Er zit wel een soort kinderboerderij jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
Auto, De galderseweg, zit daar ook soort kinderboerderij ofzoiets. Iets waar men konijnen kan afgeven als ware in een bocht ?
en liggen er vanaf de stad gezien rechts weilanden ?
mjah ik denk dat dat de weg is waar mijn baas dit jaar tegen een boom is gereden ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zit wel een soort kinderboerderij ja
En vanaf de stad gezien, zijn het voornamelijk bossen
Goede morgen auto trouwensquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zit wel een soort kinderboerderij ja
En vanaf de stad gezien, zijn het voornamelijk bossen
Ja, dat kan wel een stukje zijn wat aan die weg ligtquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah ik denk dat dat de weg is waar mijn baas dit jaar tegen een boom is gereden ...
maar als er bossen liggen is het niet haha
klinker weg met bomen aanweerskanten en links vanuit de stad staan nog wel wat huizen dacht ik
Mailtjes werken in dat gevallen doorgaans niet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben een slijmmail aan het typen naar een docent, of ie alsjeblieft ons verslag nog wil nakijken ondanks dat we te laat zijn, maar wat ik ook typ: niets is slijmerig genoeg lijkt het. Bluh.
Nope, dan moet ik 4 uur reizen en ik weet niet eens zeker of hij aanwezig is / tijd heeft om me te ontvangen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Mailtjes werken in dat gevallen doorgaans niet...
Langsgaan werkt beter, maar ja ik weet niet of dat kan....
bellen ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nope, dan moet ik 4 uur reizen en ik weet niet eens zeker of hij aanwezig is / tijd heeft om me te ontvangen.
dat lijken mij in elk geval goede reden voor uitstel.quote:
Dat kan wel de Galderseweg zijn, maar die weg is zolangquote:
dit is redelijk beginquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan wel de Galderseweg zijn, maar die weg is zolang
Dat is dan als je er net op draait (uit de stad), tussen de bocht en de bowling?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit is redelijk begin
nog voor dat die knik erin zit zeg maar.
dan is het niet de zelfde wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan als je er net op draait (uit de stad), tussen de bocht en de bowling?
Het is alleen geen klinkerweg
Dan is het inderdaad een andere wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan is het niet de zelfde weg
want was echt klinker (toen in januari haha) en bowling baan ? daar ?
dan hebben we echt niet over zelfde weg
Antwoordquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Weet iemand bij welke schoenenwinkel in Tilburg ze Gaastra schoenen hebben? Ik heb mij zinnen op een paar schoenen gezet, maar ik kan ze niet vinden
Ze verkopen ze bij die sportwinkel die in de Emmapassage zit, weet de naam even niet, want die veranderd nog wel eens...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Weet iemand bij welke schoenenwinkel in Tilburg ze Gaastra schoenen hebben? Ik heb mij zinnen op een paar schoenen gezet, maar ik kan ze niet vinden
Oke, de Emmapassage weet ik wel te vindenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze verkopen ze bij die sportwinkel die in de Emmapassage zit, weet de naam even niet, want die veranderd nog wel eens...
Kijkavondquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef VoreG het volgende:
Oeh! Zojuist een advertentie voor een kamer op kamernet gezet. Ik kan niet wachten op de aanmeldingen! Kijkavonden organiseren is oke.
Nee, maar ik wil wel even checken welke advertentie het isquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef VoreG het volgende:
Zoeken jullie nog een kamer?
Tegan? Hetzusjevan?
buys ballotquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even checken welke advertentie het is. Prijs kamer/oppervlakte? *gaat zoeken*.
Storelocator op de Gaastra wesitequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
quote:locatienaam: Divino Shoes
adres: Heuvelstraat 76
plaats: Tilburg
telefoon: 013-5810632
fax:
email:
internet:
afstand: 0.1 Km
link: map
route: route
>> back to storelocator
locatienaam: Contessa
adres: Heuvelstraat 30
telefoon: 013-5424919
fax:
email:
internet:
>> back to storelocator
locatienaam: The Company
adres: Emmapassage 20
telefoon: 013-5070630
fax:
email:
internet:
>> back to storelocator
locatienaam: Select Schoenen Bv
adres: J.Van Stolbergstraat 12
telefoon: 013-5424653
fax:
email:
internet:
afstand: 0.2 Km
>> back to storelocator
locatienaam: Durlinger
adres: Heuvelstraat 98
telefoon: 013-5423099
fax:
email:
internet:
afstand: 0.3 Km
>> back to storelocator
Toch simpel... Dan factureer je meer dan je lult...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef VoreG het volgende:
Schattig die reacties:
"Ik houd van een feestje, maar het moet wel leuk blijven. Ook hoop ik dat mijn huisgenoten houden van doordeweeks een beetje te studeren"
18jarige onwetende scholieren!
Zusje en automatic, jullie doen toch psychologie? Wat is de 'economische kant van de psychologie'? Dat wil hij namelijk studeren.
Dat is inderdaad het enige wat ik kon verzinnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch simpel... Dan factureer je meer dan je lult...
Misschien dat het een kant is waarin je gaat kijken wat er in mensen om gaat bij het horen van bijvoorbeeld economisch nieuws, of waarom mensen bepaalde beslissingen nemen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige wat ik kon verzinnen.
De psychologische kant van de economie dus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Misschien dat het een kant is waarin je gaat kijken wat er in mensen om gaat bij het horen van bijvoorbeeld economisch nieuws, of waarom mensen bepaalde beslissingen nemen...
Dat is juist de psychologie achter de economie, daar heb ik ook vakken over gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Misschien dat het een kant is waarin je gaat kijken wat er in mensen om gaat bij het horen van bijvoorbeeld economisch nieuws, of waarom mensen bepaalde beslissingen nemen...
Economische Psychologie is bijvoorbeeld het volgende:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef VoreG het volgende:
Schattig die reacties:
"Ik houd van een feestje, maar het moet wel leuk blijven. Ook hoop ik dat mijn huisgenoten houden van doordeweeks een beetje te studeren"
18jarige onwetende scholieren!
Zusje en automatic, jullie doen toch psychologie? Wat is de 'economische kant van de psychologie'? Dat wil hij namelijk studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•Social Influence: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•Social Psychology of Economic Behaviour
Vooral social influence vind ik leuk.. welke technieken ze gebruiken om je iets te verkopen. Ik vind de reclamekant zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |