quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie die engel al gevonden Shitney?? Ik zoek me het apelazerus op jouwbuis.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Rnnz het volgende:
Robijn: laat je niet zo kennen in dat andere topicDie mensen komen zichzelf nog wel tegen, het heeft geen zin om daar tegenin te gaan.
Hou op, ik zit op mijn werkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Die zei net doei dus ik verwacht haar niet terug.
*PROEST*quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, ik zit op mijn werken ik gil het haast uit hier
In de clip van You Are Not Alone was hij eigenlijk zelf een engeltje, maar die versie wilde MTV niet uitzenden.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ja Elizabeth, die bedoelt ze denk ik (met vleugels) want een andere met een engel kan ik me ook niet bedenken.
LOL @ TT
We zitten nou op 15, ik denk dat ze deze pagina nog wel langskomt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef wapwip het volgende:
Goede TT![]()
Lets place our bets, how many posts untill she's back?
Respectloos vind ik dat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Noek het volgende:
Maar ze komt zichzelf nog wel tegen hoor.quote:
Ik vond het ook net op Google, dat in de oorspronkelijk video hij een near-naked angel was!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de clip van You Are Not Alone was hij eigenlijk zelf een engeltje, maar die versie wilde MTV niet uitzenden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed keek zag je z'n plasser.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ook net op Google, dat in de oorspronkelijk video hij een barely naked angel was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |