Hier welquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
En dan dondert en bliksemt het ook al niet eens.
Ja hier dus wel, dus ik ren vol goeie moed naar buiten met mijn mond open en naar boven wachten op de meters bierquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
Hier dus ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
Ik waardeer de muziek ook niet. Ik waardeer het bier dat mij toegezegd isquote:Op maandag 6 juli 2009 18:21 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die dat soort 'muziek' enigszins waarderen.
Guus is een held!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:21 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die dat soort 'muziek' enigszins waarderen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bavaria is kankerlekker, iedereen die dat niet vind is een kankermongooltje die geen smaak hebben.
Bavaria is niet drinkbaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bavaria is kankerlekker, iedereen die dat niet vind is een kankermongooltje die geen smaak hebben.
vindquote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bavaria is kankerlekker, iedereen die dat niet vind is een kankermongooltje die geen smaak heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
Het waait hier alleen....Zelfs onweer durft Den Helder niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heel soms komt er van dat moedige weer aan... maar das maar 1x per jaar ofso..quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zelfs onweer durft Den Helder niet in.
Ik mis je oude UI al kan ik hem niet eens meer herinnerequote:
Nou, 'mooi' zou ik Roosendaal nou niet echt willen noemenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Silven het volgende:
Hier in het mooie Roosendaal regent het wel meters bier.
Je tuintje kan heus wel een halve dag zonder regen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Het heeft hier al 4 weken niet geregend, alleen vanochudd!! 3 minuten en t was weer weg.. en ook echt niet langer> ja misschien 3 minuten en 50 seconden ofso..
niet eens onweer
Ik wil wel even een lekkere golden shower geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hier dus wel, dus ik ren vol goeie moed naar buiten met mijn mond open en naar boven wachten op de meters bier![]()
Nou, mooi niet, meters zure regen![]()
!
Ja, maar de tuin is nu 1 grote zand/stof bende omdat het al 4 weken niet heeft geregend en 22+ graden isquote:Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je tuintje kan heus wel een halve dag zonder regen hoor
Den Helder is toch ook één groot gat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar de tuin is nu 1 grote zand/stof bende omdat het al 4 weken niet heeft geregend en 22+ graden is
Daarom waait het er ook altijd te hard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Den Helder is toch ook één groot gat?
Als ik vanuit Den Helder naar Alkmaar rij of andersom begint bijna altijd bij Schagen te regenen, wordt je ook niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom waait het er ook altijd te hard.
Hier heb ik vandaag toch echt nog lekker in de zon op een terras gezeten, en sowieso niet veel regen gezien de laatste weken. En dat beetje regen vind ik wel prettig, ook in verband met hooikoorts.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als ik vanuit Den Helder naar Alkmaar rij of andersom begint bijna altijd bij Schagen te regenen, wordt je ook niet echt vrolijk van
Dat geloof ik best, maar het is wel apart altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier heb ik vandaag toch echt nog lekker in de zon op een terras gezeten, en sowieso niet veel regen gezien de laatste weken. En dat beetje regen vind ik wel prettig, ook in verband met hooikoorts.
Zeker, het is ook totaal niet mijn ervaring (maar ik rijd nooit naar Den Helder, wel naar Alkmaar en terug).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar het is wel apart altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |