Daar is/was het ook 30 graden.quote:
Je hebt gelijk; die moeten toch ooit een keer geluk hebben met het weer.quote:
Dat merken ze aan de regen toch, dan zijn de druppels warmerquote:
Heb je een glazen bol?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Fuzzysham het volgende:
En als ik terugkom gaat het kwik weer omhoog
Alleen/voornamelijk in het zuidenquote:
Nee, want dat wordt zo zweterig rond z'n nek, daar krijgt ie hoofdpijn van, bla bla bla.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS misschien is een strop wat voor je, met dat gezeik steeds.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, want dat wordt zo zweterig rond z'n nek, daar krijgt ie hoofdpijn van, bla bla bla.
deze patatzegger heeft nog geen vakantie hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk regen hier
Check al die patatzeggers vakantie hebben nu
Net goed !
Ik zeg daar dat ik 20 graden met zon wil , niet 20 graden met bewolking en van die vieze kleffe regen.quote:
En dat verdienen ze niet te krijgen ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
deze patatzegger heeft nog geen vakantie hoor
Wat een kankersukkelquote:
Alsof het iemand wat roest wat jij wilquote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zeg daar dat ik 20 graden met zon wil , niet 20 graden met bewolking en van die vieze kleffe regen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zeg daar dat ik 20 graden met zon wil , niet 20 graden met bewolking en van die vieze kleffe regen.
Het is patat zeg ik jequote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dat verdienen ze niet te krijgen ook.
Wat mij betreft: eerst 'friet' leren zeggen, dan pas toestemming om vakantie te vieren.
VERHUIS DAN ALS HET HEIR ZO KUTJES IS !!!!!!11!1111!11quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Miami, het hele jaar door 22, 23, 24 graden en in de 'zomer' komt het er eigenlijk nooit boven de 30 graden uit
Wat zeikt iedereen nou over regen? Vrijdag weeralarm: 0 druppels regen gehad. Alleen maar zon.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Friet.
Iedereen die hieronder post is het er mee eens dat het friet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |