Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds Windowsquote:
Mij benieuwen of ze Linux echt naar het grote publiek weten te brengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds WindowsMaar mobiel is het echt onverslaanbaar. Al moet ik zeggen, ik moest ff wachten in de winkel, en Android werkt ook echt goed
.
Zit ook op de HTC Hero, zelfs gekoppeld aan Google streetview.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen of ze Linux echt naar het grote publiek weten te brengen.
Vooralsnog heb ik nog bar weinig mensen met een Android telefoon op straat gezien.
Maar Apple zal denk ik voorlopig nog op kop liggen. Simpelste reden is dat Apple een hoop simpele maar ongelofelijk praktische dingen uitbrengt. Net zoals dat kompas, wie komt daar nou weer op, maar tis verdomd handig bij Google Maps.
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Standaard kutvraag, maar welke gratis Apps zijn echt onmisbaar? Heb hem niet gejaibreaked ofzo nog.
Ik gebruik regelmatig:quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds WindowsMaar mobiel is het echt onverslaanbaar. Al moet ik zeggen, ik moest ff wachten in de winkel, en Android werkt ook echt goed
.
Maar tot WM 7 er is is de slag echt overduidelijk door Apple gewonnen.
Standaard kutvraag, maar welke gratis Apps zijn echt onmisbaar? Heb hem niet gejaibreaked ofzo nog.
bugger.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:53 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zeer Klein. Geloof maar dat ze voorlopig genoeg refurbished toestellen hebben. Bovendien draait de lijn van de 3G nog, dus kleine moeite om nog wat 3G 16GB's er uit te persen.
Het laatste dat welke fabrikant dan ook wil is dat klanten massaal beroep gaan doen op "garantie" om het nieuwste model te krijgen...
I want mine damnitquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch..
Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd....
ja, witte iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
I want mine damnit
Jij had een witte besteld he? Ik een zwarte 16GB, wat volgens mij ook de meest populaire is....
Eigenlijk zou Apple een referral campagne moeten opzettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, witte idd. Ik vind het wel mooi moet ik zeggen.
Goeie service ook, SIM was beetje beschadigd, kreeg meteen een nieuwe mee van die gast.
Stond een of ander jong meisje (17 ofzo) met dr moeder in die winkel, die had een HTC en vond het niet zo lekker werken, die heb ik ook ff aan de iPhone geholpen meteen, had eigenlijk een bonus moeten vragen aan die verkoper.
Zoiets ja, het is wel zo dat als je hem laat zien aan iemand dat die ook wel meteen overtuigd zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Apple een referral campagne moeten opzettenVoor elke referral krijg je ¤25 aan iTunes tegoed gestort
Midomi is niet meer gratis tegenwoordig...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.
Gratis en tof zijn natuurlijk Shazam en Midomi. En TapTap. En Buienradar. En Wooden Labyrinth.
ik verwacht dat we over een jaar of 2 wel weer iets nieuws revolutionairs op de markt is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
Die belminuten en sms is ook geen probleem bij mij hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zelf denk ik wel, al wil ik wel een goedkoper abbo. Ik kom nu niet door m'n belminuten en smsjes heen
NOS Teletekst is best wel eenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is teletekst niet wat oud? Waar gebruik jij het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
NOS Teletekst is best wel eenApp.
En AppMiner is ook wel handig.
Tip: My Footballquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:41 schreef HeatWave het volgende:
tnx guys ik ga morgen op mijn werk nog wel ff browsen, voorlopig is het met en paar GB aan muziek en wat Lost afl. al een lekker entertainment ding.
Ik ga ook nog wel wat betaalde apps kopen hoor, maar wil eerst ff weten wat ik ga gebruiken etc.
Voetbal tussenstanden, en snel even de nieuwspagina (101) bekijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is teletekst niet wat oud? Waar gebruik jij het eigenlijk voor?
Wooden Labyrinth is echt vet gedaan. Ik krijg het gevoel dat ik naar een 3D beeldscherm kijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.
Gratis en tof zijn natuurlijk Shazam en Midomi. En TapTap. En Buienradar. En Wooden Labyrinth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |