quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:Tuurlijk heb ik als mens zijnde ook aandacht en erkenning nodig in het leven. Hoe zou jij erbij lopen als iedereen zou stoppen met het geven van complimenten en andere gebaren die jou altijd het gevoel geven dat je er mag zijn, Denk je dat je stoer genoeg bent (of verwaand genoeg) om zonder te kunnen? Ik durf te wedden van niet! En natuurlijk overdrijven jullie weer wat iemand als mij precies zou denken of willen, wat mijn motivaties zouden zijn bla bla bla. Of zijn jullie conclusies niet meer wat JULLIE ZELF zouden denken/voelen/willen als jullie in mijn situatie zou zitten

Dus wat je op mij projecteert zegt meer over jezelf niet?
Denk jij echt dat jij de enige in de hele wereld bent die het zwaar heeft? op sexueel vlak of op wat voor vlak dan ook?
Ik heb vrij veel nare dingen meegemaakt in mijn leven en toch ben ik over het algemeen heel vrolijk en gaan mensen graag met me om.
Ik leef maar een keer ( denk ik dan) en ik moet er het beste van maken, ik denk altijd maar, het kan altijd nog erger!
Jij leeft ook maar een keer, nu kan je denken dat je heel zielig bent en dat iedereen tegen je is en dat niemand begrijpt wat je doormaakt of je kan denken, fuck you allemaal, ik maak het beste van mijn leven en ga ervan genieten.
Geloof me, met die laatste instelling trek je veel meer vrouwen aan.
Daarnaast, leg je je eigen standaard wel heel erg hoog, je hebt een foto van een meisje in je fobo staan wat dus schijnbaar je droomvrouw moet voorstellen, joh, er zijn legio mannen die zo'n meisje niet kunnen krijgen.
Waarom moet ze de perfecte vrouw zijn? de perfecte vrouw bestaat niet eens.
Ik vind Vin Diesel een heerlijke vent, mijn man lijkt er nog niet een beetje op, maar mijn man is lief, hij geeft me aandacht, hij is een goede vader, hij is gezellig en heeft humor.
Dat is zoveel belangrijker dan een knap koppie.
[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-08-2009 21:00:25 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."