluphy
ja webwinkel, ook borduurdingesten dacht ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarom zij specifiek, heeft ze zelf zo'n winkel?
Ahá, leuk. En zwerft zij nog wel eens rond op FOK!? Of weet iemand 't linkje of een email adres?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
ja webwinkel, ook borduurdingesten dacht ik.
Ook okquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey rockster, ty en o.k.![]()
Ik was nooit echt weg hoor, maar in deze tijd van het jaar ben ik bijna altijd buiten.(En daarom minder achter de laptop).
You o.k. too?
Ow sorry...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ps Pandora, ik snap geen h** van je t-verhaal-p
We zijn al gegaan. We zouden gaan fietsen, weet je nog? Ik had er geen zak zin in, maar durfde dat niet tegen Jeroen te zeggen. Ik zat al allemaal smoesjes te bedenken, toen hij gewoon "plain" zei dat ie geen zin meer had. Hulde!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
stommie
Maar dat betekent vast dat je je heel goed vermaakt.
Hoe is het met die vakantie van jullie afgelopen? Gaan jullie nog?
Die schoenen zijn niet zo erg, maar ze lijken zo erg door de witte sokken en zijn broeken die altijd te kort waren!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Estrys het volgende:
MJheb er nooit heel veel mee gehad. Ben toch maar even gaan kijken. Je moet je kind later toch wat kunnen vertellen he
"ja jongen, Michael Jackson"
Maar ik irriteer me aan die schoenen van hem
ik ook! en aan z'n witte sokken en hoog water broek. en ik vraag me af wat een man in gódsnaam in een gouden bodystocking moetquote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Estrys het volgende:
MJheb er nooit heel veel mee gehad. Ben toch maar even gaan kijken. Je moet je kind later toch wat kunnen vertellen he
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Estrys het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
haha, die mop van dat stel die op fietsvakantie gingen. Ze gingen niet
Ja, zoiets.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
haha, die mop van dat stel die op fietsvakantie gingen. Ze gingen niet
Stom hè, Bones deze week. Ik wilde je nog waarschuwenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, zomaar die schoenen
ik kijk geen MJ, hier staat Bones op maar ik vind er niets aan zode hele aflevering is een droom ofzo? het slaat in elk geval nergens op.
Maar de kaarsjes staan hier aanen de luchtbedjes liggen klaar
so it's all good!
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Stom hè, Bones deze week. Ik wilde je nog waarschuwenhad 'm al gezien.
En overal roddels want in deze aflevering zouden Bones & Booth met elkaar in bed belanden. Ja, zo wel jaPsha.
ik erger me niet aan de schoenen van MJ. Wel aan mensen die "ik irriteer me aan" zeggenDat moest de taalnazi in mij even kwijt
![]()
Mja die bestaat nog niet. Dit is de nieuwste aflevering die er is, ook in Amerika. Dit was de seizoensafsluiterquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef Troel het volgende:
Wat een gare bones uitzendingIk wil het vervolg op vorige week.
who are youquote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja die bestaat nog niet. Dit is de nieuwste aflevering die er is, ook in Amerika. Dit was de seizoensafsluiterFaaaaaal.
haha exact dit zinnetje had ik ook geschreven, maar toch uiteindelijk maar niet op invoeren geklikt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef innepin het volgende:
ik erger me niet aan de schoenen van MJ. Wel aan mensen die "ik irriteer me aan" zeggen![]()
Ik zal maar niet vertellen wat ik in het dagelijks leven doequote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
[..]
haha exact dit zinnetje had ik ook geschreven, maar toch uiteindelijk maar niet op invoeren geklikt.
Eerst mn lief even in een heet badje met bruisbal stoppenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Estrys het volgende:
Huup je hebt toch Harry Potter films? Op je luchtbedje. Of ga je nou op je luchtbedje in bad liggen dobberen?
oh oh, toch niet 'je irriteren' he?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wat ik in het dagelijks leven doeDan gaan jullie huilen denk ik...
Moet dat niet "stommer dan" zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Estrys het volgende:
Ik vind deze aflevering ook stommer als anders![]()
en zo ist mar krek! Vrouwke.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef bixister het volgende:
da's waar!en ach, communizeer (au!) maar raak hoor, als we je maar begrijpen, toch?
![]()
nee daar heb ik in ieder geval totaal geen last van, taalkundig gezien dan. Wel op vormgeving en of het consistent is allemaal, dat dan weer wel. Maar misschien heb jij dat ook met horeca gelegenheden, dat je ergens op gaat letten.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me best lastig als je iets doet met communicatie, ga je dan niet overal op letten?
heeft jouw vriend veel slippertjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kwam net in de keuken en vond mijn vriend's slippertjes maatje 47-48 vakkundig gesaboteerd door onze hond. Er toen kwam er net een sms-je voor hem binnen dus ik heb er heel sarcastisch een foto van gemaakt en de telefoon bij zijn werkplek gelegd (hij's nog bezig).
...en nu zie ik die foto dus langskomen op twitter
Plakletters.netquote:Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef phluphy het volgende:
Ladies (en incidentele gentlemen), wie heeft ervaringen met een goed adresje voor het laten bedrukken van t-shirts (voor volwassenen)?
En wie wil die ervaring met mij delen?
Die van mij heeft er ook wel veel hoor, die is nogal fan van de badgast look @workquote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]nu vast en zeker minder dan de jouwe...
Bixquote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
[..]
haha exact dit zinnetje had ik ook geschreven, maar toch uiteindelijk maar niet op invoeren geklikt.
quote:
Ik ook, maar dat komt voornamelijk omdat ik geen zin heb om vrienden te maken en op mensen te reageren als ze wat tegen me zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef bixister het volgende:
hehheh. i know.en nog steeds de hyves-pressure weten te weerstaan ook!
Ik had vanmiddag het zelfde toen ik in het opruimings-rek bij de hema ZWANGERSCHAPS-STRINGS zag hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef k_i_m het volgende:
Whoehahahahahaa, ik pis in mijn broek, een ve-ga-nis-ti-sche B-B-Q!!!LOLLEREINS!!!111!!!
Bedankt, maar zo te zien is dat alleen voor letters en niet tevens voor foto's of afbeeldingen.quote:
aha! vrouwpiet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef bixister het volgende:
oh en michael jackson.... ook ik was ooit fan.![]()
[ afbeelding ]
heb net wel stukken van 't concert gezien maar daarna de tv uitgezet. dus de documentaire gemist. maar het kan haast niet anders dan een triestig verhaal zijn, afgaand op de dingen die we al van 'm wisten.
Of....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:21 schreef Sugar het volgende:
Die foto ken ik nog van een keer eerder, bix! Leuk is die.![]()
Ik ben benieuwd of ik ooit nog ongesteld ga worden.Ik ben nu al een paar maanden pilloos, maar niks. Nou ja, ook prima, eigenlijk.
quote:
Wel pluf, je moet even contact met m opnemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:08 schreef phluphy het volgende:
Leuke foto Bix. Geweldig kapsel ook!![]()
En Rocka, ik word ook steeds verdrietig als ik een docu of programma over MJ zie. Ik vind het zo'n zielige man, met zo'n leven als het zijne kun je ook alleen maar verknipt worden.![]()
[..]
Bedankt, maar zo te zien is dat alleen voor letters en niet tevens voor foto's of afbeeldingen.
Holladijee, ik zit al 19 maanden zonder inmiddels.... En ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
nou dan hoop ik voor je dat je snel ongesteld wordt. Of niet, net wat je zelf prettiger vindt![]()
Ik hoop dat het bij mij na de zwangerschap snel op gang komt, ik kan niet zo goed tegen het idee dat het wel kan, maar dat ik niet weet wanneer enzoqua lichamelijke dingskes hou ik wel van een beetje voorspelbaarheid
ik bedoel in de stijl als deze:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
wat een zooitje takkenweer zeg
nu kan ik nog de deur niet open zetten om de boel te luchten.
weet iemand trouwens waar ik getekende plaatjes van star wars kan vinden?
Was laatst bij de HA voor iets anders, gevraagd en die zei dat het heel normaal is tot een jaar na de bevalling als je nog BV geeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:18 schreef Sugar het volgende:
Ja, 19 maanden niet ongesteld zou mij ook wel een beetje verontrusten.![]()
![]()
Wat zegt de ha daarvan, freecell? Want jij bent nog heel jong, toch?
Ik stuur TARA wel even hierheenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand trouwens waar ik getekende plaatjes van star wars kan vinden?
Denk dat je dat beter op dat soort fora kan vragen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik bedoel in de stijl als deze:
[ afbeelding ]
maar dan met hele figuren
of is er een ander forum waar ik het beter kan vragen?
ik wil er één of twee als verrassing op luca zijn kastdeur kwasten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar heb je het eigenlijk voor nodig?
Volgens mij heeft een jaar 12 maanden en zit je dus al ruim over dat jaar heen, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Was laatst bij de HA voor iets anders, gevraagd en die zei dat het heel normaal is tot een jaar na de bevalling als je nog BV geeft
Dus niks om me zorgen over te maken.
tijdens 9 maanden zwangerschap word je ook niet ongesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een jaar 12 maanden en zit je dus al ruim over dat jaar heen, toch?
Ik verwacht ook geen menstruatie na de bevalling, ivm PCO en ik vind het wel een prima vooruitzicht
Ja, nee, hehe....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
tijdens 9 maanden zwangerschap word je ook niet ongesteld
19 in totaal inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, nee, hehe....
Zoals ik het las, is het 19 maanden na de bevalling. Maar nu ik erover nadenk, is L nog niet zo oud, toch?
Niet echt gevonden, misschien moet je zelf even zoeken in dat museum gedeelte en dan onder charactersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
o die gaan wel lukken denk ik zo
maar die eerste vind ik zoooo gaaf voor op de kastdeur
heb je van die eerste (prinses leia oid) ook de luke skywalker versie en dan tegenovergesteld?
ook heel gaaf om te kwasten lijkt me
die moet je ook heel snel zodra je ze gekocht hebt in een keer zelf opeten. Duhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]
19 in totaal inderdaadL. is bijna 11 maanden en is wat aan de vroege kant geboren
En ik heb me maar eens gemeld in het blundertopicMijn zoon had de snoepsmileys gevonden
jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef huuphuup het volgende:
Gefeliciteerd Rocka!
dus jij wordt verwend als je moeke jarig is?dat doe je goed!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja
Kom op zeg, ze hoeft vandaag ook al niet op te passen dus ze moet niet zeuren
Maar je gaat wel iets leuks doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef MamsX het volgende:
Goedemorge., Help ik moet zo door de regen...![]()
Nou zo leuk vind ik het niet hoor..quote:
waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef MamsX het volgende:
[..]
Nou zo leuk vind ik het niet hoor..
Zweten tussen de ballen, allemaal schreeuwende kinderen etc![]()
Maar als het kind blij is dan ben ik blij
Ok ok, ik zei het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef MamsX het volgende:
[..]
Nou zo leuk vind ik het niet hoor..
Zweten tussen de ballen, allemaal schreeuwende kinderen etc![]()
Maar als het kind blij is dan ben ik blij
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuu het water in de wc steeg alweer rap en ik stond paraat met m`n bal om hem dicht te trappen, maar het viel gelukkig mee! Weer een dag waarop ik niet met mijn voet in de wc hoef
Wat een rare wc?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuu het water in de wc steeg alweer rap en ik stond paraat met m`n bal om hem dicht te trappen, maar het viel gelukkig mee! Weer een dag waarop ik niet met mijn voet in de wc hoef
dat heeft niet zoveel met de wc te maken, maar meer met onze riolering en de liters hemelwater die er momenteel naar beneden komen, kapitein kort van draad.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lach me is niet uitquote:
handschoenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nja Mous dan moet ik er met m`n tengels in *huiver*
Dan liever m`n voet! Die geef ik daarna wel ff een waterstofbehandeling ter ontsmetting
Het is dat je het zelf al stom noemtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef moussy het volgende:
Ik moet ook maar eens stoppen met roken, want hoe triest is het dat je met plu buiten gaat staan om te roken, de winter, nóg triester, dik inpakken, want koud.. paffen! half peukie, snel naar binnen racen om op te warmen voor de volgende rondestom eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Lach me is niet uit![]()
Ik weet eigenlijk niet eens wat het betekent...
Op mn werk is het nóg stommer, buiten het zicht van iederen, want niet pedagogisch verantwoord en dan ook nog in 1 of ander afgesloten meurhokquote:
Wel beginnen is nog veel en veel makkelijker.quote:
Voor je moederquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
smogs!
Ik ga zo lekker een dagje bij mijn ouders zitten om verwent te worden want mijn moek is jarig
(ik vond het zelf wel leuk bedacht)
onder die paraplu kwam bij mij ook het besef..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef moussy het volgende:
Ik moet ook maar eens stoppen met roken, want hoe triest is het dat je met plu buiten gaat staan om te roken, de winter, nóg triester, dik inpakken, want koud.. paffen! half peukie, snel naar binnen racen om op te warmen voor de volgende rondestom eigenlijk
Ik zie gelijk helemaal voor me dat je dan met je kop in de pot hangt om hem op te blazen aan dat tuutje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Je kan ook een strandbal er in duwen en dan oppompen terwijl hij in het gat zit, klemmer dan klem gaat niet, scheelt een voet in de pot
Jullie worden niet uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:13 schreef bixister het volgende:
het is echt een bevrijding om daarvan af te zijn. ik ben er nog steeds erg blij mee.
Oh bahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie gelijk helemaal voor me dat je dan met je kop in de pot hangt om hem op te blazen aan dat tuutje.![]()
![]()
wel 15 jaar, E.T.! en behoorlijk stevig ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
onder die paraplu kwam bij mij ook het besef..
Ben er nu 3,5 jaar vanaf![]()
Bix, heb jij ooit gerookt?? Vind ik nou helemaal niks voor jou eigenlijk
Shag, neeee, jij?! Nee toch?!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef bixister het volgende:
[..]
wel 15 jaar, E.T.! en behoorlijk stevig ook.
en wat jij nu zegt kreeg ik echt heel vaak te horen. er waren mensen die zich bij ieder shaggie opnieuw verbaasden. 'rook jij??!! niks voor jou! '![]()
Die reden ga ik onthouden, die is te goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef _Bar_ het volgende:
Netjes hoor, vind zoiets altijd stoer.
Wel vol blijven houden hoor, hier zijn namelijk echt na jaren m'n opa en oma weer begonnen met roken, en niet omdat ze er nu echt zoveel zin in hadden, maar omdat ze zich verveelden en iets om handen wilden hebben.
Ik doe soms een zwaar shaggie, ff lekker hoestenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:19 schreef bixister het volgende:
hihi. dacht je dat ik genoeg geld had voor gewone sigaretten? bovendien vond ik shag eigenlijk ook wel erg lekker. nog steeds heb ik er af en toe wel zin in hoor. maar ik durf 't niet aan.
Oh ja dat was hier ook iets, alleen maar zitten zitten en paffenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef _Bar_ het volgende:
ik wil het nu ook echt volhouden, helaas was de vorige keer mislukt na het overlijden van Thijs ben ik na een half jaar ofzo weer begonnen.
en dat volgehouden tot deze zwangerschap in december.
herkenbaar, zo ook die dag, ik heb er toen ook 1 gerookt om mezelf rustig te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja dat was hier ook iets, alleen maar zitten zitten en paffen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef bixister het volgende:
in mijn (rook)'kringen' -huhhuh- was het anders ook bepaald niet gewoon om echte sigaretten te roken hoor. iedereen rookte shag. we hielden ook wedstrijden, wie 't snelst een shaggie kon draaien.
quote:
Jij bent altijd aan het sjansen...quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Nooit van gehoord? Och hemel... het commentaar dat we dan op elkaar leverden als er iemand een vaag shaggie had gebouwd!
quote:
met 2 vloeitjes, maar das wat andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
rechte, lucifers, binnenstebuiten, hoerentoeters..ik beheerste ze allemaal
Ik ook!quote:
FOK!kers stoppen met roken #64quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent altijd aan het sjansen...
En dames, ik probeer te stoppen ja! Maak me niet lekker !
of gruis er in duwen.. schoot vol vonkjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja die ken ik ook
En die hulzenstoppers jaEn dan niet genoeg aanstampen waardoor het vuurkegeltje er regelmatig afviel..weer een gat in het zeil
Het ging juist om het draaien gedeelte.quote:
Kon ook met een hulzenstopper, daarna het filter er af brekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
't Is dat je shag nodig had voor een blow maar verder vond ik shag maar lastig.
Oh, oeps. Dan kon je voorgedraaide kopen.quote:
En je tippie dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Kon ook met een hulzenstopper, daarna het filter er af breken
Dat wordt tenminste nog uitgelegd, dat kapitein gedoen niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:39 schreef MamsX het volgende:
Lol nee ik wist echt niet wat een Hoerentoeter is
Maar nu met uitleg is het me heel erg duidelijk
Ik heb ooit eens een stuk conifeer in een shaggie gestopt.quote:
Gewoon niet bij gebrek aan draaikunsten, maar je huls iets dichtvouwen, zodat je niets steeds hoefde te tuffenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een stuk conifeer in een shaggie gestopt.![]()
Nouja, ik was gewoon een meeblowert. Niemand wílde ook dat ik draaide want dan was het gegarandeerd ellende.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon niet bij gebrek aan draaikunsten, maar je huls iets dichtvouwen, zodat je niets steeds hoefde te tuffen
dat was paracetamol roken, maar deed niets, en gaatjes in mn longen, ik heb niets gehoord bij mn laatste longfoto, maar was dus een éénmalige aktie, want vies bitter...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een stuk conifeer in een shaggie gestopt.![]()
Thee heb ik nooit gedurfd want men zei dat daar de gaten van in je longen vielen.
Die conifeer zal overigens vast niet beter geweest zijn!
Sowieso... Amerikaanse wiet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik heb in Amerika in een zomerkamp gewerkt en daar kregen we wat wiet van een jongen die daar woonde. Omdat we geen vloei hadden hebben we een jointje gedraaid met een blaadje uit een kladblok. Dat was pas goorEn stoned werden we ook al niet
ik javaanse jongens 3 kwart en halfzware Van Nelle rood met witte rizlavloei om maar apart te doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook een tijdje shag gerookt. Halfzware Van Nelle
Ja, het had ook net zo goed die conifeer van BE kunnen zijnquote:
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik heb in Amerika in een zomerkamp gewerkt en daar kregen we wat wiet van een jongen die daar woonde. Omdat we geen vloei hadden hebben we een jointje gedraaid met een blaadje uit een kladblok. Dat was pas goorEn stoned werden we ook al niet
In die buikpijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:40 schreef Sugar het volgende:
Waar heb je geen zin in, saffier? Rot dat je zo'n buikpijn hebt.
Whehe. Prachtig lijkt me dat, je ouders drie weken op vakantie en bij terugkomst echt zo'n hele hap uit de conifeer in de tuin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, het had ook net zo goed die conifeer van BE kunnen zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Prachtig lijkt me dat, je ouders drie weken op vakantie en bij terugkomst echt zo'n hele hap uit de conifeer in de tuin..
"Sorry ma!"quote:
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4DANL_nlNL238NL238&q=kleurplaten+star+wars&um=1&ie=UTF-8&ei=BQ9TSuWXJYaG-Qbs3J3JCA&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil er één of twee als verrassing op luca zijn kastdeur kwasten.
dus ik zoek niet van die heel erg gedetailleerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |