Eens in de zoveel tijd moet je opruimen en ik ontkom daar ook niet aan. Na soms jarenlang spullen bewaard te hebben (en uiteraard zelden gebruiken) dan toch maar e.e.a. wegdoen. De meeste spullen heb ik een tijdje gebruikt bij het uitvoeren van mijn hobby (gitaar spelen) en sommige dingen zijn nauwelijks gebruikt. Er zitten ook onderdelen tussen. Ik hoef de spullen niet direct kwijt, maar waarschijnlijk zal ik ze niet meer gebruiken en mijn opbergruimte is niet oneindig...
Let op, alle richtprijzen zijn zonder eventuele verzendkosten en alle prijzen zijn in euro's. Afhalen kan natuurlijk altijd. Wel serieus bieden aub. Op verzoek kan ik meer foto's maken.
Electro-Harmonix Q-tron Envelope FilterZorgt voor de "unk" in Funk. Zeer veelzijdig instelbaar. Zowel over bas als over gitaar erg vet! Gaat weg omdat ik hem niet meer gebruik. Inclusief originele adapter.
Prijs ¤ 125,-![]()
----
Digitec RP-6Een van de veelzijdigste multi-effects uit de jaren 90. Is in het begin intensief gebruikt, maar daarna voor mij overbodig geraakt wegens andere effecten. Gemaakt van ijzer, dus kan tegen een stootje - maar helaas heeft 1 ledje het begeven. Inclusief originele adapter.
Prijs 90,-![]()
----
Aria CompressorEen oudje, maar doet het nog goed. Model ACP-1. Knoppen zijn helaas weg. Kleurt je geluid en is uitermate geschikt om je overdrive of distortion strakker te maken.
Prijs 25,-![]()
----
Ibanez 12 String acouticConcord model; ergens uit de jaren 70. Is redelijk gehavend door de vorige eigenaar, maar geen invloed op de goede bespeelbaarheid. Nieuwe snaren en nieuwe snaarpinnen erop gezet.
Wordt niet verstuurd!
Prijs 175,-![]()
----
Stemsleutels voor strat-achtige gitaarAfkomstig van een oude Hondo strat-kopie; 6 stuks (allen linksom), zonder schroefjes.
Prijs ¤10,- voor alle 6
![]()
----
Twee draaiknoppen GibsonAfkomstig van een originele Gibson Les Paul Studio.
Prijs 10,- voor beiden.
![]()
----
Ryhtm / Treble plaatje Les PaulAfkomstig van een originele Gibson Les Paul Studio.
Prijs 5,-![]()
----
Telecaster switch3-standen schakelaar, afkomstig van een Squier Telecaster.
Prijs 5,-![]()
----
Ibanez Daisy Chain voor 5 aansluitingenCa. 20 cm kabels tussen de pluggen.
Prijs 10,-![]()
----
Power All 9V adapterDe concurrent van de Visual Sound OneSpot. Zelf naar tevredenheid gebruikt, maar overbodig geworden door een pedalboard voeding. Geeft 1,7 A af en kan dus ruimschoots meerdere effecten voeden (via een daisy chain).
Prijs 25,-![]()
----
Merkloze 12 Volt gelijkspanningsadapterOutput: 12V, 500 mA, 6VA. Center positief.
Prijs 10,-![]()
----
Dateq SPA-300 stereo eindversterker2x150 Watt, minimale speakerload is 4 Ohm. Input via XLR, output via speakerdraad (erin vastschroeven).
Wordt niet verstuurd!
Prijs 100,-![]()
----
Peavey 8.5c 2x425 Watt eindversterkerOutputs zijn te bridgen tot 850 Watt RMS. Diverse types input en output mogelijkheden. Is in het verleden iets gemodificeerd; de volume knoppen zijn naar de voorkant verplaatst. Verder is er niets in gewijzigd of gesoldeerd.
Wordt niet verstuurd!
Prijs 250,-![]()
----
Misschien kom ik straks met opruimen nog wel e.e.a. tegen
Vragen? Stel ze gerust!
Check mijn
website en mijn band:
The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)