Dat.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:14 schreef HassieBassie het volgende:
De Kamasutrabeurs; daar zou ik ook niet dood gevonden willen worden, terwijl ik sex toch echt wel jammie vind.
Belachelijk hip ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die meiden anaal neuken zijn gewoon belachelijk.
Jij doet liever mannen?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die meiden anaal neuken zijn gewoon belachelijk.
Om maar te zwijgen over de radioreclame..quote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die naar de kamasutrabeurs gaandie naam is alleen al te kansloos.
Moet jij zeggen met al je spelfouten altijdquote:
LuisterT!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ze luisterd welleens JannesDus ik denk dat de pics overbodig zijn
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LuisterT!
Ontzettende faler.
Om over welleens nog maar te zwijgen.
En je hebt haar nog steeds op msn?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Nee belachelijk smerig.quote:
Ja, en luistert is met een t.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
typte ik weleens echt met dubbel l ?
maar daar ging het topic heul niet over![]()
Ahh, dan begrijp ik het al. Ze is foeilelijk en niemand wilt haar en daarom heeft ze nog nooit geneukt en weet ze eik niet eens of het bah is?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
quote:
oh nee?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja en wel eens is ook niet aan elkaar.
En bij onderstaande zin hoort er een t achter vind.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja en wel eens is ook niet aan elkaar.
quote:Persoon in kwestie is een meisje van 19, en maagd. En vind sex bah![]()
Het gebruik van hoofdletters en interpunctie is ook aan te raden.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef wapwip het volgende:
taalpuristenopen er een topic over zou ik zeggen
De TT lezen en vervolgens een post posten die iets te maken heeft met die TT of met de OP is ook aan te raden. Ik zal een beetje hier op fok ieder woord 5 keer gaan afwegen of het juist getypt is. Huilliequote:Op maandag 6 juli 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gebruik van hoofdletters en interpunctie is ook aan te raden.
Roger that,,quote:Op maandag 6 juli 2009 18:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
ME?quote:
Dat je dat nodig zou hebben zegt genoeg over je niveau.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
De TT lezen en vervolgens een post posten die iets te maken heeft met die TT of met de OP is ook aan te raden. Ik zal een beetje hier op fok ieder woord 5 keer gaan afwegen of het juist getypt is. Huillie
Gelukkig maar dat we jou hebben dan, zodat je je vrije uurtjes lekker taalfouten kunt gaan zoeken. Heb je een vriendin? vraag me af hoe dat dan gaat,quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat je dat nodig zou hebben zegt genoeg over je niveau.
Daarnaast is je klacht zo onbenullig en in elk geval niet topicwaardig.
Ja, ik heb een vriendin, en nee zo gaat het niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we jou hebben dan, zodat je je vrije uurtjes lekker taalfouten kunt gaan zoeken. Heb je een vriendin? vraag me af hoe dat dan gaat,
Vriendin van Zotheid:
Zullen we sex hebben?
Zotheid:
Nou, schrijf het eens even op eerst op een blaadje
Vriendin van zotheid:
uhh, oke *schrijft op "sex"
Zotheid:
Ja dat is dus fout, geen seks dus met jou dom wijf
![]()
Echt zoek een leven, nu het nog kan
En dan nog gewoon doorgaan ookquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin, en nee zo gaat het niet.
Overigens zou je in de laatste zin "die ik volgens jou zou zeggen" seks moeten schrijven ipv sex.
Haahaha, ja, inderdaad! Ik zit al bijna 23 jaar zonder seks en ik mis niks!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Sex is overschat.
Van die kansloze faggots die zogenaamd niet 40 dagen zonder kunnen. Echt royalzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |