quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie die engel al gevonden Shitney?? Ik zoek me het apelazerus op jouwbuis.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Rnnz het volgende:
Robijn: laat je niet zo kennen in dat andere topicDie mensen komen zichzelf nog wel tegen, het heeft geen zin om daar tegenin te gaan.
Hou op, ik zit op mijn werkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Die zei net doei dus ik verwacht haar niet terug.
*PROEST*quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, ik zit op mijn werken ik gil het haast uit hier
In de clip van You Are Not Alone was hij eigenlijk zelf een engeltje, maar die versie wilde MTV niet uitzenden.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ja Elizabeth, die bedoelt ze denk ik (met vleugels) want een andere met een engel kan ik me ook niet bedenken.
LOL @ TT
We zitten nou op 15, ik denk dat ze deze pagina nog wel langskomt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef wapwip het volgende:
Goede TT![]()
Lets place our bets, how many posts untill she's back?
Respectloos vind ik dat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
Maar ze komt zichzelf nog wel tegen hoor.quote:
Ik vond het ook net op Google, dat in de oorspronkelijk video hij een near-naked angel was!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de clip van You Are Not Alone was hij eigenlijk zelf een engeltje, maar die versie wilde MTV niet uitzenden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed keek zag je z'n plasser.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ook net op Google, dat in de oorspronkelijk video hij een barely naked angel was!
Lekkerding!quote:
Skatjequote:
Bitchiequote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja hallo, open even je eigen topic. Jullie zijn respectloos bezig!
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:01 schreef wapwip het volgende:
Ja dit kan dus echt niet he! Jullie komen hier een beetje opeens het topic in en gaan dan zo oneerbiedig lopen te doen. Niet eens je post beginnen met htk (hail the king) echt schandalig gewoon, niet normaal meer. Wacht maar tot je volwassen bent, dan snap je het wel!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de clip van You Are Not Alone was hij eigenlijk zelf een engeltje, maar die versie wilde MTV niet uitzenden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt nooit zo naar hem gekeken (want geen fan). Maar als ik dat betreffende filmpje over zijn "tools" bekijk en de clip van In the closet, zie ik het echt wel. Echter, ik weet nog heel goed dat ik toentertijd echt een raar gevoel in mijn buik kreeg van You are not alone, zo nķet seksueel vond ik hem.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.
Waar? Waar? wrijft ijsklontjes in nekquote:
Boodschap van she who cannot be mentioned bedoel jequote:
Wie?quote:
OMG, die is echt net zo Wacko als Jacko himself.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
trouwens, deze wil ik jullie niet onthouden
Verzoek tot niet klakkeloos overnemen van tabloids
sorry, heb al ge-editquote:Op maandag 6 juli 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Boodschap van she who cannot be mentioned bedoel je
Je gaat hem WIE pm-en?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
Bwahahahahaha omfg, janedoe
Dįt filmpje. Om te fucking GIEREN.
Ik ga hem robijn PM'en![]()
![]()
VEEG ME OP!!!
Ik vind het zo schattig dat ik allerlei zeer bekende nummers tegenkom met opmerkingen als "deze kende ik nog niet". Vind ik echt mooi, dat allerlei mensen nu alsnog alles leren kennen wat voor mij zo ontzettend bekend is.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef beequeen het volgende:
Deze kende ik nog niet. MJ samen met Paul en Linda.
"Billie jean was not his lover! Of course she wasn't she had a vagina. And she was older then 12 years old!"quote:
Dat had ik nou ook! Daarin was hij totaal niet sexy, beetje eng zelfs. Dat vind ik nu nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nooit zo naar hem gekeken (want geen fan). Maar als ik dat betreffende filmpje over zijn "tools" bekijk en de clip van In the closet, zie ik het echt wel. Echter, ik weet nog heel goed dat ik toentertijd echt een raar gevoel in mijn buik kreeg van You are not alone, zo nķet seksueel vond ik hem.
ff gelezenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG, die is echt net zo Wacko als Jacko himself.![]()
Volledig van het padje.
Dat wordt nog wat als Paul de geest geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |