abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:55:10 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71961460
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Tuurlijk heb ik als mens zijnde ook aandacht en erkenning nodig in het leven. Hoe zou jij erbij lopen als iedereen zou stoppen met het geven van complimenten en andere gebaren die jou altijd het gevoel geven dat je er mag zijn, Denk je dat je stoer genoeg bent (of verwaand genoeg) om zonder te kunnen? Ik durf te wedden van niet! En natuurlijk overdrijven jullie weer wat iemand als mij precies zou denken of willen, wat mijn motivaties zouden zijn bla bla bla. Of zijn jullie conclusies niet meer wat JULLIE ZELF zouden denken/voelen/willen als jullie in mijn situatie zou zitten

Dus wat je op mij projecteert zegt meer over jezelf niet?
Denk jij echt dat jij de enige in de hele wereld bent die het zwaar heeft? op sexueel vlak of op wat voor vlak dan ook?
Ik heb vrij veel nare dingen meegemaakt in mijn leven en toch ben ik over het algemeen heel vrolijk en gaan mensen graag met me om.
Ik leef maar een keer ( denk ik dan) en ik moet er het beste van maken, ik denk altijd maar, het kan altijd nog erger!
Jij leeft ook maar een keer, nu kan je denken dat je heel zielig bent en dat iedereen tegen je is en dat niemand begrijpt wat je doormaakt of je kan denken, fuck you allemaal, ik maak het beste van mijn leven en ga ervan genieten.

Geloof me, met die laatste instelling trek je veel meer vrouwen aan.

Daarnaast, leg je je eigen standaard wel heel erg hoog, je hebt een foto van een meisje in je fobo staan wat dus schijnbaar je droomvrouw moet voorstellen, joh, er zijn legio mannen die zo'n meisje niet kunnen krijgen.
Waarom moet ze de perfecte vrouw zijn? de perfecte vrouw bestaat niet eens.
Ik vind Vin Diesel een heerlijke vent, mijn man lijkt er nog niet een beetje op, maar mijn man is lief, hij geeft me aandacht, hij is een goede vader, hij is gezellig en heeft humor.
Dat is zoveel belangrijker dan een knap koppie.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-08-2009 21:00:25 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:27:21 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71968729
Hahaha. Mijn god, die fotoboek reacties van 'em
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72027889
Ik heb het hele topic gelezen en andere reacties van je op dit forum en ik kan maar tot een conclusie komen.
Je bent een ongelofelijke jankzak die wil dat alles aan komt waaien zonder er iets aan te doen en dat iedereen hier zo ongelofelijk veel medelijden met je heeft, want je hebt zo'n kutleven.
FYI: met zo'n kut innerlijk als jij hebt, lijkt het me sterk dat zelfs je moeder van je houdt. Walgelijk ventje.
pi_72028137
Zo dan. Ik dacht dat mijn reacties in het vorige topic aan de botte kant waren maar jij kan er ook wat van.

-edit- Dat was dus dit topic. Kan je het niet bij 1 topic houden TS? Erg vervelend dit.

[ Bericht 24% gewijzigd door MinderMutsig op 20-08-2009 01:25:05 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72046060
Ik zou zeggen : doe eens wat met de goed bedoelde adviezen die je hier krijgt
Alleen jijzelf kan ervoor zorgen dat je situatie ten goede kan veranderen.
pi_72047775
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:27 schreef Catbert het volgende:
Hahaha. Mijn god, die fotoboek reacties van 'em
ja, te erg
pi_72052640
lol,ik ben ook maagd maar kan me niet voorstellen dak zo ga whinen en bitchen erover
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_72052691
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef DirtyDaniel het volgende:
lol,ik ben ook maagd maar kan me niet voorstellen dak zo ga whinen en bitchen erover
lap 50 euro en ga ff naar de dames
pi_72053409
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef henkway het volgende:

[..]

lap 50 euro en ga ff naar de dames
Aan gedacht but,wheres the romance in that? ik hou het liever vol dan zoeen smerig uitgewoond vol met SOA's en 3de wereld rampen hol vol te blaffe...
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:07:45 #110
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_72054038
wat een gezeur door de TS.
forget it, niet betaalde sex zit er niet in.
zeker niet op de manier waarop je reageert.

ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar mij hoor je niet klagen en zeuren.
en liefde? wat is dat? hoe voelt dat?
een kus? geen idee hoe dat voelt.
alleen als er in mijn directe omgeving ernstige dan wel vervelende dingen gebeuren mis ik wel eens iemand om troost bij te zoeken.
maar afkloppen, het kappen in het bos is gelukkig weer even over.
gewoon genieten van dat wat je wel hebt.
een nerd met een communicatie probleem.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:27 #111
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_72069108
Maar hij heeft niks, hij is alleen maar zielig
All she wants and needs is just a little taste..
pi_72072184
Mjah, dat herken ik wel, maar daar zul je toch echt zelf iets aan moeten doen, zielig in een hoekje gaan zitten schiet je niets mee op, gewoon stap voor stap dingen aanpakken en proberen te veranderen hoe moeilijk het ook is. Veel beter resultaat en ik voel me d'r een stuk beter bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')